"GECE NE ZAMAN UYANACAKSIN!"Leyna'nın konuşmasıyla rüyam bölündü.Ve en güzel yerinde...
Rüyamda aqua parka gidiyordum ve tam upuzun sarı kaydıraktan kayacağım esnada Leyna beni uyandırmıştı!"Ne istiyorsun Leyna? Rüyalarımın katilisin sen!"
Leyna ufak bir kahkaha attıktan sonra başucumdaki tarağı alıp.
"Birazdan senin katilin olmamı isteyorsan kıçını kaldır şu yataktan!"Korkuyla ayağa kalktım.
"Yapma ben daha gencim böyle ölemem!" Diye sahte bir duygusallık sergiledim.İkimizde bu halimize anırarak güldükten sonra mutfağa doğru yol aldık.Bugün dersimiz yoktu bu yüzden keyifli bir şekilde kahvaltı yapabilecektik.
...........
"Eee hangi mağazaya girsek?"
Leyna ile alılveriş merkezine gelme kararı almıştık.Çünkü hava 47 dereceydi ve ikimizin alması gereken mayo gibi yazlıkta giyebileceğimiz şeyler lazımdı.
Evet Doğum günüm haftasında Bodrumdaki yazlığa gidecektik.Normalde yazlık bizim ailemize aitti fakat artık büyüdüğüm için yazlığa tek gelebiliyordum.Normalde her doğum günümü ablamla ve onun arkadaşıyla geçirirken şuan onlar yoktu sadece ben ve Leyna vardık.
"Bak şuraya girelim vitrindeki mayolar çok güzel."
Yarım saat sonra...
Ellerimizde 4-5 çanta poşet ile bir kafeye girmiştik.Bir sürü şort,bluz,elbise,mayo almıştım ki param kalmamış olabilirdi.
Kendime menüdeki orange mint tea yazan buzlu çayı sipariş ettikten sonra Leyna ise benimkisinin kırmızı meyvelisinden istedi.Bu sıcak havada kahve içecek halimiz yoktu.
Ben Leyna'ya okuduğum kitaptaki erkek karakteri överken Leyna'nın beni dinlemediğini fark ettim.Arkama bakıyordu gözlerini kısmış bir şekilde.
"Hey! Nereye bakıyorsun?"
"Daldın mı hu,hu!?"
Gözlerinin dibinde salladığım eli tutup bana cevap verdi.
"Leyna arka masamızda Evren ve Yiğit var!"
"Şansımızı s-" diyeceğim şeyi demem için Leyna benim ağzımı kapattı.
"Seveyim diyecektim!"
"Bizi gördüler mi?"
"Hayır çok önemli birşey konuşuyorlar büyük ihtimalle hala göre-"
Leyna cümlesine farklı bir şekilde devam etti.
"Gerçektende şansımızı seveyim Gece! Evren beni gördü!"
Benim arkam onlara dönüktü bu yüzden hiç yüzlerine bakmamıştım.Ama bu sefer Leyna'yı yalnız bırakmamak için döndüm ve bize sırıtan 4 çift gözle karşılaştım.
"Ee masaları birşleştirmeye ne dersiniz?"
Leyna ile birbirimize baktıktan sonra Yiğit'e dönüp cevap verdim.
"Maalesef olur derim."
Bu iki zırtik.
PardonYiğit adındaki zırtik.Ve Evren adındaki insancıl insan yanımıza geldiler.İSTANBUL'DA O KADAR AVM VARKEN SEN GEL BENİM OLDUĞUM AVM YE!
Yiğit sarı ve kahverengi saçlarını eliyle düzelterek tam olarak YANIMA oturdu.
Kendisi beyaz bir tişört ve mavi bir kot giymişti.Evren ise siyah bir tişört ve gri kargo pantolon giymişti.
Leyna'ya baktığımda o da benim kadar şaşırmıştı.Yiğit garsondan Evren ve kendisi için içecek birşeyler isterken ben hala mantığımı konuşturmaya çalışıyordum.
Nasıl milyon tane avm içinde aynı avm de karşılaşmıştık?
"Bende Yalova'da yaşıyordum bildiğiniz üzere 3 günlüğüne İstanbul'a geldim.Bazı işlerim vardı."
Şuanda Yiğit'e bakıp "Sana kimse bunu sormadı." Demek istiyordum fakat...
İçimdeki hanımefendiyi dışarı çıkardım.
"Ne güzel." Dedim.
Sonra ise havadan sudan konuşup orada bir saat harcadık.Ve sonunda Leyna'ya mesaj atıp "Bir bahane bul ve oradan çıkalım." Dedim.
Leyna proje ödevimizin olduğunu söyledi ve eve gitmemiz gerektiğini uydurdu.Evren ve Yiğit ise bu duruma biraz üzülselerde bizi tutmadılar.Ve avm den ayrıldık.
Arabamın oraya geldiğimizde Leyna birazcık pişman duruyordu.
Sürücü koltuğuna oturdum ve Leyna'ya döndüm.
"Sorun nedir? Niye böylesin? Suratına köpek işemiş gibi bir vibe veriyorsun."
"Bu zamanda bile beni gönüyorsun ya bravo."dedi gülerek.
"İşimiz bu!"
"Hani Evren ve Yiğit o kadar avm varken tutup bizim olduğumuz yere geldiler ya."
Sinirle başımı salladım.O Yiğit denen böceğin suratını görmek bile beni sinirlendiriyordu!
"Allah'ın işine bak işte!"
Leyna biraz utanarak bana cevap verdi.
"Aslında olaylar birazcık benden dolayı gelişmiş olabilir."
Gözlerimi kocaman açıp.
"NE!"
"Yani ama bilmeden oldu özür dilerim."
Bozuntuya vermeden işin aslını öğrenmeye çalıştım.
"Anlat bacım."
"Dün Evren bana snapchat'ten istek attı."
Devam etmesi için gözlerimi koşmuş bir şekilde ona bakıyordum.
"Ve benim snapchatte konumum açık."
Şimdi bu salak arkadaşımı yerden yere vurmak vardı.Ama arkadaşım olduğu için yapamıyordum.
"İyi bok yiyerek isteği kabul ettin.Sonra konumunu kapatmadın."
Leyna başını olumlu anlamda salladı.
"Yapacak birşey yok." Dedim ve arabayı çalıştırdım.Bu şurada Leyna şarkı seçiyordu.
"Gece ne açsam ya bulamadım?!"
"Dünyanın en güzel kızı açabilirsin."
Ve aradan 1 dakika geçti.Şarkının sözleri kulağıma geldi...
Dünyanın en güzel kızı
Hem kalpsiz hem kalp hırsızı
Göremezsen son bir defa
Ölücem..."Leyna acaba ablamı arasam mı? Bana dönüş yapar mı?" Dedim hala umudumun sönmediği cümlemle.
"Ara ama biliyorsun Parla ablanın işiyle uğraşıyorlar."
"Ever.Rahatsız etmemek en doğrusu."
.............
(Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayınnn)
YOU ARE READING
Sen Yokken/Yarı Texting
Teen FictionLisede platonik olduğum çocuğun üniversitede bana yazacağını kim tahmin edebilirdi ki?