BONUS (DURU, KEREM)

69 2 0
                                    

DURU'NUN AĞZINDAN OKUYOSUNUZ

Gökçe beni uyandırdıktan sonra saate baktım keremin beni almasına 30 dakika kalmıştı hızlıca üstümü giyindim .

Kıyafeti tekrar hatırlatmak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafeti tekrar hatırlatmak istedim.

Kıyafetimi giydikten sonra saçlarımı ördüm ve makyajımı yaptım, gökçe de hazırlanmaya başlamıştı, yengesiyle tanışıcaktı. Hazırlandıktan sonra evden çıktım, apartmandan da çıktıgımda karsımda keremi gördüm.

Duru:günaydın

Kerem:gunaydın

Kereme uzanıp sarılmıştım, o da ellerini saçıma koymuştu, kısa bi süre sarıldıktan sonra arabaya bindik.

Duru:umarım çok bekletmemişimdir

Kerem:yok bende yeni gelmiştim

Keremle yol boyu sohbet ettik, ardından kahvaltı yapacağimız mekana girdik. Siparişlerimizi verdik.

Kerem:duru yarın antrenmanıma gelmek ister misin

Duru:olur gelirim

Kerem:gökçe de gelir, barış ona da söylicekti

Duru:sen biliyor musun

Kerem:barış ve Gökçe'nin sevgili olduğunu mu

Duru:evet

Kerem:biliyorum dün söyledi

Duru:tamam canım

Siparişlerimiz geldi ve yemeğe başladık. Yemeğimizi yerken burdan çıkıp nereye gitsek diye konuşuyorduk.

Kerem:sen nereyi uygun görürsen banada uyar

Duru:o zaman tatlı yemeğe gidelim mi

Kerem:olur gidelim

Kahvaltımız bittiğinde kerem hesabı ödemeye gitti. Bende o sırada gokçeyle mesajlasıyordum.

Duru:aldınız mı kızı evinden

Gökçe:evet yoldayız

Duru:nasıl bi kız

Gökçe:yani 28 yaşında turuncu saçlı balık etli bi kız

Duru:sana nasıl davrandı

Gökçe:gayet tatlı davrandı hiç kıskanc bi kıza benzemiyo

Kerem geldiğinde telefonu kapattım ve arabaya bindik. Yol boyunca keremi izledim ve sanırım ona aşık olduğumu fark ettim. Eren'in ihanetini bana unutturmuştu, kereme guveniyordum, keremi seviyodum ve bu arkadaşca sevmekten daha fazla bir histi benim için. Kerem de aynı duyguları hissediyo mudur acaba diye düşündüm. Ya kerem beni sadece arkadası olarak görüyosa? Kereme guveniyorum ama kerem de Eren'in bana yaptığını yaparsa? İçimde bir ses kerem asla bunları yapmaz, o eren değil diyordu, ve sanirim o sese guvenicem.

Kerem:geldik

Keremin sesiyle duşuncelerimden çıktım ve arabadan indim, masaya oturdugumuzda iki kahve ve iki sufle soylemiştik.

Kerem:tatlı yedikten sonra nereye gidelim

Duru:ben artık eve gidiyim ya başka zaman tekrar buluşuruz.

Kerem gülümsedi ve,

Kerem:tamam canım

Keremle tatlılarımızı yedikten sonra hesabı ödeyip çıktık. Kereme yakın bi zamanda hislerimi açmak istiyorum.Bunu düşünürken Kerem beni çoktan eve getirmişti bile. Kereme sarıldım ardından da yanagına ufak bi buse kondurdum, acaba yanlıs mı yaptım diye düşündüm çünkü kerem buz kesmişti. Kerem 10 saniye sonra gülümsedi ve bende arabadan inip eve çıktım. Kapıyı çaldıgımda gokçe açmıştı.

𝘼𝙔 𝙏𝘼𝙈 𝙎̧𝙐𝘼𝙉 𝘼𝙆𝙇𝙄𝙈𝘼 𝙂𝙀𝙇𝘿𝙄̇ 𝙆𝘼𝙃𝙑𝘼𝙇𝙏𝙄𝙔𝙄 𝙆𝙀𝙍𝙀𝙈 𝙃𝘼𝙕𝙄𝙍𝙇𝙄𝘾𝘼𝙆𝙏𝙄 𝘼𝙈𝘼 𝙐𝙉𝙐𝙏𝙈𝙐𝙎𝙐𝙈 𝘿𝙄𝙎̧𝘼𝙍𝘿𝘼 𝙔𝙀𝘿𝙄̇𝙇𝙀𝙍 𝙇𝙐𝙏𝙁𝙀𝙉 𝙃𝘼𝙏𝘼𝙈𝙄 𝙔𝙊𝙆 𝙎𝘼𝙔𝙄𝙉 𝙔𝙀𝙉𝙄̇ 𝙁𝘼𝙍𝙆𝙀𝙏𝙏𝙄̇𝙈.𝘽𝙄̇𝘿𝙀 𝙔𝘼𝙕𝘼𝙍𝙆𝙀𝙉 𝙃𝙄̇𝘾̧ 𝘼𝙆𝙇𝙄𝙈𝘼 𝙂𝙀𝙇𝙈𝙀𝘿𝙄̇ 𝙉𝙀𝙔𝙎𝙀 𝘾𝙊𝙊𝙊𝙆𝙆𝙆𝙆 𝙊𝙕𝙐𝙐𝙐𝙍𝙍𝙍𝙍𝙍 💕💕💕💕💕💕






Neden daha önce tanıştırmadın? Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin