~Matthy~
Ik zit in de garage van kantoor te wachten op Robbie. *Toet toet* Daar is hij hoor eindelijk! Ik stap uit de auto om naar Robbie te lopen. 'Hé schatje!' Zegt Robbie als hij me ziet. 'Hé!' Zeg ik terug. 'Leg maar in de kofferbak.' Zegt Robbie als die naar me koffer kijkt. Even later staan we boven in het kantoor. 'Boys ik ga morgen op vakantie naar Kreta voor 5 dagen!' Zegt Robbie. 'Chickies zoeken?' Vraagt Milo. 'Neh, gewoon chil!' Zegt Robbie. 'O.. ik ben morgen ook weg, ik ga op familievakantie voor een week.' Zeg ik. 'En die video dan die we overmorgen filmen?' Vraagt Raoul. 'Vraag Rut anders die wil altijd wel!' Zegt Robbie. 'Prima!' Zegt Koen.
5 uurtjes later
We zijn klaar met de opnames en rijden naar Robbie's huis met 2 auto's. Ookal rijden we niet in 1 auto praten doen we wel.
M (Matt) R (Rob)
M: Wat wil jij allemaal doen in Kreta schat?
R: Tijd spenderen samen, het gebied verkennen, eten, naar de groten. Jij?
M: Alles wat jij zegt, waarom staat er hier altijd fille?
R: De wegen naar Brabant zijn elke keer anders! Nee grapje, geen idee?
M: Wat vond je van de opnames vandaag?
R: Gezellig, denk je dat we misschien wel iets te close waren?
M: Misschien, geen idee hoe Antoon dit gaat edditten.
R: Beter dat hij niet weer de meme van Koen en mij met die foto gaat gebruiken op ons, anders geen salaris! Haha!
M: Maar echt!
Even later
M: Wist je dat ik van je houd?
R: Oja? Is dat zo?
M: Neh grapje!
R: Wacht maar totdat we thuis zijn!
M: Wat ga je doen dan?
R: Zeggen hoeveel ik van jouw houw!
M: En koffer inpakken?
R: Ah ja! Moest ook nog.
M: Eindelijk we rijden weer!
R: Dat duurde ook lang, heb jij de wekker voor morgen om 05.00 gezet?
M: Yep, heb er zo veel zin in!
R: Duh, lekker samen met m'n vriendje in een warm land!
M: Hé! We zijn er! Zul ik me auto een straat verderop zetten?
R: Kan ja, ik zet vast je koffer binnen.
☆☆
'Phoe ik ben blij dat je me geholpen hebt met dit liefie, ik had echt random dingen meegenomen.' Zegt Robbie als we klaar zijn met zijn koffer inpakken. 'Zullen we een filmpje in bed kijken en eten bestellen?' Vraagt Robbie even later. 'Ja is goed kies jij maar een filmpje dan bestel ik wel iets.' Zeg ik.
☆☆
*Tring Tring* 5 uur in de ochtend is het, 'Rob word je wakker we gaan naar Kreta!' Zeg ik als ik door zijn haren ga. 'Hmm...' Is het enige wat uit zijn mond komt. 'Wie als laatst klaar is, krijgt een straf op Kreta!' Zeg ik en ren snel naar de douche. 'Vals speler!' Roept Robbie nog na en loopt naar de kast om een outfit te pakken. 'Ik heb al gewonnen schat!' Roep ik. 'O ja? Volgens mij ben ik al aangekleed?' Zegt Robbie. 'Dus wie is hier een vals speler? Jij hebt gister avond al gedoucht!' Zeg ik. 'Dat is gewoon slim denken schat! Kom nou maar de taxi is er over 5 minuten.' Zegt Robbie. *Toet toet* 'Kom schat, de taxi is er!' Roep ik. We lopen naar beneden met onze koffers richting de taxi. 'Zijn jullie familie van de Graaf?' Vraagt de taxichauffeur. 'Ja!' Zegt Robbie. 'Laat de koffers maar staan stappen jullie maar vast in.' Zegt de taxichauffeur. 'Familie van de Graaf?' Vraag ik als we in de taxi zitten. 'Ja tuurlijk!' Zegt Robbie.
~Robbie~
We zijn net ingecheckt en door de douane gegaan. Er zijn amper winkeltjes open dus besluiten we naar de Starbucks te gaan. 'Bankzitters!' 'Waar is de rest?!' 'Wat doen jullie samen?!' 'Mabbie! Mabbie!' 'Is dit voor een nieuwe video?!' Roepen fans. 'Agh, wat zijn hun irritant zeg.' Fluister ik tegen Matthy. 'Maar echt, niet aankijken en niet praten.' Zegt Matthy. 'Wat willen jullie hebben?' Vraagt de vrouw van Starbucks. 'Doe maar een cappuccino.' Zegt Matthy. 'Voor mij ook, en 2 croissantjes.' Zeg ik en kijk Matthy aan of die ook een croissant wil. 'Dat word dan '18 euro alstublieft.' Zegt de vrouw. We betalen en lopen weg. 'Welke gate?' Vraag ik. 'D20 hier links.' Zegt Matthy. Als we bij de gate zitten ploffen we op de stoeltjes. 'Nog een half uurtje wachten en dan kunnen we naar het vliegtuig.' Zegt Matthy. 'Yep, en dan eindelijk vakantie!' Zeg ik.
Nou we zitten hoor op onze plekken. Naast ons is nog 1 plek vrij, hopelijk heeft niemand die. Maar denk het wel. 'Hoelang was het vliegen ook alweer?' Vraagt Matthy. '3 en een half uur volgens mij.' Zeg ik. 'Deze vakantie kunnen we niks online zetten hé.' Herrinner ik Matthy. 'Oo ja, bijna vergeten. Waarom is liegen zo moeilijk?' Zucht Matthy. 'Ja geen idee, omdat liegen misschien niet slim is?' Zeg ik. 'Hé!' Hoor ik naast ons. Jammer genoeg zit er iemand naast ons. 'Hoi, vlieg je voor het eerst?' Vraag ik als ik naar haar kijk. 'Nee, maar wel zonder ouders. Ik haat vliegen!' Zegt ze. 'Geen zorgen maken, 2 mannen zitten naast je.' Zegt Matthy lacherig. 'Dankjewel.' Zegt ze. 'Als er wat is roep ons, maar gewoon geen zorgen.' Zeg ik. 'Dankjewel, hoe heten jullie?' Vraagt ze. 'Ik ben Matthy en dit is Robbie.' Zegt Matthy. 'En jij?' Vraag ik. 'Ik ben Paislee.' Zegt ze. 'Hier wil je anders onze nummers dan kun je gewoon appen op vakantie als er iets is bevoorbeeld, wanneer vlieg jij terug?' Vraagt Matthy. 'O ja is goed hoor, ik vlieg over 5 dagen rond 1 uur s'middags terug.' Zegt Paislee. 'Wij ook!' Zegt Matthy. 'Stoelnummer, rij?' Vraag ik. 'Rij 5 stoel 2B volgensmij.' Zegt Paislee. 'O ja, wij rij 7 stoel 2,3B.' Zegt Matthy.
'O ja, hé kijk ik heb niet eens gemerkt dat we gingen opstijgen!' Zegt Paislee. 'Ha, maar echt!' Zeg ik.
We hebben de vlucht nog gepraat met Paislee en hebben onze nummers aan haar gegeven. En we zijn geland en met de taxi naar het hotel gegaan.
__________________________
Word vervolgd
Nog 5 readers op het boek 'Ben je de waren' dan heb ik 1000 reads! Bedankt allemaal voor het lezen!
Met schrijven ben ik nu niet heel actief, over een paar dagen begin ik weer hopelijk met uploaden
Lekker bezig Matthy 1 miljoen abonnees!
(Update nog steeds niks geupload, heb geen idee waar ik nog over kan schrijven. En heb geen nieuwe hoofdstukken klaar staan. Dus let me know.)
JE LEEST
Mientras estés conmigo // Mabbie
Fantasy{Paused, Not completed} Collega's, vrienden, meer dan vrienden? Wat zijn wij? Al jaren probeer ik me gevoelens tegen te houden, maar vandaag lukt het niet. Maar wil hij dit? We zijn al jaren beste vrienden. We hadden op de middelbare al altijd conta...