tsubasa-sunghoon
tsubasa
gunaydinn
05.58sunghoon
gunsydin
bu saatte nasil uyandin
07.02tsubasa
gece ucte uyandigimdan beri heyecandan uyuyamiyorum ki|
dun erken yatinca uyandim iste
ne zaman cikacaksin|
okula birlikte yuruyel|sunghoon
ne yszio siliyprsuntsubasa
okula birlikte yuruyelim mi diyecektimsunghoon
e herhalde bielikre yuruyecegiz|
olur
ben hazirlanayim o zaman
sen cikacak misintsubasa
cikiyorum suan
anca yetisirimsunghoon
tamam geldiginde yazarsin•••
Apartmandan çıkıp kapının önünde kendisini bekleyen Jongseong'u gören Sunghoon, ikisinin de birbirlerinden habersiz geçen gün değiştirdikleri ceketleri giydiğini fark ettiğinde gülümseyerek konuşmaya başladı."Herhalde bu ceketleri de geri vermeyeceğiz?"
Yanına gelen Sunghoon'un elini tutup yürümeye başlayan Jongseong, Sunghoon sanki çok saçma bir şey söylemiş gibi bir tepki verip cevap verdi.
"Benim planım buydu."
"Sanırım benden aldığın kıyafetlerde de planın buydu."
"Ben onları yine unuttum."
Jongseong'un dediğinin yalan olduğundan emin olan Sunghoon, gülerek cevap verdi.
"Sende kalsın."
"Okuldan sonra bir işin var mı?"
"Yok."
"Malzemeleri alıp yemeği kendin hazırladığın bir mekan biliyorum. Okuldan sonra gidelim mi?"
"Oluur. Aklında bir yemek var mı?"
"Birlikte karar veririz diye düşündüm."
"Gidince bakarız o zaman."
Jongseong, başıyla onayladığında müzik dinlerken bir yandan sessizlik içinde yürümeye devam ettiler.
Okula geçmeden önce parka uğradıklarında Sunghoon, dün geceden bazı anlar aklına geldiğinde gülümseyerek banka oturdu ve ikisi de sigaralarını çıkardığında Sunghoon, ilk olarak Jongseong'un sigarasını yakıp sonrasında kendisininkini yakmaya çalışırken çakmağın bir türlü yanmamasıyla çakmağı sinirle cebine attı.
Onun bu haline gülen Jongseong, sigarasını dudaklarından ayırmadan öne doğru eğildi ve Sunghoon'un sigarasını, kendi yanan sigarasıyla yakmasını işaret etti.
Sunghoon, öne doğru eğilip sigarasını yakmaya çalışırken Jongseong'la göz göze geldiğinde panikledi ve çektiği duman boğazına kaçınca öksürmeye başladı. Onun bu haline gülen Jongseong, çantasından suyunu çıkarıp Sunghoon'a uzattı. Sunghoon, suyu içip Jongseong'a baktığında onun hala hafiften de olsa güldüğünü görünce sinirle konuşmaya başladı.
"Jongseong gülmesene."
Sunghoon'un utandığını fark eden Jongseong gülmeyi bırakıp Sunghoon'un sigarasını yakıp verdi.
Sigaralarını bitirdiklerinde banktan kalkıp okula doğru yürümeye devam ettiler. Okula geldiklerinde saatin geç olmasından dolayı ikiside kendi sınırlarına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toothless & light fury | jayhoon
Fanfictionjungwon sunghoon nerdesin amin evladi cuzdanimi unuttum diye bugun yemegimi sen odeyecektin sunghoon JUNGEON BI DUR TRIBUNLERDE MAHSUR KALDIM CIKAMIYORUM sunoo yine mi jongseongun antrenmanini izlemeye gittin jayhoon | heewon, sunjake