Deea POV.
-Ma simt ciudat ca i-am lasat pe toti acolo si noi am plecat.spun eu continuand sa ma plimb pe strazile intunecate ale orasului.-Preferai sa ramanem acolo si sa facem dulcegariile alea false toata seara?intreaba Theo.
-In niciun caz.Mi-e bine aici, multumesc.spun razand.
Pur si simplu nu ma pricep la lucruri de genul asta.Cred ca asta e si motivul pentru care nu mi-au mers relatiile.
-Ce vrei sa facem?
-Pai...am plecat de la desert.spun eu cu ochi de catelusi.
-Aaah, bine.Ce sa fie?Prajtura sau inghetata?
-Inghetataaaaa!spun eu razand.
Am mers pana la cea mai apropiata gelaterie, am intrat, ne-am asezat la o masa, apoi Theo a comandat doua cutii de inghetata de ciocolata cu topping de caramel.
-Hai sa facem ceva.spune el.
-Ce?
-Sa ne jucam ceva, adica.
-Ce?imi repet eu intrebarea.
-Pai, cum ne stim doar de cateva zile, hai sa ne cunoastem mai bine.Ne punem intrebari unul altuia.
-Ok.Incepe tu.
-Bine...spune el gandindu-se.Daca ar trebui sa-ti descrii viata printr-un singur cuvant, care ar fi acela?
-Hmm, viata mea e...complicata.spun.
-De ce tocmai complicata?intreaba el.
-Pentru ca as minti daca as spune "frumoasa" ori "urata".
-Bun motiv.spune el.Viata mea e frumoasa, in mare parte.
-Randul meu?
-Evident.spune el zambind.
-Hmmm..., care a fost prima ta relatie?
-Prima mea relatie....Asta-i grea.
-Ai avut atat de multe incat ai uitat-o pe prima?
-Niciodata nu o voi uita pe Eve.spune el categoric.
-Bun...Dezvolta.
-Pai, prima data am vazut-o intr-un magazin si m-am indragostit pe loc.Nu mai puteam dormi noaptea, atat de mult o voiam langa mine.Asa ca am cautat-o peste tot.In tot orasul, pentru ca nu mai era la acel magazin.
Intr-un final am gasit-o intr-o papetarie, uitandu-se ganditoare pe geam.Am luat-o de mana si am intrebat-o daca vrea sa mergem la un suc, iar ea a acceptat.
Era foarte de treaba si o minunata ascultatoare.
Ma dadeam mare in fata prietenilor mei cu ea.
Ei mai aveau putin si plangeau de ciuda ca nu au o asemenea comoara.
Noaptea dormeam impreuna in camera mea.Se mutase la mine dupa prima noastra intalnire.
Apoi intr-o zi am fost sa ma intalnesc cu niste prieteni, iar ea a ramas acasa.Cand m-am intors, Eve nu era de gasit.
Am rascolit toata casa in cautarea ei, dar in zadar.
Am sunat-o pe mama sa o intreb daca stie ceva de Eve.-Si ce a spus?intreb eu fiindca el facuse o pauza desrul de lunga.
-Mama era suparata.Petreceam prea mult timp alaturi de Eve.Nici nu voiam sa mai mananc, doar ca sa stau mai mult cu ea.Asa ca a dat-o afara din casa si de atunci nu am mai vazut-o niciodata.
-Si cum ai trecut peste asta?intreb uimita de comportamentul bizar al mamei lui.
-A, pai in ziua aia, eu fiind foarte suparat nu am mai vrut sa ies nici din camera, apoi mama a venit la mine si mi-a spus ca de fapt numele lui Eve, nu era Eve ci Teddy si mi-a trecut repede.Aveam doar patru ani pana la urma.
-Stai!spun eu furioasa in timp ce Theo se prapadea de ras.Tu mi-ai spus toata povestea asta, care de fapt e despre tine si un urs de plus?!?
-Eram la gradinita, la ce te asteptai?spune el razand.
-Pai mi-ai spus ca erai la gradinita la sfarsitul povestii!!Afurisitule!spun eu razand impreuna cu el.
-Ok, acum serios, prima mea relatie a fost la 14 ani, cu o fata pe nume Delia si s-a sfarsit dupa doua zile.
-Multumesc!Puteai sa spui asa din prima.spun razand.
-Da, da, geniule.La tine care a fost prima relatie?
-A fost la 17 ani cu un tip pe nume Josh si s-a sfarsit din cauza unei chestii complicate despre care nu prea vreau sa vorbesc acum.
-Bine.Scuze.spume el.
-Nu-i nimic.
-Deci...Iti place de Ethan?
De ce m-ar intreba daca imi place de Ethan?
Ce ar trebui sa-i raspund?
Pai iti place de Ethan?
Ce?Nu!
Atunci asta spune-i si lui, cap sec!
Ok!-Categoric nu.spun.
-Ce hotarata.spune el.
-Pai da...
-Randul tau.
-Bine...care a fost cel mai nebunesc lucru pe care l-ai facut vreodata?
-Nu ma pot hotara intre doua lucruri.
-Spune-le pe amandoua si decidem impreuna.
-Bine.Primul ar fi cand am sarutat-o pe sor-mea la petrecerea ei "Sweet-Sixteen", in apararea mea, eram beat manga, si al doilea este cand m-am costumat in fata ca sa merg la petrecerea in pijamale a Aniei si sa aflu de cine ii place.
-Si chiar nu si-au dat seama ca nu esti fata?
-La inceput nu, apoi le-a venit lor sa se joace de-a parada modei si m-au pus sa probez o rochie mulata.Nu s-a terminat frumos.
Am inceput sa râd fara oprire.Mi-l si imaginat pe Theo cu o peruca in cap si incercand sa intre intr-o rochita barbie.
-Nu mai rade atat, ca ma faci si pe mine sa rad.spune el.
Deci care e cel mai nebunesc?-Nu stiu, sarutul cu Ania sau datul drept fata?Habar n-am.Ma mai gandesc si iti spun maine.spun eu linistindu-ma dupa atata ras.
-Bine.
-Randul tau.spun eu mancand din inghetata.
-Ok.Deea, ma placi?
CITEȘTI
The boy of the shade/CLOSED
Roman pour AdolescentsO fata normala, indragostita de un badaran mai mare decat ea cu un an, care se joaca mereu cu sentimentele ei este salvata de un baiat, ale carui sentimente pentru ea au stat in umbra, dar il va alege pe el, sau pe baiatul mult mai mare a carui prim...