Keyifli okumalar ballar...
(Bundan sonraki bölümler kısa bir süreliğine MARDİN'de geçiyor olacak)
🍯
"...Sanık Hayri Kutay'ın evinden çıkan parmak izleri ve saç DNA ları bunu desteklemekle beraber kanıtlıyor"Son savunmamı yaptığımda tüm gözler hakime çevrildi.Tokmağını vurduğunda çıkan ses beni mest ederken,zavallı bacaklarım üçüncü davanın yükünü taşıyacak diye ölmüş,bitmiş,yokolmuştu...
"Yaz kızım;Savunma'nım doğru bulunması,başlıca sebep olan DNA eşleşmesi sonucu, Anayasanın 29. maddesinin ikinci fıkrası uyarınca suçlunun 12 yıl 45 gün tutuklu yargılanmasına karar verilmiştir..."Çıkan klavye sesleri ve salondaki sesler bir anda kesildiğinde,yüzümdeki zafer gülümsemesi büyüdü.
Bu da bitti vesselem...
"Biriciksin imparatoriçe"Diyen Ömere eyvallah işareti yapıp,koşar adım çıktım salondan.
Sabah evde yaşanan olaylar yetmemiş, bugün üst üste üç davaya girmiş dört de dosya incelemiştim.Ofisimde beni bekleyen bir dosya daha vardı.
Ama önce iki saniyeliğine ölüp tekrar dirilme hakkımı kullanabilir miyim??!
Ayaklarımı sürüye sürüye,azılı boğalar gibi yürüyordum etrafta.Dünya yansa bozulmayacak şalım kaymış onunla beraber hayatımda kaymıştı.
Bugün neden bu kadar boktan geçmek zorundaydı ki?
Adliye karakoluna uğramam gerekiyordu ama asla o durumda değildim.Direk ofise çıktığım da odamda gördüğüm güllerle gülümsedim"Kimden gelmiş?"Sorarcasına çıkan sesimle başını masadan kaldıran Azra sırıttı"Bilmem isim yok,acaba Gedizden mi?"Diyince,önce cevap vermedim sonra kendimi koltuğa bırakıp şalımın boyun iğnesini çıkardım.Bana bir rahatlama gelince de eski çirkef halime dönmem sadece on saniye sürdü.
"He gerizekalı,adamın işi gücü yok bana çiçek yollayacak"İki hafta önce tutuksuz yargılanmasını sağlamıştım.
Neydi lan suçu?
"Kızım deme öyle,filimlerde hep öyle olmuyor mu?Kız erkeğe yardım ediyor,erkekte gerizekalı ya sanki evrende kız kalmamış gibi fakir ama gururlu kızımıza aşık oluyor"Diyip yüzünü buruşturduğunda,ayağa kalkıp saçlarını savura savura önüme bıraktığı dosyaya baktım.
"Kimin dosyası bu?"Aslında adım gibi biliyordum kime ait olduğunu ama mala yatmak en iyisiydi.
Yine o pis sırıtışını yüzüne kondurup güldü "Sen mahkeme deyken Hacer teyze aradı,eğer yavrusu Arkın'ın davasını kabul etmezsen iki bacağını cart diye ortadan ikiye ayıracağını söyledi ha birde akşam geç kalırsan kafanı keser kelle paça yaparmış"Diyince gülmeden edemedim.
"Ona ne şüphe..."Diyerek önümdeki dosyaya baktım,içinde herhangi bir fotoğraf yoktu.Azra bize kahve almaya gittiğinde bu durumu garipsesemde umursamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYBAŞTAN+18
Acción"Bu gözler ne renk?" "Dolar yeşili" ? "Mal mısın oğlum mavi işte"