Dheea POV.
L-am vazut stand acolo, in prag, cu jacheta pe umar intr-un stil rebel, dar dulce.Nu pot sa cred ca e chiar el!
-Justin!!!-Ti-a fost dor de mine, Dede?intreaba el razand.
-Normal ca da!Ce cauti aici?
-Pai...dupa ce ai plecat tu, la o ora s-a intors Tyler.Ne-am certat destul de rau.Apoi a venit Isaac, a vazut ca lipsesti si ne-a dat afara pe amandoi.zice el zambind.
-Oh...imi pare rau.Acum nu vei mai putea face rost de bani pentru mama ta...zic lasand capul in jos.
-Stai linistita.Nu-i mai trebuie tratamentul acum.zice el serios.
-Nu pot sa cred!S-a vindecat?!?sar eu in sus de bucurie.
-Nu...A murit.
-Oh, God.Scuze.
Frate, ce proasta sunt!De ce a trebuit sa ma bucur eu asa din senin fara sa stiu adevarul?Probabil ca se simte al naibii de prost, acum...
-Nu-i nimic, Dede.
-Dar de ce a murit?Din cate mi-ai zis, parea destul de luptatoare...Nu credeam ca boala o va invinge...
-Boala castiga atunci cand oamenii nu au ajutor.
-Dar credeam ca tatal tau...
-Nu.A renuntat la ea.A lasat-o singura.spune Justin si vad cum i se umezesc ochii.
-Oh, Justin.spun jmbratisandu-l.Imi pare atat de rau.
-Nici macar nu mi-a spus ca pleaca!M-a lasat sa muncesc incontinuare in mod ilegal, doar ca sa fac bani pentru el!Il urasc.E numai vina lui ca mama nu mai traieste.
-Imi pare atat de rau...
Astea erau singurele cuvinte pe care le puteam spune.-Ăăm...Dheea?Cine-i el?intreaba Nick, putin nerabdator.
-El e Justin.El m-a ajutat sa scap de Isaac.zic eu.
-Hei!zice Justin salutand scurt.
-Salve.zice Nick dand din cap.
-Dede, nu am mult timp am venit doar sa te rog ceva.
-A venit inghetata!!!striga Lily intrand in camera cu Chris dupa ea.
-Cine-i asta?intreaba Chris.
-El e Justin.spun eu usurata ca lor deja le-am spus cine e si ce a facut pentru mine.
-Deci tu esti eroul Dheei.spune Lily zambind pervers.
Hopa...Imi miroase a razbunare..-Da.Eu sunt.
-Dheea mi-a vorbit mult despre tine.zice Lily.
-Serios?intreaba Justin cu o spranceana ridicata.
-Da.O gramada.Nu-i mai tacea gura cand vorbea despre tine.spune ea razand.
-Lily!zic eu simtind cum ma enervez.
-Ce-i?Faceam conversatie, atata tot.
-S-ar putea sa faci conversatie incuiata in baie, daca mai vorbesti prostii.zic eu strangandu-mi pumnul la spate.
-Ok, ok.Tac acum.zice ea mancand din inghetata de... vanilie?
-Hai ma Lily!Serios?Stiai ca urasc vanilia, ce dracu'!ma plang eu nervoasa.
-Mda, stiam.Asta ar fi fost razbunarea mea, dar cea cu Justin a fost mai buna.
-Shut up, pisi.zic facandu-i semn cum ca "vine Chris".
CITEȘTI
The boy of the shade/CLOSED
Roman pour AdolescentsO fata normala, indragostita de un badaran mai mare decat ea cu un an, care se joaca mereu cu sentimentele ei este salvata de un baiat, ale carui sentimente pentru ea au stat in umbra, dar il va alege pe el, sau pe baiatul mult mai mare a carui prim...