4.Bölüm

257 19 4
                                    

Medya: Emre Karalı

Sınav haftası biteli 3 gün olmuştu,tabi son sınavımdanda 94 almıştım,nasıl yaptım bilmiyorum.Birinin eli varmış gibi hissediyorum.

Günlerden cumartesi ve bizde Elif'le alışveriş yapmaya gidiyoruz.Fikir Elif'ten çıktı ve hazırım demişti ama 15 dakikadır Elif'i bekliyorum

Lavaboya gidip günlük rutin işlerimi halletmiştim.

Mutfağa inip kendime sandviç hazırlamıştım.Aniden telefona bir bildirim gelmesiyle sandviçi tabağa bırakıp telefonu elime almıştım

Elifisko: kanka 10 dakikaya ordayım

Siz:tamamdırr

Tabakta kalan sandviçi de bitirince hızla odama gidip sabah hazırladığım kombini giymiştim.

Tabakta kalan sandviçi de bitirince hızla odama gidip sabah hazırladığım kombini giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin temsilidir.)

Kombini yaptıktan sonra makyaj masama geçtim.

Hızlıca sade bir makyaj yapıp sabitleyip masadan kalkmıştım.Ardından kapının çalmasıyla kapıya doğru adımlayıp kapıyı açmıştım.

"Fıstık gibi olmuşsun balım."dediğinde

"Asıl sen kendine bak"diyip konuyu kapatmıştım.

"Hadi çıkalım" dememle ikimizde evden çıkıp taksi durağına kadar yürümüştük.
Taksi durağı yakındı o yüzden taksi çağırmamıştık.

Boş taksilerden biri bizim yanımıza doğru gelince direk binmiştik.

15 dakikanın ardından ücreti ödeyerek taksiden inmiştik.

"Sonunda gelebildik ya"Elif'in isyan eder gibi konuşması komiğime gitmişti ama belli etmemiştim.

"Of evet alışveriş yapmadan yoruldum harbi"dedim ve avm'ye doğru yürümeye başladık.

Avm'ye girdiğimizde ilk dikkatimizi çeken şey kozmetik mağazasıydı Elif hemen içeri girmişti.

Hemen yanımıza bir çalışan gelip nasıl yardımcı olabilirim demişti tam ben bir şey dicekken Elif hemen yeni çıkan allıklarınız nerde acaba diye sormuştu çalışan hemen başka bir tarafa gitmişti Elif'te tabiikide kadının arkasından gidiyodu bende arkalarından gidiyodum.

Kadın bir reyonun önüne geldiğinde reyona baktım gerçekten çok güzel şeyler vardı bi tane alıp denediğimde Elif'te rengi gördü ve ikimizde aynı rengi aldık.Ve mağazadan çıktık.

Bu sefer gittiğimiz mağaza bir kıyafet mağazasıydı ama çok güzel elbiseler vardı,bizim okulda yakında balo olucaktı o yüzden özellikle buraya girmiştik. İlk beğendiğimiz elbise siyah şık bir elbiseydi ama Elif pek beğenmemişti.

Daha sonra elif fıstık yeşili bir elbise getirdi bu elbise çok güzeldi Elif kendi elbisesini seçmişti bile,ama ben çok kararsız biri olduğum için hala seçememiştim.

Elif en sonunda bıkmış gibi bir tane elbise getirmişti.Beyaz dekolteli ve şık bir elbiseydi

Beyaz dekolteli ve şık bir elbiseydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(elbise temsili)

Bu elbiseyi almıştım,ve yine mağazadan çıkmıştık ki telefon sesiyle durduk.Elif'in annesi aramıştı.

"Balım benim gitmem gerek"

"Tamam balım görüşürüz"

Görüşüp ayrılmıştık.

Elimde çok poşet yoktu aslında sadece 2 tane vardı bugün az alışveriş yapmıştım ama zaten ev kıyafet doluydu.

Çantamdan kulaklığımı çıkarıp takmıştım. ıssız sokakta tek başıma yürürken bir aradan silah sesi geldi kulaklığımı çıkartıp yanlış mı duydum diye sorgulucaktımki, gerek kalmadan bir silah patlama sesi daha gelmişti.

Korkuyodum ama merak etmiştim o araya bakıcaktım.

Araya doğru yaklaştım ve adım sesi duydum tam arkamı dönüp gidecekken bir cüppeyle karşılaştım evet gerçekten benden kat kat uzun bir adamdı ve bu benim korkmama bile yeterdi.

Sonunda biri konuşmuştu.

"Kimsin"

"Seni ilgilendirirmi"evet korksam bile belli etmicektim.

Dediğim anda kolumdan tutulup yere atılmam bir oldu, ağzımdan küçük bir çığlık kopmuştu.

Zaten yeni darbe almıştım kolumdan buda eklenince galiba kolumu hareket ettiremicem bir süre.

Beni kolumdan tutup birinin duvara yaslaması bir oldu. Önüme baktığımda 7 tane takım elbiseli adamın bana ifadesizce baktığını gördüm.

"Abi beni bırakın lütf-"

"SUS LAN,GELMESEYDİN"bağırmasıyla olduğum yerde sıçramıştım.

Bana doğru bir adam yaklaştığında ellerimle iteklemeye çalışmıştım ama ellerimi tutmuştu.

En son çare olarak yüzüne tükürüp tekme geçirdiğim de ellerimi bırakmıştı ama bu hiç iyi bişey değildi hem o adam kalkmış kendine gelmişti hemde diğerleri bana artık çok anlamlı bakıyodu.
sanki beni öldürüceklermiş gibi...

İç ses susarmısın lütfen.

Ben adamlarla anlamsızca bakışırken arkadan bir gürültü kopmuştu
Ve ardından 3 kişi
Tolga,Poyraz,Emre

Ve Tolga konuşmuştu,pardon kükremişti.

"O KIZIN SAÇ TELİNE ZARAR GELİRSE MAHVEDERİM SİZİ"

Neden bu kadar önem veriyoduki sonuçta aşık olan bendim o değil. Boş yapma da anın tadını çıkar.
Of içses sende çok keyifcisin ya

Poyraz bir anda bize doğru silah doğrulttuğunda,altıma bir kez daha sıçmıştım.

O silah olmazdı travmam vardı ve tutarsa hiç bir şekilde durmazdı.

Emre arkadan gelip önümdeki adamı yakaladığında ben napıcağımı bilmiyodum.

Bana doğru bir adam geliyodu tam tekme atıcaktımki ayağımı yakalıyodu bende yüzüne tükürdüm.

X: "elhamdülillah"diyerek yüzünü ovuyoduki.

Emre arkadan adama geçirmişti.

Arkadan bir adam gelip ben daha ne yaptığını anlamadan,Ensemde hissettiğim sızı ile gözlerim bulanıklaşmış ve kararmıştı.

Vee bittiiii

Nabersinizz

Yıldız koymayı unutmayınn

Öptümm★

Tiktok:ieyunjinn_wattpad

Ateş KuşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin