DURUNUN AĞZINDAN OKİCAKSINIZ.
Binadan çıktıktan sonra keremi arabasının önünde beklerken gördüm. Hemen yanına gittim beni görünce gülümsedi ve sarıldı bende ona karşılık verdim. Sarılmamız bittikten sonra arabanın kapısını açtı kerem benim için.
Duru:teşekkürler
Kerem:ne demek
Bindikten sonra kapıyı kapatıp o da kendi koltuğuna oturdu.
Duru:ee nasılsın
Kerem:iyiyim sen nasılsın
Duru:bende iyiyim nereye gidicez
Kerem:bi serpme kahvaltı yapan yer var oraya gideriz diye düşündüm
Duru:olur
Kerem:bu kombininle çok tatlı olmuşsun
Duru:teşekkür ederim sende herzamanki gibi çok şıksın
Kerem:sağol
Keremle yol boyu sohbet ettik. Birbirimize komik anılarımızı anlatıyoduk arada sırada da berkan ve barışın aptallıklarını anlatıyodu, e bende gokcenin bazı anılarını anlatıyodum ama tabikide sabah izin almıştım anlatmak için ama kerem izin almamıştı onun için bunlar aramızda bir sırdı. Mekana geldiğimizde kapıdaki görevli bizi masamıza götürdü . Kerem garsona siparişleri verdi hemen.
Kerem:sonra yere şak diye bi düştü
Duru:ahahahahahha ay kerem dur gülmekten karnım agrıdı
Kerem:peki durdum, bu kaza yüzünden işe gitmiceksin dimi
Duru:izin aldım 1 hafta
Kerem: ilaçlarını yanına aldın dimi
Duru:ben onları unutmuşum
Kerem:eczaneden bıtane daha alırız
Keremle konuşurken kahvaltımız geldi, kerem gerçekten baya bişi söylemişti, masanın her tarafı başka bi kahvaltılıkla doluydu. Kahvaltımızı yaparken de sohbet ettik sonra hesabı ödeyip kalktık.
Kerem:benim antrenman saatime çok az kaldı sende benimle antremana gelsene izlersin
Duru: olur geliyim
Keremle birlikte Florya'ya doğru yola çıktık. 10 dakika sonra da vardık.
Kerem:geldik
Duru:kaç saat sürer
Kerem:1,5 bugünkü kısa
Duru:tamam
Kerem gideceğim yönü tarif etti, o da soyunma odasına gidicekmiş. Kerem'in tarif ettiği gibi ilerlediğim de antrenman sahasını buldum hemen ön sıralardan birine oturdum. Benden başka kişilerde vardı ama onlar yabancıydı. Keremgil sahaya geldiğinde kerem bana gülümsedi ve yanıma gelip telefonunu tutmam için verdi. 45 dk sonra yanıma geldi.
Kerem:sıkıldın mı
Duru:hayır izleyince eğlenceli geliyo
Kerem:merak etme bi 45 dakika daha var sonra gıdıcez
Duru:tamamdır
Keremgil diğer 45 dakikayıda yaptıktan sonra kerem arabanın anahtarını verip arabaya gitmemi söyledi o da duş alıp gelicekmiş. Otoparkın yolunu insanlara sorarak bi şekilde buldum. Arabayı açıp oturdum 5 dakika sonra da kerem geldi.
Kerem:şimdi nereye gidiyoruz?
Duru:bilmem
Kerem:kahve içeriz o zaman
Duru:olur ama bu sefer ben ödiyim hesabı
Kerem:duru gerek yok hem kahve içmeyi ben teklif ettim.
Duru:peki
Kerem arabayı en yakın cafeye sürdü ve hemen arabadan indi benim inmemi beklemeden kapıyı kilitledi ve gitti. Ne yaptığını anlayamamıştım ve elinde iki kahveyle geri döndü.
Duru:neden böyle bişi yaptın
Kerem:hesabı ödemeye çalışma diye neyse en sevdiğin hayvan balık mı senin
Duru:evet de nerden biliyosun
Kerem:telefon ekranında bi balık bi de gökçe
Duru:ahahah evet
Kerem 25 dakika sonra bizi hiç bilmediğim bi yere getirdi.
Duru:burası neresi
Kerem:bi akvaryum yeni açıldı
Kerem'in cümlesinden sonra hemen arabadan indik ve bilet almak için danışmaya yöneldik.
Kerem:iki bilet alabilir miyiz
Adam:tabi bi bilet 250 lira iki bilet 500
Kerem kartını çıkarıp öderken ağzım açık kaldı . Aşırı artmış fiyatlar
Kerme biletleri alıp içeri girdi ve biletleri okutup akvaryuma girdi. Keremle akvaryumda 1 saat gezdikten sonra çıktık. Arabadayken akvaryum hakkında konuşuyoduk.
Kerem:piranalar kocamandı
Duru:evet evet hamsiler de aşırı küçüktüler
Keremle konuşuken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım bile ama binanın önüne gelmiştik. Keremle arbadan indik ve kereme sarıldım. Yanından ayrılmak istemiyodum ama zorundaydım.
Kerem:e o zaman yarın goruşuruz
Duru:yarını sabırsızlıkla bekliyorum
Kerem bu dediğimin üstüne gülümsedi ve tekrar sarıldı. Bende ona sarıldım en sonunda ayrıldık ve ben binanın içine girdim.
𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙫𝙚 𝙙𝙪𝙧𝙪 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙙𝙚 𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙖𝙩ı𝙘𝙖𝙢 🩷🩷🩷🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden daha önce tanıştırmadın? Barış Alper Yılmaz
FanficBerkan Kutlu'nun kuzeni olan Gökçe Sönmez İsviçre'den 1 haftalık tatil için kuzeninin yanına döner ama o tatil asla 1 haftalık kalmaz.