3.Bölüm

311 26 6
                                    

Medya:Poyraz Kaya

Tolga'dan

Sabah okulda sınav kağıdımı verirken Ecem'in kağıdının neredeyse boş olduğunu görmüştüm.

Ona karşı içimde değişik bir his vardı,düşük alıp üzülsün istemiyodum.

Bu yüzden de gece okula giricez ve sistemi hackleyip Ecem'in notunu yükselticektim.

Birde örgüt hakkında işlerimiz vardı.

"Nerde Çete Liderleri Orda Benzerleri"
"Grubundan 1 yeni mesaj"

Poyraz:kaçta çıkıyoruz

Emre:oğlum sanki eve girdik

Tolga: boş yapmayın da 10 dakikaya hazırlanın

Poyraz:tamamdır koçum

Emre:poyrazğ beniğ alsanağ

Poyraz:tamamğ

Poyraz'dan

Arabaya binip Emre'nin olduğu konuma doğru sürmeye başladım.

5 dakikanın ardından Emre'nin konumunun olduğu yere varmıştım ama Emre yoktu

"Nerde bu mal yine ya"

"Burdayım çıtırğ"

"Atla arabaya çıtırğ"Emre hemen arabaya binip Tolga'yı aramıştı.

Tolga'dan

Emre arıyodu büyük ihtimalle nerdesin diye sorucakti.

"Alo"

"Nerdesin aslanım"

"Her zaman gittiğimiz parktayım koçum"

"Tamam koçum geliyoruz bekle"

Araba geldiğinde arabaya binip direk okula doğru yol almıştık.

Sonunda okula vardığımızda el fenerlerimizi çıkartıp etrafi gözetlemiştik görevli yoktu bu çok iyi bir şeydi.

Sonunda okulun içine girdiğimizde kulaklıklarımızı takıp görevlerimizi yapmaya başlamıştık.

Poyraz ben gitmeden önce omzuma hafif vurup "yaparsın koçum" demişti.

Emre koridorda

Poyraz öğretmenler odasının önünde

Ben ise sistemi hacklemeye çalışıyordum.

Sonunda sistemi hacklediğimde notu yükselttim.

Tam o anda kulaklıktan ses geldi

Emre:beyler güvenlik geliyo.

Poyraz: Tolga hadi.

Tolga:oğlum az durun lan çok kolay sanki.

Odadan çıktım ve Poyraz'ın yanına gittim şimdi ise Emre'nin yanına gidiyoduk.

Ecem'den

Odamın penceresinden içeri sızan güneş ışığıyla uyanmak zorunda kalmıştım.

Kalkıp yüzümü yıkayıp, günlük rutin işlerimi hallettikten sonra kombin yapmıştım.

Yaptığım kombini giyip makyaj masasına oturmuştum.

Yaptığım kombini giyip makyaj masasına oturmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin Temsili)

Varla yok arası bir makyaj yapıp masadan kalmıştım.

Mutfağa gidip kendime bir sandviç hazırladığım da yiyip evden çıkmıştım.

Okula doğru giderken önüme motorun atlaması ile birlikte hem motorcu hemde ben yere yapışmıştık.

Anın verdiği korku ve refleksle ağzımdan bir çığlık kopmuştu ama dizimin üstüne çok kötü düşmüştüm.

Motorcu yerden kalkıp kaskını çıkardığında kalbim tekrar hızlanmıştı.

Tolga

"İyi misin,hastaneye gidelimmi?"diye sorunca sitem etmeden durmadım.

"Ne vardı da atladın önüme!"diye sitem ettiğimde tereddüt ederek ilk önce etrafa sonra bana bakıp

"Okula seni ben bırakıyim"demişti

Bende dizimin acısına ayakta bile duramadığım için kabul etmiştim mecburen.

Elini uzatıp kalkmam için yardım ettiğinde elinden destek alarak yerden kalkmıştım.

Motorun yanına gidip motoru kaldırdığında kendi kaskını bana uzattığında bana fırsat vermeden

"Ben kaskı çok kullanmıyorum"demişti

"Aynen kask olmasa geberiyodun az önce" diyip konuyu kapatmıştım motora oturduğunda arkasına geçip beline kollarımı dolamıştım ve o an kasılmıştı bunu hissedebilmiştim.

Okula vardığımızda Elif'in bize baktığını gördüm Tolga motoru durduğunda teşekkür edip motordan inicektimki kaskı çıkaramıyodum.

"Tolga bu nasıl çıkıyo"Bu kadarda cahil olma be kızım ya

"Bekle çıkarıcam"diyip çıkarmıştı.

Tekrardan teşekkür edip Elif'in yanına gitmiştim anında yüzünde bir sırıtış olduğunda olayı anlatma durumunda kalmıştım ki bu onun daha fazla sırıtmasına neden olmuştu.

Ders zili çaldığında sınıfa geçmiştik bu ders sınav sonuçları açıklanıcaktı her ne kadar yüksek alamicağımı bilsemde içimde yinede umut vardı. Hoca sınıfa girdiğinde notları okumaya başlamıştı sıra bana geldiğinde.

"Ecem aferin kızım 94 almışsın"dediğinde direk Tolga'ya bakmıştım o bana sırıtarak bakıyodu, utancımdan ilk gözlerini kaçıran ben olmuştum.

Vee bittiiii

Nasılsınızz

Yıldıza basmayı unutmayınn

Öpüldünüzz★

Tiktok:ieyunjinn.wattpad

Ateş KuşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin