Dheea POV.
-Vreau sa ma ajuti sa scap de aici.-Poftim?!?intreaba Justin socat.
-Te roog!Nu mai pot sta aici!Isaac e un psihopat!Cine stie ce imi va face cand nu vei mai fi tu pe aici..
-Si cum ar trebui eu sa te ajut, Dede?intreaba el, nefiind inca de acord cu propunerea mea.
-Păăi..incep eu.
-"ofteaza"Nu te-ai gandit la asta, nu-i asa?intreaba.
-Nup.raspund eu scurt.Deeeci...Ma ajuti?
Justin se uita la mine, apoi zambeste si spune:
-Ce nu fac eu pentru tine...-Mersi,mersi, mersi!!!spun eu sarindu-i in brate.
Nick POV.
-Nick!!!-Ce?
-Nick!!!
-Ce?
-Nick!!!
-CE?!?
Of..femeia asta ma enerveaza la maxim.
Ma dau jos din pat si cobor scarile spre bucatarie.
-Ce vrei?o intreb nervos pe mama.-A venit Chris.spune dandu-mi un pahar cu suc.
-Ce faci, bă?ma intreaba.
-Cat se poate de rau.raspund scurt.
-De ce?intreaba.
Il privesc rece, apoi spun:
-Dheea...-Bun, gata!In seara asta, uiti de ea!
-Ce, mă?spun revoltat.
-In seara asta, iesi cu mine si cu Lily in oras.spune.
-Nu mersi.spun clatind paharul.
-Avem o problema.spune.
-Ce?
-Eu nu te-am invitat, te-am informat.
-Adica?intreb.
-Adica...vrei, nu vrei, tu vi cu noi.spune autoritar.
-Sa moara mă-ta ca eu vin cu voi, daca nu vreau..spun nervos.
-Dap.zice.
-Si cum o sa faci asta?intreb.
Chris POV.
-Bulangiule,desfa-mi in rasa ta franghia asta!il aud strigand.-Nici d-al dracu'.spun continuand sa conduc.
-Bă!Asta se numeste rapire, bă gay-mea mă-tii!
-Vorbeste ma frumos!spun.Ca de nu...Direct pe drum de tara o iau.Sa vezi ce "bine'' o sa-ti fie tie...
-Bine mă, vorbesc frumos.Da macar scoate-ma din portbagaj in rasa ta!spune Nick nervos.
-Hâm..Cand te gandesti ca doamna mă-ta m-a ajutat sa te bag acolo... :)))
-Hai mă, desteptule!se roaga el de mine.
-Mmm, ok.Te scot din portbagaj cu o singura conditie.spun.
-Care?intreaba Nick.
-Sa te porti civilizat si sa vi cu noi in oras.spun si il aud oftand.
-Bine, mă.Merg.
-Ok..Da' sa nu te puna Regina Elisabeta II sa minti, ca o sa trebuiasca sa-ti iei blender-ul cu tine cand te duci la restaurant.Auziși?intreb oprind masina.
-Da mă.Am auzit.Deschide in pana mea portbagajul asta.
-Acu'.
In zece minute am ajuns la blocul lui Lily si am asteptat-o sa se pregateasca.
Eu stateam pe canapeaua din living si Nick era bosumflat pe un fotoliu.
-Bulangiule,daca esti cuminte iti arat surpriza care ti-am pregatit-o.spun.
-Nu mersi.zice.
-De ce?
-Tu mai mult ca sigur ma duci pe DN..
Doamne, e incredibil cum tampitelul asta are glumele la el si cand aproape ca e in depresie.
-Ai vrea tu...Da' io am iubita.spun.Nu mai avem ce cauta pe acolo..spun.Lily, mai ai mult?!strig.
-Acum vin!striga si ea.
-Ok.spun trantindu-ma pe canapea.
Cand a coborat am ramas socat.Arata la fel de bine ca intotdeauna, dar azi..wow, cred ca a exagerat.
Purta o rochie neagra, pana deasupra genunchilor, cu niste balerini rosii.Parul ei lung era prins intr-un coc dezordonat si..arata super.-Si unde mergem?spune Nick bosumflat.
-Pai...mai avem o mica oprire inainte de destinatia finala.spun.
-Ma rog...spune el lund-o inainte.
-Esti sigur ca e ok ce facem?intreaba Lily.
-De ce?intreb.
-Mie nu mi se pare inregula...
-Ei haide, Lily!Va fi bine, ce naiba!spun.
-Ok..zice ea deloc convinsa.Dar tot nu sunt de acord.
In cinci minute parcam masina in fata unei case micute de pe strada alaturata.
-Pe cine luam?intreaba Nick plictisit, jucandu-se pe telefon.
-O sa vezi, urangutanule..spun nerabdator sa-i vad fata.
-Vrei sa-i dau un telefon?intreaba Lily.
-Nu-i nevoie.A iesit deja.spun ranjind draceste.
-Buna.spune Sonia.
-Hei Sonia.spune Lily imbratisand-o.
-Nick, ea e Sonia.Sonia, el e Nick.Va fi partenerul tau in seara asta.spun zambind.
-Ce, mă?!intreaba Nick.M-ai batut, m-ai legat si m-ai bagat in portbagaj ca sa-mi faci lipeala?!Esti penibil, frate!spune el nervos intrand in masina.
-L-ai bagat in portbagaj?!intreaba Lily revoltata.
-Da' păi, daca nu voia sa vina..Ce voiai sa fac?intreb.Iarta-l Sonia.El e un pic mai..retardat.Dar ii trece repede.Trebuie doar sa-i intri pe sub piele...
-Îhâm..spune Sonia, putin trista, urcandu-se in spate langa Nick.
-Mergem?spun eu urcandu-ma la volan.
-Poti sa ma bagi inapoi in portbagaj?intreaba Nick cand o vede pe Sonia langa el.
-Poate alta data..spun pornind motorul.
-Fir-a-i al dracu'...bombane Nick.
Un cateva minute am ajuns.
Cel mai tare si luxos club din tot orasul!S-a deschis acum cateva zile si..ori cu Dheea, ori fara Dheea, trebuia sa-l vedem.
Dheea POV.
-Gata!striga Justin, trezindu-ma.-Haide ,Justin!Dormeam si eu, ce naiba?ma plang.
-Vrei sa dormi, sau sa pleci de aici?intreaba autoritar.
Eu ma intorc pe partea cealalta si spun:
-Sa dor...STAI!!Ce?-Ce-ai auzit.Stiu cum sa te scot de aici.Si chiar in seara asta.spune el mandru.Dar...cam avem o problema..
-Ce problema?intreb.
-Daca tu pleci, automat trebuie sa vin cu tine.
-Pot sa-mi port de grija!spun revolatat.
-Nu-i asta!spune, dar dupa ce imi observa privirea adauga.Adica, e si asta, dar din moment ce tu nu mai esti aici, isi vor da seama daca te-am ajutat..
-Nu si daca...incep vicleana.
-Nu si daca...ce?
-Nu si daca o sa facem sa para vina lui Tyler.spun.
-Imi place cum gandesti.spune razand.
-Ok.Spune-mi care-i planul!spun entuziasmata.
-Păi....
La media e Sonia. :* :))
Va pup!
CITEȘTI
The boy of the shade/CLOSED
Roman pour AdolescentsO fata normala, indragostita de un badaran mai mare decat ea cu un an, care se joaca mereu cu sentimentele ei este salvata de un baiat, ale carui sentimente pentru ea au stat in umbra, dar il va alege pe el, sau pe baiatul mult mai mare a carui prim...