-🌑-

6 1 2
                                    


Hwi'nin gördükleri karşısında nutku tutulmuştu,tabi hemen Keita'yı aradı.

-"Ah Hwi,bu saatte birşey mi?

-"NE SİKİM SAÇMALIYORSUN! YAZDIĞIN İĞRENÇ VE SENİN YÜZÜN GİBİ RAHATSIZ EDİCİ OLAN MESAJLARI GÖRDÜN MÜ!"

Keita'nın gözleri dolmuştu, ama bir yandan mesajlara girdi ve yazıları görünce şok oldu.

-"H-hwi bunları gerçekten ben yazmadım! Yemin ederim!"

"Ha ? Neye inanayım? Senin gibi bir fahişenin yalanına mı inanayım istiyorsun? Ne sikim saçmalıyorsun HERŞEY ORTADA İŞTE!"

Kendi bile fark etmemişti ama sesi gerçekten çok yükselmişti. Telefonda Keita'nın ağlamamak için dişlerini sıktığı sesi duymuştu, ama yinede onu acındırıcı gelmemişti.

"Daha yeni tanıdığın birine bunları deme cesareti buluyorsun ya gerçekten,harika."

Telefon Keita'nın suratına kapanır kapanmaz Keita büyük bir dehşetle yere yığıldı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

"Ben hiçbir şey yapmadım! Bunları ben yazmadım!"

Yazıları sildi ve utançtan yastığıyla yüzünü kapadı.

/.../

"Hwi, sana biraz muzlu süt aldım, en sevdiğinden!"

"Teşekkürler Dohwan, gerçekten gerek yok."

Dohwan Hwi'nin elinden tuttu ve devam etti,

"Hwi yakın arkadaşlar birbirini tanır ve birbirlerinin ruh hallerini, duygularını anlarlar. Senin mutsuz ve sinirli olduğunu düşündüm. O nedenle sevdiğin birşeyi aldım. Bunu kabul etmezsen kalbimin paramparça olduğunu bil."

Hwi gülümsedi ve ellerini Dohwan'ın saçlarına götürdü.

"Teşekkürler Dohwan, her daim yanımda olduğun için."

Dohwan kızardı,Hwi bunu fark etmesin diye başını eğdi ve sessiz,minik bir nefes aldı.

Hwi muzlu sütü aldı ve okula doğru yürüdüler, Hwi'nin içindeki sinir halen dinmemişti. Dünkü olaylar aklından çıkmıyordu. Üstelik onla birde proje yapacaktı! Akıl almazdı gerçekten...

/.../

"İşte böyle oldu!"

-"Anladım Keita, sanırım biri telefonunu hacklemiş ve bu yazıyı gönderip tüm bağlantılarını kesmiş. Bunun başka bir açıklaması olamaz."

-"Peki yapan kişiyi bulmamız mümkün mü?"

-Evet mümkün,suan ulaşmak üzereyiz. Çünkü zayıf bir koruma sistemi var. Belliki bu işte usta değil."

-"Şükürler olsun!"

-"Bu arada Keita, konumlar şuan sizin okulunuzu gösteriyor. Hadi gelip onu birlikte ifşa edelim."

-"Tamam!!"

/.../

"Durun, ben birşey yapmadım gerçekten!"

"İnanamıyorum Hyeop.. Neden .."

"Açıklayabilirim, benim suçum değildi! Ben yapmak istemedim!"

"Hyeop,okul zorbalığı, sigara kullanımı gibi olumsuz alışkanlıkların vardı zaten. Üstüne hackerlik mi eklendi? Okulumuza uygun bir öğrenci değilsin. Umarım bunun farkındasındır.  Okulumuzdan atıldın."

"HAYIR, HAYIR BEN YAPMADIM!  BENİM SUÇUM DEĞİLDİ!"

Keita tek kelime etmeden oraya uzaklaşırken...

Bir el onu iki duvar arasındaki boşluğa çeker.

Sana yanlış imalar yaptığım için üzgünüm Keita, bir daha olmayacak.

Keita nedensizce kızarır ve Hwi'yi eliyle uzaklaştırır.

"Ha-sorun değil. Kime olsa aynı şeyi derdi bence... Ama artık buradan çıkabilir miyim.."

Hwi kolları arasındaki Keita'nın üzerinden kollarını çeker ve gidişini izler.

Tanıdık bir ses duyması da yakın olur.

"Hwi,onu seviyor musun?"

Hwi'nin yüzü hafif kızarır ve ona dönerek

"Hayır, sadece arkadaşım ve öyle kalması iyi olacaktır. Dohwan sen projede konu olarak ne almıştın bu arada?"

"Hiiç...öyle.."

Dohwan, bir yandan yumruğunu sıkar ve  düşüncelerine engel olamaz.

{Onu Hwi'den uzak tutacak herşeyi yapacağım.}

The Other ManHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin