-💦-

4 2 3
                                    


-"Evet, projemizi bu şekilde bitirelim bence, ne dersin Keita?"

-"Ha! tamam.."

Dalmış gözleri sanki birşey istiyordu, düşünceleri onu yiyormuş gibi gözüküyordu.


Birden Hwi yanına yaklaştı, Hwi yaklaştıkça Keita geriye gitti ve çekmeye yaslandı. Hwi kollarını çekmeceye değdirdi. Sonunda Keita 'yı kolları arasına alabilmişti.

Ama Keita erken davranıp gözlerini kapattı ve dudaklarını öpme pozisyonuna göre şekillendirdi.

Hwi Keita 'yı yanağından öptü ve
yaklaşıp Keita'nın kulağına,

"Daha doğru bir yerde. " dedi.

Keita utançtan gözlerini kapadı,   dizlerinin içinede yüzünü geçirip öylece durdu. Hwi gidene kadar..

/.../

[Keita'nın gözünden]

-İşte şu yapmış!

-Hahahhah. Gay olduğunu duydum. Bu tür insanlardan ne beklersin ki!

-Dohwan'ın Hwiyle en yakın arkadaş olmasını kıskanmış olmalı! Hahaha!

Keita nedensizce yine göz hapsine tutulmuş üstelik yine kendisi hakkında yapılan söylentileri duymuştu.  Ama karşısına birden sinirli bir öğretmen, gözünden kanlar akan Dohwan ve sinirden kıpkırmızı olmuş bir Hwi göreceğini düşünmezdi.

"Keita, DERHAL MÜDÜRÜN ODASINA. ARKADAŞINIZA BU DENLİ BİR ZORBALIĞI NASIL YAPABİLDİNİZ ANLAMADIM! PES DOĞRUSU."

"Ben... BEN BİRŞEY-"

Hwi atıldı,

"CANAVAR MISIN!DAHA NE KENDİNİ SAVUNUYORSUN! GÖZÜNÜ KÖR EDEBİLİRDİN BİRDE HALEN KENDİNİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN!"

Keita yine iftiraya maruz kalmıştı, yine ve yine.

Ama onu en çok parçalayan şey sevdiği çocuğun ona inanmamasıydı.
Aslında o da haklı, yeni tanıştığı bu salağa neden inansın ki?

Ve yine gözlerinin önünde Hwi'nin Dohwan'ın yarasına pansuman yaptığını gördü.

Artık tüm olayı çözmüştü.


Evvvet buraya kadar okuduysanız teşekkürler!! Çerezlik bir bölüm oldu. Yazım hatası olduysa şimdiden sorryyy!! Bir sonraki bölümde görüşürüz!
-pengbin-


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Other ManHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin