(knock knock! vpn kullanan birileri var mı yoksa tek başıma mıyım diye kontrol bölümü 😔👀)
●
Issızlığıma terk edildim.
Önce bir bebekken, sonra erken büyümüş bir çocukken ve şimdi bunu aşmaya çalışan bir yetişkinken gölgem gibi peşimden gelen ıssızlığıma terk edildim. Perdeleri kapalı tutuyordum, sadece dolabın yanındaki cam açıktı. Yataktaydım birkaç makale okuyup İzlediğim bir film hakkında okuma yapıp saatler sonra kendimi Jungkook'un canlı yayın tekrarında bulmuştum. Orada bile konuyu kendine yönlendirmesinden benim her açıdan haklı olduğum ortadaydı. Yorulduğumu hissediyordum, dünden beri arkadaşlarımla konuşmamıştım. Normalde canım istemezse konuşmazdım bu onları sevmediğimden değil tamamen kendimle kalmak istememle alakalı olurdu fakat şu an ki sebebimizin ortak olması ve hoş olmaması beni yormuştu. Bir de suçun üzerime yüklenmesi, tabii ortada kayda değer bir suç vardıysa ki bence yoktu. Sınırlarımı dile getirmekte ne vardı hala anlamıyordum.
Tamam, bunu biraz kaba yapmış olabilirim.
Not defterimi kapatıp öylece yatağımın bir köşesine attım. Aynı anda rastgele çalan playlistimde 'Everything I Wanted' şarkısı çalmaya başladı. Akabinde yastığın altına bir şekilde ulaşmış çakmağımla tütsülerimden birini yaktım. Bana iyi geleceğine inandığım için ya da diğer mistik başa bir inanıştan değil, sadece odamdakinin dışında başka bir kokunun varlığı çoğunlukla kafamı dizginlerdi. Koku hafızasının her şeyden daha güçlü olduğunu bilirdim, dolayısıyla odamdaki bu mücadele kokusunun üstüne yaseminin yayılmasındaki yatıştırıcı etkiden şüphe duymazdım. Uzanıp derin nefesler almaya ve kafamdaki düşüncelerin sıralamasını yapmaya hazırlandığımda birkaç kez titreyen telefonumu oflayarak elime aldım.
Beni bölenin Jeon Jungkook'tan başkası olabileceğini beklemek aptalca olurdu.
jeon jungkook
bugün de mi gelmeyeceksin?
chaaeeeyoounggg
chaeeeeseen
jeon jungkook
görüldüler kraliçesi :)chaeyoung
bilmiyorumjeon jungkook
nası bilmiyorumchaeyoung
bilmiyorumjeon jungkook
senin de burada olman gerekiyor
kaytarıyor musun yoksa???chaeyoung
bana gerek yoktujeon jungkook
düşüncesi bile korkutuyorchaeyoung
neyinjeon jungkook
sensizliğin tabii kichaeyoung
siktir git
ŞİMDİ OKUDUĞUN
carrots | rosékook
Fanfictiontwitch boys, havuçlar ve joseph campbell kız. 2024 (texting - düz yazı)