5. nap

10 1 0
                                    

04. 27. Szombat

2:30

 - Zazi! Itt a macska a fejem mellett!!

 - Meva'?  - kérdezem félálomban. Anna felkapcsolta a lámpát, én meg majd' meg vakultam. 

 - Itt a macska Zazi, Zoé! - mondja Anna szinte nevetve. 

 - Mi a fasz.  -mondja Zoé.

 - Geci. - mondom nevetve. Anna, miután kivitte leoltotta a villanyt. Még forgolódtam mire sikerült visszaaludnom. 

6:25

 - Jó reggelt. - mondja Anncsa, az ágy mellől.

 - 'Reggelt. - nyitom ki a szemem.

 - Este tényleg bent volt a macska? - kérdezi Zoé, miközben megy fogatmosni.

 - Aha.

 - Az jo.

Elindultam Zoé után fogat mosni, majd felöltöztem. Egész jó fittem volt, Annát megkértem, hogy dobjon nekem össze egyet, mert nem tudtam mit vegyek fel. Mentünk reggelizni, ahol végig Levit néztem, meg kommunikáltam vele, hogy egyen, mert éhesen nem fog nekem focizni. Ma volt a sport nap az egyik Korondi suliban, ahova Balázs, Levi, Gábor, Erik, Alex és még egy gyerek, de neki nem tudtam a nevét. Reggeli után kézen fogva mentünk ki Levivel az ajtón, de nem mentünk így messze, mert mennie kellett összepakolni.  Megkaptuk a telóinkat, az enyém megint lemerült, mert nem kapcsoltam ki estére, ezért feltettem töltőre. Mikor ittam akkor jött Levi pont, úgyhogy kimentem hozzá. Kint leültünk, majd jött Balázs is, ezért szóltam Zoénak, hogy jöjjön ki. Kicsit hideg volt reggelről, ezért Levitől megkaptam a kabátját. Ő meg pólóban és rövidnadrágban indult el. Adtam neki egy sok sikert ölelést, majd indultak is. Kihoztam a telómat, és kint öltink hárman Annával és Zoéval a teraszon. Én Levi kabátjában, Tiktokoztam, de megláttam az asztalon az almát. Az Almát. Tegnap, mikor Jöttek le Leviék, hoztak egy almát, és fejbe dobták vele Levit. Még videó is van róla. Előtte hintáztak, amit le is videóztam, az elejét a Levi telefonjával, mert megkért rá. Jusztin olyan köcsög volt, hogy belerakta a macskát, de hála égnek nem volt semmi különös akkor. 

Meguntam a kint ülést, ezért bementem. Felfeküdtem sz ágyamba, betakaróztam a kabáttal, és tovább telefonoztam. Hallottam, hogy Anna meg Zoé videót néz, ezért megkérdeztem, mit néznek.

 - Whisperton "2okos" jelenség.

 - Ja azt már láttam.

 - Nem jössz nézni?

 - De jövök. - lemásztam, majd beültem Anna jobb oldalára, mert Zoé már befoglalta a másik oldalt. Megettük Zoéval ketten a sós Lidl-ös chipset, amit a Csiki Chips gyárból kaptunk. Idegeskedtünk egy sort, majd megnéztük a 2okos: re.: "2okos jelenség" videót. Ezt már nem nézte velünk Zoé. Úgy felbaszta az agyam, hogy mindenbe belemagyarázta a rosszat, hogy majdnem eldobtam Anna telefonját. Levettem a telómat az ágyról, és tiktokoztam tovább. Anna nézte a Reels-t és talált egy táncot, ami 3 személyes volt. Megmutatta nekünk, majd elkezdtük megtanulni. Kiraktunk a kis fal cuccra egy nagy vizet, majd megtámasztottuk a telefont. Tanultuk, majd megkerestem a zenét a tiktokomról, hogy feltudjuk venni. Megcsináltuk úgy is, hogy összehangoltuk Anna telefonjával, de így is elbaszta valaki, mikor jó volt minden, akkor félig kint voltam a képből. Kb. 10-jére vettük fel, mikor jött egy messenger értesítésünk. 

"Megnyertüüük!!" írta Kekszi a csoportban.

Elolvastuk, majd sikítozva ugráltunk egy sort. Én leültem a földre és írtam Levinek. Kimentünk, meséltük Betti néninek, és a berceliek tanárnőjének, és megtudtuk, hogy kb. 20 perc és itt vannak. Betti néni kitalálta, hogy majd fussunk ki a bokrok mögül, mikor leérnek a lejtőn és  tapsoljunk nekik. Elpróbáltuk egyszer, majd leültünk a hinta ágyra. Beszélgettünk, tanárnő csinált egy képet, mert nem volt a kezünkben a telefon. Mikor láttuk, hogy már majdnem itt vannak, beálltunk a helyünkre, majd vártunk. Beértek, mi kifutottunk, énálltam az elején a sornak. Megkerestem Levit, Majd miután megláttam a nyakába ugrottam. Szorosan behunytam a szemem, és amilyen erősen csak öleltem. Hallottam, hogy tapsolnak, és Levi csukájának egyik fele leesett. Megfogott egyik kezével majd lerakott. Felnéztem rá, ő lenézett, mert volt kb. 20 cm különbség köztünk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kedvelésből szerelemWhere stories live. Discover now