Dheea POV.
Au trecut doua saptamani decand m-am intors inapoi acasa.Totul a revenit la normal.Eu, Lily, Chris si Nick iesim in fiecare seara in oras si ne facem de ras cu nebunia noastra.
Acum stau in sufragerie cu toti nebunii mei.Mama s-a intors in New York, iar Scott a convins-o sa il lase o perioada sa stea cu mine si tata.Acum isi amenajeaza camera de oaspeti, si prin amenajat ma refer la lipirea posterelor cu trupe Rock pe toti peretii.
-Lily...spun eu cu o voce de copil mic.
-Ce-i?zice ea plictisita.
-Ti-am lipsit?intreb.
-Normal, nebuno!
-Spune adevarul.O puteai confunda foarte usor cu o stropitoare sparta la cat plangea dupa tine.zice Chris.Si mie mi-ai lipsit, Dheea.Desi cel mai afectat dintre toti a fost Nick..spune el cu un zambet pervers.
Eu imi intorc privirea spre Nick.
-Chiar asa a fost?intreb.
-Da...pentru ca..sti erai suparata pe mine si..na.
Pana sa mai apuc sa mai zic ceva, in camera a intrat Scott.
-Care-i faza, Scott?intreb.
-Gargaune, mi-ai luat cumva stick-ul de internet?intreaba el banuitor.
-Eu?!No..Dar, te rog sa nu cauti la mine in birou.spun vinovata.
Scott s-a schimbat mult in ultimii cinci ani.Parul lui care era de un castaniu inchis a devenit brunet, s-a inaltat super mult, si si-a schimbat preferintele la muzica.In loc de rap, acum asculta rock si dubstep.Dar un lucru imi place enorm la el.Acum e mult mai sociabil.Inainte daca nu erai din familie ar fi trebuit sa scoti cuvintele cu clestele de la el.
-Si...Scott.Cum stai cu fetele?spun eu pervers uitandu-ma la Lily care mai avea putin si ma lovea.
-Forever alone, gargaune.Forever alone.zice el trantindu-se pe canapea langa mine.
-Si de ce te-ai inaltat atat?
-Ce-s cu toate intrebarile astea?Ti-am spus cand vorbeam la telefon ca m-am apucat pe basket.
-Ah..Da.Auzi..Vezi ca ai ramas degeaba aici.Emily e luata.spun razand.
Emily este prima dragoste a lui Scott.Prima...de la gradinita.I-a placut de ea pana pe la 15 ani, cand a trebuit sa se mute cu mama.Acum ea e cu unul de 24 de ani si stau impreuna intr-un apartament din centru.Lily stie tot despre tipa asta.Se transforma in monstruletul cu ochi verzi de fiecare data cand o vedea.Cred ca si acum o mai uraste.
-Eu...ma duc sa iau chips-uri!spune Lily incercand cu disperare sa numai ia parte la discutia asta.
-Vin cu tine!striga si Chris.
-Frate, parca sunteti siamezi in pana mea..zice Nick.
-Stati jos amandoi!Avem chips-uri.spun privind diabolic expresia fetei lui Lily.
-Atunci...ciocolata?intreaba ea plina de speranta.
-Avem.spun diabolic.
-Suc, energizant, inghetata..ceva!spune ea disperata.
-Gargaune, ma duc sa-mi iau stick-ul.spune Scott iesind din camera.
-Ok.Lily...inghetata nu avem.
-Super!!!striga ea usurata,Ma duc!Chris, vi si tu?
-Da.
-Posesivule..bombane Nick.
Chris ii arunca o privire urata lui Nick apoi o ia de mana pe Lily si ies din camera lasandu-ne pe noi singuri.Of!!Urasc cand se intampla asta.Nu stiu ce sa vorbec cu Nick.Mereu cand suntem cu totii am o pofta nebuna de vorba, dar cand raman doar eu si el parca toate subiectele in comun se evapora si raman blocata in fata lui ca o fraiera, nestiind ce sa spun.
-Si...ce mai faci?zic eu in incercarea mea jalnica de a face conversatie.
-Dheea..mai ti minte cand tu si Josh ati devenit un cuplu..incepe el.
-Da...?spun incercand sa il fac sa continue.
-Inainte de asta voiam sa-ti spun ceva..
Nu se poate!Chiar voi afla lucrul care m-a bantuit si zi si noapte.Chestia asta nu mi-a iesit din cap nici acum..
-DA!Adica...imi amintesc.spun eu incercand sa imi ascund nerabdarea.
-Voiam sa-ti spun ca eu...
DING-DONG!
Nu se poate!!Nu!Acum iar n-o sa-mi spuna!Ma simt ca intr-un serial unde cand vine cea mai interesanta parte baga publicitate.Nick ofteaza exasperat.
-Stai.Ma duc sa deschid si ma intorc repede ca sa-mi spui.Ok?
-Ok...zice el putin enervat.
M-am ridicat tafnoasa de pe canapea si mi-am tarat picioarele spre usa.
Am pus mana pe clanta, am deschis usa si l-am vazut acolo, stand in prag, cu jacheta pe umar intr-un stil rebel, dar dulce.Nu pot sa cred ca e chiar el!!!
CITEȘTI
The boy of the shade/CLOSED
Teen FictionO fata normala, indragostita de un badaran mai mare decat ea cu un an, care se joaca mereu cu sentimentele ei este salvata de un baiat, ale carui sentimente pentru ea au stat in umbra, dar il va alege pe el, sau pe baiatul mult mai mare a carui prim...