7. Bölüm

150 25 11
                                    

DUYURU

Okunma sayımız gittikçe yükselse bile maalesef oy sayımız yükselmiyor ve bu nedenle artık sınır koyucam bölümlere.

Gözlerimi açtığımda, karanlık sınıfta kimsenin olmadığını farketmem uzun sürmemişti sıradan kalkıcaktımki belimde olan eller izin vermemişti.Yan tarafıma baktığımda gördüğüm kişiyle bozguna uğramam bir olmuştu.

Nazikçe ellerini çekmeye çalıştığımda elleri bedenimi daha sıkı sarmıştı,ben nasıl uyandırıcağımı bilmezken koridordan bağırışma sesleri gelmesiyle Tolga da uyanmıştı.

Uyandığında o da naptığını farkederek hemen ellerini çekip

"Pardon uyurken olmuş"diyip gözlerime kenetlemişti gözlerini.

"Yok sorun değil"dediğimde utançtan kıpkırmızı olmuştum.

Benim cümlemi bitirmemle koridordan bir bağırışma sesinin gelmesi bir olmuştu

"ÇIKIN LAN DIŞARI" Tolga'ya korkuyla bakarken,Tolga bana korkma der gibi bakıyordu.

Adım sesleri daha da yaklaştığında içinde olduğumuz sınıfın kapısı tekme ile açıldığında yerimden sıçramıştım,ikimizin de bakışları oradaydı.İçeriye orta yaşlarda iki tane adam girdiğinde korkarak Tolga'ya baktığımda o sadece adamlara bakıyordu.

"VERİN LAN ANAHTARI!"

"Ne anahtarı abi, yanlış anlaşılma olmuş."demişti.

"OĞLUM SAFLIĞA YATMAYIN NERDE SÖYLEYİN!"dediğinde sıçtığımızın bir kanıtıydı.

"Abi valla bizde anahtar yok"demiştim.

"Siz vermezseniz biz alırız,polisi arıyorum."demişti diğer dağ ayısına göre çok sakin olan adam.

Aradan 5 dakika geçerken biz hala anahtarı bizim almadığımızı anlatmaya çalışıyoduk.

Dışardan siren seslerinin gelmesiyle karşımızda duran iki kalıplı adam birbirlerine bakmışlardı.

Birinin bana doğru yürüyüp kollarımı tutup arkadan birleştirmesiyle zorla dışarıya doğru yürütmesi bir olmuştu.

Arkama doğru baktığımda Tolga'yı da aynı şekilde getirdiklerini görmüştüm.

Biz merdivenlerden inerken önümüze çıkan iki tane polisle beni tutan adam kollarımı bırakmış polise doğru ittirmişti,aynı şekilde Tolga'yı da bıraktıklarında yürüyerek yanıma doğru gelmişti hafif bana doğru eğildiğinde,kalbim yine hızlanmıştı.

"Ben Emre ve Poyraz'ı çağırdım onlar bizi kurtarıcak, hiç bişe olmamış gibi davran."diye kulağıma fısıldadığında
Geri çekilip gözlerime baktığında bende onay verir şekilde hafif kafamı sallamıştım.

Polislerden biri konuşmaya başladığında birbirimize bakmayı kesip konuşan polise bakmıştık.

"Bakışmanızı kesip yürümeye başlıcakmısınız?"demesiyle merdivenlerden inip önlerinden yürümeye başlamıştık.

Bahçeye çıktığımızda Tolga ve benim üzerimde gezen lazeri farketmem uzun sürmemişti etrafa dikkatlice baktığımda karanlıktan hiç bişey gözükmüyordu.Ben hala etrafa bakarken dal kırılma sesi duyduğumda sesin geldiği yöne bakmıştım bakmamla Poyraz ve Emreyi görmemle derin bir iç çekmiştim.

Diğer iki polis yaklaştığında benim birkaç adım uzağımda duran kumral saçlı polisin telefonu çalmıştı,telefonu açıp kulağına götürdüğünde bana doğru iki adım atıp telefonu kapatıp diğer polise dönmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateş KuşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin