~Matthy~
Ik word wakker om 12.30 heb zowat heel de nacht wakker gelegen. Over 2 uur zou heel misschien Robbie kunnen komen, het irriteerd me dat ik niet weet of die wel of niet komt. Ik stuur hem nog een appje: Querido querido Robbie. Por favor responde lo sé, solo siento que lo leíste. Me estoy estresando, me ha dolido la cabeza, no he dormido en toda la noche porque no sé si estás ahí o no. Te conozco desde hace 10 años, nunca me había preocupado tanto. Si no funciona dime que puedo ayudarte. ¿Te veré pronto? (Lieve lieve Robbie. Reageer alsjeblieft ik weet, ik voel gewoon dat jij het heb gelezen. Ik krijg stress, hoofdpijn heb heel de nacht niet geslapen, omdat ik niet weet of je er bent of niet. Ik ken je al 10 jaar, nog nooit heb ik me zo veel zorgen gemaakt. Als het niet gaat zeg het ik kan je helpen. Zie ik je zo?)
Ik wacht het nog even af dus maak ik even een ontbijtje. Als me ontbijtje op is stap ik onder de douche en trek daarna me kleding aan.
Het is een uur later over een uur zou die misschien komen. Ik kijk op me telefoon die ik op de bank heb laten liggen. En zie een berichtje: ¡Te lo prometo, ya voy! Perdón por esa mentira de ayer. Ya en el auto. (Ik beloof je, ik kom! Sorry nog voor die leugen van gister. Zit al in de auto.) Een smile verschijnt op m'n gezicht.
~Robbie~
Ik word wakker om 12.00 ik spring zowat uit bed. Pak me outfit die ik gister had neergelegd en trek die aan. Pak een ontbijtje en stap in de auto.
Een half uur later krijg ik een berichtje van Matthy: Querido querido Robbie. Por favor responde lo sé, solo siento que lo leíste. Me estoy estresando, me ha dolido la cabeza, no he dormido en toda la noche porque no sé si estás ahí o no. Te conozco desde hace 10 años, nunca me había preocupado tanto. Si no funciona dime que puedo ayudarte. ¿Te veré pronto? (Lieve lieve Robbie. Reageer alsjeblieft ik weet, ik voel gewoon dat jij het heb gelezen. Ik krijg stress, hoofdpijn heb heel de nacht niet geslapen, omdat ik niet weet of je er bent of niet. Ik ken je al 10 jaar, nog nooit heb ik me zo veel zorgen gemaakt. Als het niet gaat zeg het ik kan je helpen. Zie ik je zo?)
Ik stop bij een tankstation om te tanken en stuur hem een berichtje terug: ¡Te lo prometo, ya voy! Perdón por esa mentira de ayer. Ya en el auto. (Ik beloof je, ik kom! Sorry nog voor die leugen van gister. Zit al in de auto.) Ik betaal en loop weer terug naar de auto richting Matthy.
Het is 14.15 ik sta voor Matthy's huis, maar blijf nog even in mijn auto zitten. Hoe ga ik beginnen als ik binnen ben? Knuffel ik hem? Zoen ik hem? Ik weet het niet meer, Rob kom op zeg je crush van 10 jaar staat voor je deur je kan het!
Ik loop richting Matthy's huis en bel aan.
Matthy doet open een big smile staat op zijn hoofd. Hij geeft me een knuffel en ik geniet van elke seconde. 'Kom binnen!' Zegt Matthy, als ik binnen ben kan ik het niet laten. Ik zoen hem. 'Ook hoi!' Zegt Matthy met een glimlach. 'Sorry dat ik niks stuurde of opnam, ik stuggelde heel erg.' Zeg ik. 'Kom even zitten.' Zegt Matthy en wijst Robbie een plekje op de bank aan. 'Ese beso de hace unos días, ¿te importó?' (Die zoen van een paar dagen geleden hé, vond je die erg?) Vraag ik. 'Oo we gaan spaans praten? ¿Me importa? No, se sentía bien y familiar. ¿Tú?' (Ik erg? Nee, het voelde goed en vertrouwd. Jij?) Zegt Matthy. 'Sí, claro, ¿por qué te besé entonces?' (Ja duh, waarom zoende ik je dan?) Zeg ik. 'Weet ik toch niet?' Zegt Matthy lacherig.
~Matthy~
Het is even later, en we zijn een film aan het kijken. Als ik links van me kijk zie ik Robbie in slaap gevallen. Ik sta van de bank op en pak een dekentje en leg die over Robbie heen. Dan loop ik naar de keuken om te gaan koken. Ik pak de ingrediënten voor Lasagna en maak het.
De lasagna is klaar, Robbie slaapt nog steeds dus het is kussengevecht time! Ik leg me telefoon op filmstand tegen de tv en pak een kussen. Ik sla die tegen Robbie aan. 'Wakker worden señor!' Roep ik. Ik sla hem weer en hij word lichtjes wakker. '¿Qué es cariño?' (Wat is er schat?) Zegt Robbie. Een verbaasden gezicht staat op me hoofd. '¿Querida?' (Schat?) Zeg ik. Robbie pakt een kussen en slaat hem terug. 'Wacht maar!' Zeg ik en sla een kussen terug. 'Ja ik zei dat ja!' Zei Robbie en slaat weer een kussen. Een glimlach staat op zijn gezicht hij staart. Perfect moment ik ga staan op de bank en sla de kussen tegen Robbie. Ik val voor over tegen Robbie. 'Wow! Hey, jij bent dichtbij.' Zegt Robbie en kijkt me aan. 'Sorry, het eten is klaar kom je.' Zeg ik. 'Hmm, nee. Eerst iets anders.' Zegt Robbie en ik kijk hem nieuwsschierig aan. '¿Puedo recibir un beso?' (Mag ik een kus?) Zegt Robbie. Ik ga expres heel dicht bij hem. 'Nope!' Zeg ik en sta op, Robbie pakt meteen me arm en trekt me terug. Als ik word terug getrokken raken onze gezichten elkaar bijna. Robbie zoent me. 'Oo! Ik zei nee. Die krijg je nog terug!' Zeg ik lacherig. 'Kom dan!' Zegt Robbie. 'Je ziet zo wel! Eerst eten.' Zeg ik. Ik loop naar me telefoon en zet het uit. 'Heb je dit allemaal gefilmd?' Vraagt Robbie. 'Ja tuurlijk, voor later.' Zeg ik en loop naar de eettafel. 'Later? Wij?' Zegt Robbie en schijft aan de tafel. 'Misschien?' Zeg ik.
Als we klaar zijn met eten gaan we weer op de bank liggen. 'En wat ga je doen nu?' Vraag ik. 'Wat bedoel je?' Zegt Robbie. 'Waar ga je slapen?' Vraag ik. 'Thuis wat dan?' Vraagt Robbie. 'Nou.. naast mij in bed is er nog plek.' Zeg ik en kijk hem aan. '¿Ciertamente?' (Zeker?) Vraagt Robbie. 'Por supuesto que hay espacio especialmente para ti.' (Tuurlijk vooral voor jou is er plek) Zeg ik. Robbie kijkt me aan en geeft me een kus op me hoofd. We lopen naar boven, richting mijn slaapkamer. 'Mag ik even douchen?' Vraagt Robbie. 'Tuurlijk, je bent hier vaker geweest.' Zeg ik. Als Robbie richting de badkamer loopt, loop ik richting me kamer. Ik pak een pyjama broek en doe die aan.
'¿Flinalizado?' (Klaar?) Vraag ik als Robbie de kamer binnen loopt met een handdoek om z'n middel. 'Yep!' Zegt hij. 'Broek nodig?' Vraag ik. 'Graag, ik ga niet in me boxer slapen.' Zegt Robbie. Ik pak een andere pyjama broek en geef dat aan Robbie. 'Wat is er?' Vraag ik als die naar de broek zit te kijken. 'Omdraaien.' Zegt Robbie. 'Wow, alsof ik tijdens Bankzitters time nog nooit jouw in je boxer heb gezien.' Zeg ik. 'Wie zegt dat ik een boxer aan heb?' Zegt Robbie. 'Goed...' Zeg ik en draai me om. 'Wist je eigenlijk dat je een hele mooie rug heb?' Zegt Robbie. 'Serieus?' Zeg ik en draai me automatisch om. 'Mat!' Roept Robbie. 'Chips sorry!' Zeg ik en draai me snel weer om. 'Trek je nou dezelfde ondergoed als vandaag aan?' Vraag ik. 'Ik moet wel heb niks anders.' Zegt Robbie. 'Wacht! Trek die handdoek weer eens om je.' Zeg ik. 'Ja!' Zegt Robbie.
Ik loop naar me kast en pak helemaal onder in me la een nieuwe stapel ondergoed. 'Kijk eens gloednieuw!' Zeg ik. 'Gracias!' (Dankje) Zegt Robbie. Ik ga in bed liggen met me rug naar Robbie toe. 'Klaar!' Zegt Robbie. Ik draai me om naar Robbie. 'Ziet er goed uit!' Zeg ik. 'Ik heb letterlijk hetzelde als jouw aan.' Zegt Robbie. 'Ja daarom!' Zeg ik, ik pak de dekens en hou ze omhoog. 'Kom!' Zeg ik. Robbie gaat naast me liggen en ik laat de dekens vallen. 'Filmpie kijken?' Vraag ik. 'Tuurlijk!' Zeg ik.
Het is inmiddels al 02.30 Robbie ligt in slapen gevallen op m'n borst. Voor mij is het ook tijd om te gaan slapen.
Trusten!
__________________________
Word vervolgd!
Vergeet geen ster achter te laten!
En laat me weten wat je er van vind.
JE LEEST
Mientras estés conmigo // Mabbie
Fantasy{Paused, Not completed} Collega's, vrienden, meer dan vrienden? Wat zijn wij? Al jaren probeer ik me gevoelens tegen te houden, maar vandaag lukt het niet. Maar wil hij dit? We zijn al jaren beste vrienden. We hadden op de middelbare al altijd conta...