Sonunda okula beraber girdiler, Hwi sınıftan önce üstünü değiştirmeye indi.
Üzerini giyindikten sonra sınıfa girdi ve sırasına, Dohwan'ın yanına oturdu. Kalemini kitabını çıkardı ve sadece karalamaya başladı. Sıkıntıdan sayfaları karalıyor ve birşeyler çiziyordu.
Sanki başkaları tarafından izleniyor gibi hissetmişti, yanına baktı. Evet ona bakan Dohwan'dı.
-"Dohwan, son günlerde tuhafsın, birşey mi oldu?"
-"Ah hayır Hwi, sadece... sadece ne karaladığına bakıyordum da. "
-"Hm.. anladım, iyiymiş."
Aralarındaki sohbeti hocanın sınıfa girmesi durdurdu.
Evet çocuklar, ödev olmadan olmaz değil mi? Aslında şimdi ödev olacak şey tam olarak ödev gibi değil, proje gibi olacak. 10-D sınıfıyla yapacaksınız bu etkinliği. Kurayla bir arkadaşınızla yapacaksınız. Herkese farklı konular çıkacak onlarda gruplar belirledikten sonra belirlenecek.
Dohwan [içinden]
{-Yani Hwi ile bir başkası eşleşecek... Sanırım çıldıracağım...}
Bir öğrenci atılır:
-Hocam ,neden veletlerle yapmak zorundayız ki??
-Seni uyarmak istemem Eunho. O yüzden kes şimdiden.
Evet şimdi şu kaseden alalım sırayla gençler.
-hepsi alır -
Dohwan Hwi'ye tatlı bir bakış atarak,
-Sana kim çıktı Hwi..?
-Ah.. bunu
Evet çocuklar eklemek istediğim bir nokta daha var , projeyi yapacağınız kişiyi tanımıyor olabilirsiniz o sebeple çıkan kişiyle buluşun ve planınızı önceden yapın derim. Şimdilik bu kadar.
Ne duruyorsunuz,şimdi başlayın diyorum?
Herkes birden hareketlendi ama Dohwan Hwi'yi tuttu ve kendine çekti. Hwi ve Dohwan'ın bedenleri birbirine yapışıyordu.
Ne oldu Dohwan, iyi misin?
Hwi kendini geriye attı. Dohwan yanlış birşey yaptığını anlamış olacak ki,
"Hwi seni kabaca kendime çektiğim için özür dilerim, sana kim çıktı acaba?"
"Ha... Keita çıktı, neden ki?"
Dohwan'ın yüzü sinirle doldu, yüzünü eğdi ve
"Hiç.. sadece merak." dedi.
"Hm...anladim,ben tanışmaya gidiyorum öyleyse."
Dohwan [içinden]
Benimki kim sormadı bile...
/.../
"Keita sen olmalısın,bana çarpan çocuk?"
Mavi saçlarıyla arkasını döndü Keita, güneş onun tüm yüzüne yansıdı.
Hwi kalbinde bir çırpıntı hissetti. Ama konuşmaya devam etti,
"Projede birlikte yapıyoruz."
Ah, peki .. Yani anladım demek istedim de! Nerede buluşacağız.. Yani buluşacak mıyız demek istedim!"
"Bence planla gitsek daha iyi olur Keita,bir yerde buluşsak.. Kafe gibi?"
"Ah,tamam!"
/.../
"İşte planı böyle yaparız, dediğim gibi konuya göre bu planı uygularız. "
"Tamam Hwi, peki bunun için.. Yani sadece haberleşmek için numaranızı alabilir miyim?"
"Tabi, (........ ...... ....)"
"Teşekkürler!"
/.../
Sonunda yorucu bir günün ardından eve gelmiştir Hwi, ve birden telefonundan arka arkaya bildirimler gelir.
"Ha, ne oluyor? "
Telefonunu açan Hwi'nin gördükleri karşısında bir yerleri bağlanmış gibi olur. Şaşırır, çünkü Keita ona art arda şöyle yazmıştır.
"Seni gerçekten öpmek isriyorum tatlım!"
"Aslında çekici bir vibe veriyorsun!"
"Ama o kadar da tatlı değilsin , yinede tek geceliğine ne dersin??"
Bu lanet yazılar da neyin nesi?
Ama tek sorun şudur, bunlar Keita'nın numarasından gönderilmiş olsada bunları Keita yollamamış ve yazmamıştır.. Peki sizce olayın ardındaki kişi kim olabilir ?
Buraya kadar okuduysanız teşekkürler. Evet bölüm rely için değildi sen okuma rely küsüm senle yallah avukatlığa devam neyse ehm sustum okuduysanız teşekkürler işte bir sonraki bölümde görüşürüz!!!
-pengbin-