gece

112 14 29
                                    

Jennie'den

Hızlıca hazırlanıp kapımın önünde duran arabama bindim. Umarım bu gece kafayı bulmam. Eğer bulursam bir kaza kaçınılmaz olabilirdi.

Arabayı çalıştırıp ilk önce Chaeyoung'un evine sürdüm.

Üstümde siyah mini elbise ve kısa deri ceket vardı. Hava soğuk olduğu için tedbirli olmak da fayda var. Dudağımda kırmızı bir ruj vardı. Ayakkabım ise düz siyah bir sitelettoydu.

Bu halim oldukça sexy ve baştan çıkarıcıydı. Benim istediğimde buydu zaten. Bugün reddedilemiyecek bir kız olmam lazımdı.

Taehyung'un beni çağrması büyük incelikti. Bunu telefi etmek için bişeyler yapabilirdim. Yapıcaktım da.

Bu gece uzun sürücek.

...

Hepsini evlerinden almış Taehyung'un attığı konuma gelmiştik. Saat yavaş yavaş geciktiği için hava hafif kararmıştı. Çok konuşmadan kapının önüne geçip kapıyı bir kaç kez tıklattım.

Kapıyı beklediğim o yüz açmıştı, Taehyung. Gülerek bizi içeriye davet edip kapıyı iyice araladı. Çok şıktı.

Hepimiz girdiğimiz gibi o da kapıyı kapatıp arkamızdan geldi. İçerde üç erkek vardı. Sanırım kısa sarışın olan Jimin, orta boylu ve tavşana benzeyen jungkook, diğer uzun boylu kaslı olan da namjoon du. Taehyung hepsiyle tanıştırdıktan sonra tahminlerimin doğru çıktığınï daha iyi anlamış oldum.

Hepsiyle selamlaşıp salondaki koltuklarda yerimizi aldık. nedense herkes gergin görünüyordu. Ortamda ki gerginliği dağıtmak için konuştum.

"Ee, doğum günü çocuğu nerde?"

Taehyung gülüp sorumu cevapladı.

"Büyük ihtimalle içiyo yine" Namjoon'a döndü.

"Yazdınız dimi?"

Namjoon başıyla onayladı. Taehyung pek emin gözükmüyordu, telefonu eline aldı.

"Bide ben yazıyım bakalım."

Taehyung bunu dedikten sonra yazmaya başladı. Bense kafamı hyunjin'e çevirdim. Yarın askere gideceği için biraz yüzü düşüktü. onun için üzülüyorum. Onu her ne kadar tam anlamıyla anlayamasamda bu durumu pek iç açıcı değil.

Tekrardan kafamı çevireceğimde gözüme bu kez de jimin çarptı. Chaeyoung'a bakıyo gibiydi, hatta gibi değil düpedüz bakıyordu. Aşık gibi hemde. Bu hali komikti doğrusu.

Herneyse.

Masada duran bardağı alıp tepeme diktim. Ağzıma acı bir tat geldiğinde ağzımdan çekip yüzümde beğenmediğimi gösterircesine bir ifade takındım.

"O su değil" namjoon'un dediğiyle ona döndüm.

"Farkettim, maalesef değil" yüzüne sahte gülümsemesini alıp Taehyung'a çevirdi yüzünü.

"Taehyung, ben jisoo'yu da çağırdım sorun olmaz dimi?"

"Niye sorun olsun ki iyi yapmışsın" Taehyung bunu diyip telefonda son kez bişeyler yazdıktan sonra telefonu yanına koydu.

Lover Boss; TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin