Medya:Tolga Barçın
"Kanka napı-"ensemde bir nefes hissetmemle cümleyi devam ettirememiştim.
Burnuma ferah bir koku dolduğunda zaman durmuş gibiydi.
Kokunun sahibini çok iyi tanıyordum.
Sonunda konuşma zahmetinde bulunmuştu Tolga beyciğimiz.
"Şansını fazla zorlama istersen,bir daha kopya çekersen susmam"
Kalbim durmuş gibiydi, Bakışlarımı önümde duran Elif'e diktiğimde sırıtarak bir arkama birde bana bakıyorduSonra bir ses geldi.
"Of Tolga gelsene ağaç olduk burda"Bu Poyraz'ın sesiydi, arkamda söylenerek uzaklaşan adım sesi duyduğumda rahat bir iç çekerek nefes vermiştim.
Elif hala sırıtıyodu sonunda konuşmuştu.
"Ne dedi kız"
"Boşver,hadi çıkalım artık,bir kafeye gidip kahve içelim"
"Bekle ben bi eşyalarımı toplayıp geliyim o zaman" diyip sınıfa girmişti.
Bende koridorda duvara yaslanmış bir şekilde etrafa bakıyordum.
Sol tarafımda duyduğum sesle gözümü devirip sesin geldiği yöne kafamı çevirmiştim.
"Ayy naber kızz"okulun en pick me kişisi şuan karşımda duruyodu ve ben göz devirmemek için zor duruyodum.
"İyi" dedim ayıp olmasın diye.
"Siz şu tolgayla naptınız az önce"dediğinde sinirlenmeye başlamıştım o da tolgadan hoşlanıyodu,ama bu kadar karıştıramazdı.
"Bişe yapmadık" diyip önüme döndüğümde
Bir şey söyledi ve bu benim ona tekrar bakmama sebep oldu.Sabrımı taşıran son noktayı da koyduğunda artık patlamıştım.
"Ay senin ailen hala geri dönmedimi?"
" Sanane benim ailemden her defasında bana bu soruyu sorarak yakınlaşmaya çalışamazsın ya."
Ve bir ses daha duyduğumda artık sağır olmak istiyodum.
"Noldu Aylin neyin peşindesin"dedi Kayra, bununda kafasına taşmı ne düştü bugün.
Ve sonunda Elif gelmişti,bize doğru gelirken ben onun yanına adımlayarak koluna girip direk okulun çıkışına doğru yürütmüştüm.
Elif yine Aylin'in ne yaptığını anlayıp söylenmeye başlamıştı ve sonunda kafeye varmıştık.
Kahvelerimizi alıp bir masaya geçtiğimizde direk konuya girip tabiikide sormuştu.
"Ne dedi Tolga"keçi inadı vardı bu kızda gerçekten.
"Bişe demedi kanka ne dicek"diyip kahvemi yudumluyodum.
"Orasını ben bilmem ne der."ardından keyifli bir şekilde sırıtmıştı.
Elif sayesinde kahve boğazımda kalmıştı. Yanıma gelip sırtıma vurmuştu ama biraz da beni dövmek için bahaneymiş gibiydi, sırtımda el izi çıktığına adım gibi emindim.
Sonra yerine geçip, sınav hakkında konuşmuştuk ve düşük aldığıma artık çok emindim.
Biz sohbete dalmışken telefondan gelen bildirimle telefona bakmıştım,saate baktığımda saat çok geç olmuştu.
"Saat çok geç olmuş,yarın okulda görüşüz" diyip masadan kalmıştım.
"Görüşürüz balım"diyip sarıldığımızda,eve gidince bana yaz demeyi unutmamış bir kez daha annemmiş gibi hissettirmişti.
Bende tamam diyip kafeden çıkmıştım.Kulaklığımı takıp şarkı dinleyerek eve doğru yürümeye başlamıştım.15 dakikanın ardından eve gittiğimde Elif'e mesaj atıp üstüme pijamalarımı giymiştim.
(Pijama temsili)
Yüzümdeki varla yok arası olan makyajı da çıkardığımda bugün kafede çektiğim fotoğrafı paylaştım.
@ecem_yalcin_
@ecem_yalcin_:dedikodu timee@elif_aky.z
1822.28382 beğeni@elif_aky.z:🤍
@011:bunu tek cringe bulan ben olamam değil mi
@976:yok kanka bende cringe buluyorum@834: bugün okulda Tolga ile çok yakınlardı shipledim gitti
@540:+1@Kayrayildirim0: Bir gün banada ısmarlarsın değilmi
@Tolgaxbarcin: ben sana bir ısmarlarım daha unutamazsın merak etme.
@poyraz.kaya:sakin ol koçum
@emre_karalı: sakin ol yemedi kızı
@Tolgaxbarcin: yarın okulda hallettim ulan sizi.Ve bittiii
Kitap daha yeni olduğu için desteğinize ihtiyacım var.
Yıldıza basmayı unutmayınn
Öpüldünüzz★
Tiktok:ieyunjinn.wattpad
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Kuşları
ActionKendini hayatın zorluklarına rağmen Sosyal medyaya adamış olan bir kız.