Gökçe:sonunda okulum bitmişti. En son 4 yıl önce geldiğim Türkiyeme tekrar geliyodum berkan abımı en yakın arkadaşım duru'yu o kadar çok özlemiştim ki anlatamam tabiki onlara suprız yapıcaktım . Uçağımın inmesine 1 saat kalmıstı . Berkan abimin annesi selma teyzemi arayıp berkan abimin evi hala aynı yerde mi yoksa taşındı mı diye sormam gerekiyodu. Rehberimden numarasını bulup hemen üstüne tıkladım uçakta telefonla konuşmak yasaktı normalde ama hostesten rica edip 2 dakika aramama izin almıstım.
Gökçe:alo selma teyzecim nasılsın
Selma teyze:iyiyim kızım sen nasılsın
Gökçe:bende iyiyim ben sana şey sorucaktım berkan abimin evi aynı yerde mi yoksa başka bir yere taşındı mı?
Selma teyze:taşındı kızım da noldu Türkiye'ye mi gidiyosun?
Gökçe:evet teyzecim ama suprız yapıcam sakın söyleme berkan abime sen bana konumu atar mısın
Selma teyze:tamam kızım söylemem merak etme konumu da yolladım.
Gökçe:çok sağol teyze şimdi kapatmam lazım sonra tekrar ararım.
Selma teyze: tamam yavrum.
Telefonu kapattıktan sonra kıtabımı çıkarıp okumaya basladım 45 dakika sonra da uçağım inmişti. Telefonumdan konumu açıp baktıgımda ise 30 dakika mesafede olduğunu gördüm hemen bi taksiye binip abiye konumu gösterdim. Takside giderken içim içimi yiyodu resmen ama nasıl olduysa yol yorgunluğundan uyuya kalmısım. E tabi sabahın köründe uçak bileti mi alınır gökçe? Taksici abi beni kolumdan tutarak uyandırmıstı.
Taksici abi:kızım uyan hadi geldik verdiğin adrese.
Gökçe:geldik mi abi kusura bakma ya içim geçmiş borcum ne kadar?
Taksici abi:200 lira kızım kendine çok dikkat et.
Gökçe:sende abi.
Abiye parasını uzattıktan sonra apartmana baktım upuzun bi apartmandı ve benim yukseklık korkum olduğu için daha fazla bakmamaya karar verdim telfonu cebimden çıkarıp kaçıncı kat olduğuna baktım ve sıçış 11.kat . İçimden soylenmeyi bırakıp bıraz da dışımdan söylendim.
Gökçe: ne diye en üst kattan ev alırsın ki ben nasıl balkona çıkıcam simdi?
Ben söylenirken asansör beni 11.kata cıkarmıstı bile her katta bi tane daire olduğu için direkt bulduğum zile basmıştım. Kapı açılana kadar acaba çok büyük bi valiz mi getirdim diye de düşündüm. Aman fazla valiz göz çıkarmaz.
𝙉𝙖𝙨ı𝙡 𝙜𝙞𝙙𝙞𝙮𝙤 𝙨𝙞𝙯𝙘𝙚 𝙝𝙞𝙠𝙖𝙮𝙚 𝙗𝙪 𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙞𝙣𝙨𝙩𝙖𝙜𝙧𝙖𝙢 𝙝𝙚𝙨𝙖𝙗ı𝙢𝙖 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙣 𝙨𝙤𝙝𝙗𝙚𝙩 𝙚𝙙𝙚𝙧𝙞𝙯 𝙗𝙖𝙡𝙡𝙖𝙧ı𝙢 🩷.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden daha önce tanıştırmadın? Barış Alper Yılmaz
FanfictionBerkan Kutlu'nun kuzeni olan Gökçe Sönmez İsviçre'den 1 haftalık tatil için kuzeninin yanına döner ama o tatil asla 1 haftalık kalmaz.