פרק 4 - טירוף

179 8 3
                                    

עוד אימון נוסף השבוע. האליפות הריצה למרחקים קצרים עמדה התקיים בעוד כשבועיים.

תאריך סופי ביום שבת האחרונה של חודש יוני.

ריץ' לחץ עלינו באימונים בלי סוף, שוכח שיש לנו עוד דברים לעשות חוץ מאימוני כוח, סיבולת וריצה.

המבחנים של סוף השנה גם הם היו ממש מעבר לפינה ואני... הייתי מרוכז לגמרי ביצר אחר שגיליתי עליו ממש לאחרונה... קאי.

אני יודע, אני יודע שאני אמור להתנהג בבגרות. יש עוד דברים חשובים בחיים מעבר לרצון שלי לראות אותו בכל שנייה פנויה ביום שלי ובכל זאת... המחשבות שלי מתרכזות רק בדבר אחד. הוא.

ניסיתי לשלוט בעצמי, אני מוכן להישבע שכן,

אבל ברגע שטעמתי את הדבר הזה שהוא הראה לי... לא הייתי מסוגל להתרחק.

היינו נפגשים אחרי הלימודים, באופן כמעט יום יומי, משחקים את המשחק הזה,

רציתי להיות טוב, הכי טוב. רציתי שהוא ירצה בי, שהוא יהיה צמא לי כמו שאני צמא לו.

ועשיתי המון שיעורי בית, כלומר... חיפושים בכל אתר אינטרנטי שידוע לאנושות אני מניח.

רציתי להיות יסודי.

ללמוד את הטכניקות האלה שהוא דיבר עליהם,

יומרני מצדי אני מניח... אני ילד שעושה מחקר ואז רץ למאסטר שלו לבדוק את הכישורים שלו. אבל נראה לי שקאי דווקא מצא את הכישורים החדשים שלי למעניינים.


"אתה ממש צובר ביטחון..." הוא גרגר מזיין את הפה שלי במהירות

כשאני מרגיש שהוא מגיע עמוק יותר מאי פעם. פולט את עצמו לתוכי, פעם אחר פעם.

והאמת, שאהבתי את זה.

אהבתי את העובדה שאני מצליח לגרום לו לגמור בכזה עונג אפילו יותר מזה שהוא הצליח לגרום לי.

רציתי להמשיך ולצפות בו לנצח בכל פעם שהוא היה מחייך אליי מרוצה מההישגים שלי.

רציתי ממנו רק עוד ועוד...


השעה הייתה קצת אחרי תשע, השמים היו מלאים בשביל הכוכבים הלבנים שמנצנצים ממרחקים. זה היה לילה נטול ירח ובכל זאת אפשר היה לראות הכול.

עשן הסיגריות שלו עטף אותי, אני חושב שהתחלתי לחבב את הריח הזה.

"קארן הציעה לי לצאת איתה לנשף הסיום" הוא אמר מביט לשמיים

"מה?" הופתעתי לשמוע את זה

"כן..." הוא חייך זורק לי מבט ירוק

"מה אמרת לה?"

"אמרתי לה שאני צריך לחשוב על זה" הוא המשיך מוציא עוד עשן

"למה אתה אומר לי את זה?" תהיתי, עצם העובדה שראיתי אותה מקרקרת סביבו בבית הספר בשבועות האחרונים לא תרמה יותר מידי לרגשות הקנאה שלי

אהבה ראשונהWhere stories live. Discover now