Kasım ayının gelmesiyle birlikte havalar iyice soğumuş artık dışarıda durulamayacak bi hale gelmişti.
"Hay ben sizin sigaranıza sokayım. Dondum orospu çocukları dondum hızlı için şunu ya." diyerek söylendi Jungwon. Gruptaki tek sigara içmeyen kişi olarak soğuk havalarda onlara eşlik etmek işkence gibi geliyordu.
"Jungwon al şu ceketimi sus lütfen." Sunghoon cekerini çıkarıp Jungwon'a doğru fırlattı ve elindeki biten dalı söndürüp ikincisini yaktı.
"Sen de abartma Sunghoon, daha birincinin ateşini söndürmeden ikinciyi yakıyorsun."
Sunghoon söylenen Heeseung'a hiç kulak asmayıp çakmağını cebine koydu. Heeseung Sunghoon bir şey demeyince önüne dönüp Sunoo'yla konuşmaya başladı.
"Taehyun tuvaletteki olaydan sonra dün sana hiç yazdı mı?"
"Bilemiyorum ben direkt engelledim her yerden, baska bir hesaptan da yazmaya çalışmadı."
Jungwon Sunghoon'un ceketine daha da sokulup konuşmaya katıldı.
"İyi ki sen Taehyun'a çok kapılmadan öğrendin eğer geç öğrensen daha kötü olurdu."
"Sınav haftası araya girince neredeyse hiç konuşmadık. Okulda da çok denk gelmemiştik zaten, ben şuan Taehyun'a değil Jaeyun'a üzülüyorum."
"Ben de merak ediyorum Jaeyun'un nasıl olduğunu. Jungwon sen söylersin artık bize."
Jungwon Sunghoon'u başını sallayarak onayladı. O sırada Sunghoon yaktığı ikinci sigarayı da bitirince birlikte okula doğru yürümeye başladılar. Sunghoon ellerinin çok kötü koktuğu düşüncesiyle diğerlerinden ayrılıp tuvalete gitti.
Kapıdan girdiğinde Jaeyun'u gördü.
"Günaydın, Jaeyun."
"Günaydın, Nasılsın?"
"İyi, Sen nasılsın? Biraz daha iyi görünüyorsun."
"Yani düne göre çok daha iyiyim denebilir."
"Sevindim. Bu arada üzerinde neden futbol forması var bugün de mi antrenmanınız var?"
"Yarın maç var o yüzden antrenman yapacağız birazdan."
"Anladım, Başarılar dilerim şimdiden."
"Maç günü de dileyebilirdin."
"Maça gelmem muhtemelen."
Jaeyun "Neden?" diye sordu ama sorusunun saçma olduğunu fark edip tekrar konuştu.
"Tek gelsen olmaz mı?"
Sunghoon aslında gitmeyi düşünmüyordu ve reddetmek üzereydi ama Jaeyun'un beklenti içerisindeki yüz ifadesine bakınca reddedemeyip başını salladı.
"Olur gelirim."
"Ben seni yarın bulurum o zaman şimdi gitmem lazım geç kaldım. Görüşürüz."
"Sakatlanmamaya dikkat et. Görüşürüz."
Jaeyun'un koşarak çıkmasının ardından Sunghoon da çıkıp sınıfına doğru ilerledi.
Sınıftan içeri girip Sunoo'nun yanına oturdu.
"Nerde kaldın?"
"Jaeyun'la karşılaştık beni yarınki maçlarına davet etti." Sunghoon çantasında şuan girecekleri dersin kitabını ararken cevapladı ve hala çantasına baktığından Sunoo'nun yüzünün düştüğünü fark etmedi.
"Anladım."
•••
O sırada Jaeyun koşarak spor salonundan içeriye girdi ve sahanın yanındaki banklarda oturan Jongseong ve Niki'nin önüne gelip soluklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toothless & light fury | jayhoon
Fanfictionjungwon sunghoon nerdesin amin evladi cuzdanimi unuttum diye bugun yemegimi sen odeyecektin sunghoon JUNGEON BI DUR TRIBUNLERDE MAHSUR KALDIM CIKAMIYORUM sunoo yine mi jongseongun antrenmanini izlemeye gittin jayhoon | heewon, sunjake