Qaranlıq küçə. Sübh açılmağa az qalmışdı. Sürətli addımlar uzaq məsafədəki əmin addımları təqib edir. Qorxuducu bir səs ilə çevrilən addımlar və çevrilən baş. Sadəcə bir qara pişik. Yenə fikir qarşıdakı addımlara dönür amma o addımlar artıq orada yox idi.
Han Jisung qaçıb yaxınlaşmağa az qalmış qatili görmək ümidinə tutuldu. Gec idi. Küçə bom boş idi. Heç kim yox idi. Çarəsizcə addımlarını çevirib buradan bir neçə küçə məsafəsində olan evinə qayıtmağa başlayır.Han Jisung neçə ildir axtardığı qatili çox yaxınında hiss etmişdi.
"Sən hardasan? Milyon dəfə sənə demişəm ki,bu zəhrimarı səssizdə saxlama. Adamın ağlına min dənə şey gəlir"
"Nə gəlir məsələn?"
"Aə heç nəye biz o gün Jiyoung əminin oğlunun toyuna pul saldığmı? Oğraşdı 2 saatdı fikirləşirəm"
"Mənən məzələnirsən Lix?"
"Eee zarafat edirəmdə. Bir az pozitivlik"
"Zarafat yeridi? İtə dönmüşəm"
Jisung mətbəxə keçib stəkana bira doldurdu. Divara söykənib içməyə başladı. Lix də onun arxasınca gəlib özünə su süzdü.
"Yenə o qatil? Ay zibil Jis. Neçə il əvvəl bağlanan söhbətdi. Heç kim tuta bilmədi sən necə tutacaqsan axı?"
"Ala başa düşdə. Əgər onu tutsaq böyük mükafat bir az tərif. Bayaq aramızda sadəcə 15-20 addım var idi. Çox yaxın idim"
"Jis əl çək bəsdi. Özünü də təhlükəyə atırsan məni də"
Jisung heç nə deməyib stəkanı stolun üstünə qoydu və otağına getdi. O qatili tutmağı özünə takıntılı hal etmişdi. Neçə gecə məhz buna görə yuxusuz,ac qalmışdı.Başını yastığa qoyub bayaqkı hadisəsini götür qoy etməyə çalışırdı. Yorğunluqdan bağlanan gözləri icazə versə idi təbii.
Gözlərini açdı. Bir az bədənini dartışdırıb ayılmağa çalışdı. Başını sağ tərəfindəki saata çevirdi və saatın haradasa 12 olduğunu gördü. Yenə işə gecikmişdi. Əlini tez telefonuna atdı. Changbindən gələn 5 cavabsız zəngi görəndə udqundu.
Jisung ×Changbin
Jis
Müəllim bağışlayın
5 cə dəqiqəyə ordayam
Görüldü"Ay biləəə pazdıyacaq yenə."
Jisung tez ayağa qalxıb tez bazar üzünə biraz su çırpdı. Əyninə bol ağ uzun köynək və qara şortikini geyindi. Əlləri ilə saçlarını düzəldirmiş kimi etdi. Çantasını götürüb evdən çıxdı. Qaça qaça avtobus dayanacağına gəldi və ilk gələn avtobusa mindi.
Jisung ×Lix
Jis
Oğraş
Məni niyə oyatmamısan?Lix
Ala oyatdım dedinki durram
Əməliyyat planı danışırıq deyə tez çıxdım mənJis
Changbin çox əsəbidi?Lix
tutduğu yerdə sikə bilər o dərəcə yəni
Səhərdən Chanı yola verir
Tez gəl
Görüldü
Başını ye Jisung
Görüldü atır
Gijdıllağ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murder On The Dancefloor
FanfictionPolis olan Han Jisung neçə ildir axtardığı qatilin pub-da olduğunu öyrənir.