פרק 1 - היכרות

310 12 2
                                    

האהבה הראשונה היא תמיד האהבה הכי עוצמתית,

הכי מטריפה, הכי מחשמלת, הכי עמוקה וגם הכי... כואבת.

אני לא זוכר לחלוטין את הרגע שבו הבנתי לראשונה שאני אכן מאוהב,

אבל אני זוכר את ההרגשה הזאת מציפה אותי, ממלא אותי, ומטביעה אותי בתוכה...

לא חשבתי שככה זה יקרה.

ולרגע הייתי צריך לנער את עצמי מהמחשבות האלה שהתחילו לרוץ בתוך הראש שלי...

זה לא מה שלימדו אותי על התאהבות...

ובכל זאת, הרגשות האלה הצליחו להשתלט על כל תא רדום בתוך הגוף שלי ופשוט נגררתי... מוצף בו.

הילד ההוא שהתאהבתי בו...

הייתי אז בן 15, והוא היה בשכבה מעליי,

האיש והאגדה.

קאי בן ה 17. שחקן בנבחרת הכדורסל של בית הספר, בעל המראה האירופאי, עם העיניים הירוקות והשיער בלונדיני, 1.80 ובעל החיוך הכי כובש שאי פעם זכיתי לראות.

מוקד צומת הלב.

ואיך אפשר שלא?

השם שלו הלך לפניו. כולם הכירו אותו וכולם היו מעוניינים רק שיעיף את אבק הכוכבים שלו לכיוון שלהם. הבנות נהרו אחריו כאילו היה אליל נוער, מחפשות כל דרך לחדור את השריון שלו. וכאשר הוא היה בוחר אחת מהן, מערכת היחסים הזאת לא הייתה מעריכה זמן ואז שוב היה מתחיל מרדף מחודש אחריו.

אולי זאת הסיבה שהוא היה כל כך פופולארי.

כי תמיד ידע להשאיר טעם של עוד...

לא זוכר בדיוק מתי התחלתי להתעניין בו, אבל כשגיליתי שאני שקוע בו זה היה קצת מאוחר מידי, אני הייתי כבר מאוהב.

כן, אהבה חד צדדית וחסרת פואנטה.

הדבר הזה שקוראים לו בדיחה.

זה לא שתמיד גיליתי עניין בבנים. ממש לא. כלומר, לא באמת חשבתי על זה בצורה כזאת.

ידעתי שבשלב כלשהו בטח אמצא לעצמי חברה והכול יהיה טבעי ופשוט.

אני לא נראה רע. אני מתאמן בקביעות, אני חובב ריצות, אני אומן די טוב.

ובנות כן היו מגלות עניין בי,

פשוט שום דבר מעולם לא קרה...

אולי... כי משהו בתוכי היה נעול עליו...

אהבה מטומטמת.

משיכה מפגרת שכזאת...

עקבתי אחרי המשחקים של נבחרת הכדורסל, כמו כולם.

הייתי אוהב לראות את האימונים שלהם, או יותר נכון אהבתי לראות את קאי מתאמן.

כל כך שקוף מצידי שאני מגיע ללא סוף, כאילו אני באמת מעריץ נלהב שלהם.

אהבה ראשונהWhere stories live. Discover now