3. nap

7 1 0
                                    

04. 26. Csütörtök

6:30

Reggel, felkelés után fogat mostam, fésülködtem, és kiválasztottam egy egész jó fittet. Mentünk reggelizni, de ma nem ettem sokat, mert nem voltam éhes. Néztem, hogy mit csinálnak a fiúk a bercelieknél, de csak valamit beszélgettek, úgyhogy figyeltem mit csinálnak Norbiék. Miután végeztünk a reggelivel, de annyira esett, hogy nem tudtunk menni. Lesétáltunk a másik panzióhoz, de nem kellett volna, úgyhogy visszasétáltunk a sszállásunkra. Unatkoztunk, ezért néztünk Anna telóján videót. Mikor becsatlakoztam épp a Whisperton "2okos jelenség" videóját néztük. Én már láttam, de azért megnéztük, utána a válaszvideót a 2okostól. Zoé még nem látta, de ő is egy oldalon volt velünk.

8:50

Elindultunk a busz felé, felszálltunk és már mentünk is a Parajdi sóbányához. Megtudtuk, hogy milyen dolgokat csinálnak a sóból, hogyan készítik őket és kifelé menet kaptunk egy kg sót. Kekszi olyan ügyes volt és leejtette a kapuban, úgyhogy szétment. Miután felültünk a buszra mentünk Korondba, ebédelni. Kaptunk meleg vert kenyeret, házi zsírt, áfonya lekvárt, csipke lekvárt, másnéven segg vakaró lekvárt meg lila hagymát. Nagyon finom volt, egy kis teát is kaptunk, hogy felmelegedhessünk egy kicsit. Ebéd után mentünk a taplászhoz, aki tapló gombával foglalkozott. Elmesélte a történetét, megmutatta hogyan kell csinálni tapló gombából kalapot, kulcstartót, szemüvegtörlőt és sok minden mást. Miután végeztünk, mentünk a kürtőskalácsoshoz. Itt is megtudtuk a kürtőskalács történetét, ettünk is egyet, majd mentünk a szövőnőhöz. Énekelt nekünk egyet, megmutatta hogyan kell a szövőgéppel szőni. Én beültem a kis kályha mellé, hogy megszáradjon a kabátom. A kályha másik oldalán ült Litavszki, meg két osztálytársa. Valamin nevettek, de nem tudtam min. Pont mikor a lánynak mutatta akkor fordultam oda. Egyik haverjukról csinált egy érdekes képet és azon nevettek. Majdnem felnevettem hangosan, mikor megláttam. A buszhoz futottunk, mert nagyon esett. Még vártunk egy kicsit a többi csoportra, addig elhelyezkedtünk, és kerestünk zenét. Elmentünk a Medve-tóhoz is, de nagyon esett, ezért csak képet csináltunk, vásároltunk, és mentünk is haza. Haza úton Anna visszaírt Gábornak,  mert unatkozott. Egész úton beszéltek, amíg haza nem értünk. Vacsora után lejöttek "ismerkedni". Jött Litavszki, meg két gyerek. Ő még nem tudta, hogy tudom a vezeték nevét, de megvártam miután bemutatkozik. Az egyik leöntött forró csokival. Bemutatkozott Litavszki, teljes nevén Litavszki Levente. L. L. Legjobb mono gramm Levi kérdezte, hogy lehet-e instát cserélni, Alexa egyből mondta, hogy igen. De én makacskodtam. 

 - És ha mondok egy rizzt? - kérdezi Levi.

 - Na halljuk - mondom.

 - Kiskoromban űrhajós akartam lenni, hogy láthassam a csillagokat. De most már nem kell, mert elég a szemedbe néznem, és már látom őket.

Olyat jó volt, hogy kínomban nem tudtam hova nézzek, mit csináljak, ezért Alexa felé fordultam és nevettem. Kikerestem a telefonomon az instát, és odafordítottam neki. Utána a facebookot is, a snapchatet is megmutattam neki. Később jött Szelényi is, meg egy mésik fiú, akiről kiderült, hogy Blaskó Balázs. B. B. Ez is egy érdekes mono gramm. Kivittem az Unot, meg a hangfalat, és zenét hallgattunk. Gábor elég szerencsétlen volt unoban, de sikerült a végére belejönnie. Alexa és Levi egész jól kijöttek, Zoé Balázzsal, Anna meg Gáborral. Én meg csak unoztam tovább. Vagyis próbáltam, de mindenki a másikkal volt elfoglalva. Szólt a tanáruk, hogy menniük kell mert lassan indulunk a Korondi Művelődési Házba, ahol zenés-táncos előadás volt. A fúvósokról csináltam hangfelvételt, a két kis lány, amit énekelt elfelejtettem felvenni sajnos, de a néptáncosokat felvettem videóra. Ügyesek voltak, volt amit felismertem. Zárásnak elénekeltük a Székelyhimnuszt és a Nélküled című dalt. Mentek a berceliektől is énekelni, de nem láttam őket, mert beálltak az utolsó sorba. Kint vártunk egy kicsit, amíg jött a busz, de hazaértünk és mentünk aludni.

Kedvelésből szerelemWhere stories live. Discover now