Sabah Furkan'ın mesajıyla uyandım. Akşam eve film izlemeye çağırıyordu. Amcasını soramadığım için Onur evde olacak mıydı bilmiyordum. Umarım olmazdı, bu umutla gidecektim.
Annemle ya da Kerem'le karşılaşmamıştım. Kerem o günden sonra özel bir çaba sarf ediyordu sanki beni görmemek için. Umursamadım. Nasılsa bana gelecekti.
Hazırlanıp evden çıktığımda önce biraz alışveriş yapmış ardından eve dönmüştüm. Sonra Furkan'a geçtim.
Kapıyı bana açan Onur oldu. Gözlerimi devirmek istesem de kendimi tuttum. Onu kolumdan tutup içeri çekti ve dudaklarıma yapıştı. Onu itmek istesem de ağzımı açıp karşılık verdim. Furkan bir yerden çıkmayacağı belliydi yoksa bunu bana yapamazdı.
Elini göğsüme koyup okşadığında diğer eli kadınlığıma gitti. "Abartma." Diyerek geri çekilmek istesem de içime soktuğu şey parmağı oldu. "Yavaş biraz."
"Hoş geldin küçüğüm." Boynuma öpücükler kondurdu ve geri çekildi.
"Aşkım! Geldin mi?" Furkan'ın sesini duyunca ondan ayrıldım ve mutfağa geçtim.
Fırkan atıştırılmalık hazırlıyordu. Onu öpüp salona geçtim. Onur da hemen peşime geldi. Bardakları masaya bırakıp yanıma oturdu ve elleri bacaklarımı buldu. Okşayarak eteğimi açtı içime giydiğim külot üzerinden beni okşadı. "Çok özledim küçük pembe amcığını, sikmek için can atıyorum."
"Furkan buradayken yapamayız."
"Sen öyle san."
Furkan atıştırmalıkları getirip filmi başlattı. Onur kolaları doldurup bize uzattı. Daha sonra uslu uslu yanımda oturdu. Bunu garipsesem de sesimi çıkarmadan filmi seyretmeye çalıştım ama Onur bana garip garip bakıyordu. Amacını biliyordum bu yüzden sorun yoktu ama yine de garipti işte. Bu yüzden umursamadan kolamı içmeye devam ettim.
Furkan arada bir telefonla oynuyor ardından filme dönüyordu. Asla bana ve amcasına bakmıyordu. Resmen yanımda sevişin bende size katılırım gibiydi. İkisinin ortasında oturmamdan asla rahatsız değildi. Biraz daha içmeye devam ederse ederse sızıp kalacağından korkuyordum.
Onur'un eli bacağıma değdiğinde hızla dönüp baktım. "Pardon." Dedi. Hiçbir şey söylemedim ama birden kasıklarımın karıncalanması saçmaydı. Tamam birlikte olmuştuk ama şu an beni böyle heyecanladırması saçmaydı.
Onur elini omzuma doğru uzatıp askılımın içinden göğsümle oynamaya başladı. Furkan'dan asla çekincesi olmadığı için bu durum beni daha çok azdırıyordu. Üstelik sevgilim yanımızdaydı. "Çek elini." Diyerek fısıldadım ama o umursamadan diğer elini bacağımın arasına soktu ve kadınlığımı buldu.
Film yavaş yavaş erotik sahneye girerken Furkan'a doğru korkuyla baktım. Belki etkilenip birlikte olursak ve Onur benim çığlıklarımı duyarsa bunu yapmaktan vazgeçerdi ama Furkan uyukluyordu.
Gözlerimi devirip benimle oynayan Onur'a baktım. Erkekliği çoktan havaya kalkmıştı. Gözlerimin kaymamasını isterken bile bakıyordum. İçime girmesini ve beni sikmesini istiyordum. Ben salaktım ama şu filmde uyuklayan Furkan daha salaktı.
Ensemden terlemeye başladığımda Onur'dan kurtulup bir kola daha içtim ama bu sıcaklardan dolayı olan bir terleme değildi. Başka bir şeydi. Furkan bir anda iç çekip sağına döndü ve uyumaya devam etti. "Biraz daha kola içersen seni doyurmam zor olacak yavrum."
Anlamazca ona baktığımda gülümseyip elini tekrar bacağımın arasına soktu. Kafasını da boynuma soktuğunda, "Furkan da top patlasa uyanmaz. Hadi gidip sikişelim." Dedi. Gözlerim irice açıldığında hala gülmeye devam ediyordu. "Sana inanamıyorum."