Ellerini masada çalan ve huzurunu bozan alarma uzattı, yavaşça onu kapattı ve yorgunca ayağa kalktı. Ağzını açtı ve kocaman bir şekilde esnedi, ayağa kalktı ve sıcaktan terlemiş vücudundan dolayı ona yapışmış pijamaları çıkarıp okul kıyafetini giydi.
Terliğini giydi, aynada kendine bakarken annesinin sesiyle irkildi.
-"Hwi, haydi geç kalacaksın!"
-"Geliyorum anne!"
Geç kalmak üzere olduğu için kahvaltı etmeyi değil hemen arabaya binmeyi tercih etmişti. Araba ilerlerken son bir kez telefonunun kamerasından kendine bakıp saçını düzeltti.
/..../
Arabadan indi,
-" Hwi, okuldan sonra seni alamayacağım işim olacak. Bir şekilde gel, otobüsle yada herhangi bir şekilde. "-"Pff,tamam anne , görüşürüz."
Yavaş adımlarla yürüyerek okula giderken daha çok karizma hissetmek için ellerini cebine koydu, karizmasını hiç kimse bozamaz diye düşünürken...
Fark etmeden yere kapaklandığını hissetti. Üstünde bir sertlik ve içinde ıslaklık vardı.
"Ah lanet olsun, üstüm kahve oldu!"
"Ö- özür dilerim gerçekten?!"
"Kör falan mıs-" derken farklı bir vibe hissetti. Neydi onu durduran, neden devam edemiyordu cümlesine? Gözlerinin içine baktığı çocuğa neden haddini bildirmiyordu??? "Tamam,sorun yok."
"Üstünüzü silmeme izin verin Kıdemli Hwi,benim yüzümden böyle okula geçmenizi istemem!"
Hwi , tatlı gözüken bu mavi saçlı, kızarmış çocuğa baktı ve,
-"Şuan yerden kalksak daha iyi olur, herkes bizi izliyor çünkü."
-"Ah.. evet, ÜZGÜNÜM! Bu arada ben Keita! "
-"Sormadım."
-"Doğru... Üzgünüm!"
Hwi ,yerden kalktı ve üstünü silkeledi, yürümeye devam ederken Dohwan elinden tuttu.
" Böyle içeri geçme Hwi... Benim yedek üstüm vardı,onu al ! "
- "Teşekkürler kanka. Herşey beni bulur zaten."
"Hwi,istersen kirli üstünü bana ver evde yıkarım hm?"
"Teşekkürler Dohwan, benim için o kadar zahmet etme,kendim yapabilirim. Şimdi ders başlamadan üstümü değiştireyim."
dedi Hwi ve Dohwan'ın omzunu tutup nazikçe vurdu.Dohwan kızardı ve,
"Tamam Hwi!" dedi.
-devam edecek.
biraz kısa oldu ama devamı gelecek , bekleyin yeni bölümü <3 -pengbin