1. nap

12 0 0
                                    

04. 23. Kedd, Magyarnándori Ált. Isk.

5:00

Megérkezik a busz, Jázminék megindulnak Erdélybe. Mindenki leadta a személyit, szállhatunk fel a buszra. Két emeletes busz, már az elejében az Érsekvadkertiek már elfoglalták a helyüket, ezért miénk a busz vége. Legeslegjobb hely a buszon. A hátsó ajtóval egyvonalban ült a tanár nő, mögötte Levenete és Dávid. Mögöttük ültem Alexával, mellettünk meg Zoé Annával. Alícia Zoéék mögött foglalt helyet, mögöttünk meg senki. A legvégében ült Alex, Norbi, Dominik és Kekszi (ő is Dominik, de így könnyebb megkülonböztetni őket).

Elindultunk Bercel irányába, ahol felvettünk még kb két osztályt, majd Nagyoroszin is megálltunk egy csapatért, és már mentünk is az autópályára. Alexa odaadta a hangfalát Norbinak és zenét hallgattunk, meg Unoztunk. A berceliektől feljött hozzánk egyik régi osztálytársunk Viktor meg egy haverja, és Norbiékkal beszélgettek. A gyerek semmit nem változott mióta utoljára láttam.  Alexa bekapcsolta a Szexoktatást nekem, pedig én nem akaratam, ezért helyet cseréltem Zoéval és nézték kb 3 percig. Kikapcsolta, és inkább kértünk zenét, mert uncsi voltamit Norbiék hallgattak.

Anna és Zoé beültek hátul a sarokba, ezért én befeküdtem a helyükre, hogy kényelmesen olvashassak, de meguntam ezért mentünk pár brawl stars meccset Kekszivel és Alexával. Egyet se nyertünk ezért majdnem földhöz vágtam a telefont, de nem tettem mert már így is összetört. Mindenki beszélgetett mindenkivel, fotózkodtunk, kártyáztunk, énekeltünk, de én meguntam őket, ezért beraktam a fülesem és elindítottam az egyik kedvenc bandám listáját, amit én állítottam össze. Kicsit brutál-metál, de szeretem. Hamar lemerült a telóm, úgyhogy elraktam, és leültem Annához, és valamit beszéltünk a 2okosról. Anna hamar megunta ezért telefonozott, én meg mentem olvasni a Bábelt. Megálltunk egy benzinkútnál, de fizetős volt, úgyhogy elő kellett szednem a pénztárcám. Mire visszaértünk Zoéval a mosdóhoz hosszú sor volt, de hamar sorra kerültünk. Épp kezet mostunk, mikor elzárták a vizet, és szapanos maradt a kezünk és nem értettünk, hogy miért nem nyílik meg a csap. Ráfogtuk először , hogy két hülye falusi jánka, mit értünk mi ehhez, de utána mondták hogy mi van úgyhogy nevettünk egy nagyot rajta. Felültünk a buszra, és mentünk tovább, de már csak egy megálló volt mielőtt jött a határ. Tovább olvastam a könyvem, mikor megéheztem, ezért elővettem az egyik szendvicses zacskót és megettem mindet belőle, mert nem nagyon reggeliztem. Hupsz. 

Megálltunk az utolsó magyar megállónál is, itt a wécé külön volt a bolt részétől, de én nem szálltam le, úgyhogy nem tudtam merre van. Mikor megjöttünk a határhoz már volt kb délután 1-kor értünk oda, de nem voltak sokan. Nagyjából egy fél órát álltunk, de lehet volt egy óra is, nem jó sz idő érzékem, de hosszú volt és fájdalmas.

Mikor beértünk Romániába az első amit láttunk, azok valami nagy gazdag, roma emberek házai voltak, de nagyon szépek voltak. Elmentünk egy templomba, ami nem nagyon foglalkoztatott. Megcsináltuk a képet, és itt néztem meg leginkább, hogy kikkel vagyunk egy buszon. Végeztünk a fotózással, és mentünk tovább. Lementünk a Királyhágón, és lassan megérkeztünk a panzióhoz Korondra. Megálltunk és kivettük a  csomagjainkat. Megmutatta nekünk Ferike, a hely dolgozója, hogy melyik a mi szobánk, 5 személyes szoba, két oldalunkon két csapat fiú. Szembe velünk a berceliek. Az egyik lány, még mielőtt bementünk beszól Zoénak, mert elhessegette a macskát. Utána egész héten úgy beszéltünk róla, mintha valami kutya lenne. A szobában olyan kevés volt a hely, szinte alig fértünk el. Egy emeletes ágy a túlsóvégén, előtte egy francia ágy és az ablak alatt egy egyszemélyes. Az emeletes tetején aludtam én, alattam Zoé, a franciába Alícia és Alexa, az egyszemélyesben meg Anna. Az ajtóval szembe volt a fürdő, egy wécével, amiről Zoé megállapította, hogy mozog. Mellette egy kis zuhanyzó és egy csapocska egy tükörrel. Volt egy mini hűtőnk is, amire azt hittem mosógép. Elmentünk vacsorázni, ami nagyon finom volt. Az egyik gyerek a berceliektől beszólt, hogy:

  - Anyám azt mondta: úgy eszek, mint a kutyák!

Nagyot nevettünk rajta, és egész héten emlegettük. Utána Annáék szerveztek egy bulit Zoénak, mert vasárnap volt szülinapja, hozott neki sütit, meg Norbi hozott volna gyertyát, ha nem rakjákki a pepcoból. De így is jól sikerült.

 Megbeszéltük, hogy első este marad mindenkinél a telefon, de ha nem leszünk használhatók mársnap reggel, akkor be lesz szedve 11-kor. Mindenki ment a szobájába fürdeni, mi kialakítottunk egy sort fürdésnél, Zoé -> Anna -> Ali -> Alexa -> én. Mindenki lefürdött és mentünk alukálni 


Kedves Olvasók!

Ez az első fejezet vége, remélem tetszik, és hamarosan jön a 2. is. Puszii! <3 

Kedvelésből szerelemWhere stories live. Discover now