«Σαν να σε γνωρίζω χρόνια.»

386 17 4
                                    

Μόλις άκουσε το όνομα της της χαμογέλασε.
Δ - Εισαγγελέας Δημήτρης Μαρκετος ..., χάρηκα για την γνωριμία...
Η Άννα του χαμογέλασε πονηρά και ένα γελακι ξέφυγε από τα χείλη της , απομακρύνοντας συγχρόνως το χέρι της από το δικό του.
Δ - Μπορώ να μάθω τον λόγο που αντεδρασες έτσι;
Α - Α τώρα μιλάτε και στον ενικό... ωραία πηγαίνει αυτό..., είπε γελώντας.
Δ - Θα απαντήσεις στην ερώτηση μου;
Α - Με ανακρίνετε κύριε εισαγγελέα Μαρκετο ; Πιστεύω πως δεν έχετε αυτή την δυνατότητα προς το παρόν και δεν ξέρω για πόσο ακόμα λόγω του μέρος που βρίσκεστε..., είπε δείχνοντας γύρω της τα κρατητήρια και πήγε να καθίσει ξανά στο παγκάκι.
Ένα γελακι ξέφυγε από τα χείλη του Δημήτρη , έχοντας τον αφήσει σιξυλο με τις απαντήσεις της . Γύρισε και κάθισε και αυτός στο παγκάκι στο κελί του και προσπάθησε να μην κοιτάει προς το μέρος της .
Η ώρα περνούσε βασανιστικά,και ο Δημήτρης είχε αποφασίσει να ξαπλώσει , γιατί ήξερε πως δεν θα ερχόταν κανένας να του μιλήσει σχετικά με την κατηγορία που του είχε υποβληθεί.Η Άννα από την άλλη του έριχνε συνεχώς κλεφτές ματιές . Της άρεσε φουλ που του το έπαιζε δύσκολη , αλλά κυρίως αυτό που την έκαιγε περισσότερο τώρα ήταν να μάθει για ποιο λόγο βρισκόταν αυτή την στιγμή ο Δημήτρης μέσα στο κρατητήριο. Είχε ακούσει πόσο καλός εισαγγελέας ήταν παρόλο που δεν είχε τύχει να συνεργαστούν σε κάποια υπόθεση .
Α - Συγγνώμη για πριν ....
Τότε ο Δημήτρης ανασηκώθηκε και γύρισε να την κοιτάξει.
Δ - Για ποιο πράγμα;
Α - Για τον τρόπο που σου μίλησα. Η αντίδραση μου πριν ήταν περίεργη και κάπως ανούσια θα πω...
Δ - Και γιατί την θεωρείς ανούσια...; Ήξερες ότι...
Α - Ναι το γνώριζα ήδη ότι είσαι εισαγγελέας... έχω ακούσει πολλά για εσένα... μου έχουν πει ότι είσαι εξαιρετικός εισαγγελέας ...και αυτός είναι ο λόγος που γέλασα όταν συστήθηκες...το γεγονός ότι ένας τόσο ηθικός άνθρωπος...θα βρισκόταν πίσω από τα κάγκελα ενός κρατητηριου ...
Δ - Το είχα καταλάβει... απλά ήθελα να σου δώσω χρόνο για να μου το παραδεχτείς και μόνη σου ..., είπε χαμογελώντας της.
Α - Και τώρα εφόσον λύθηκε η παρεξήγηση...πες μου...για ποιο λόγο είσαι εδώ...;
Δ - Ήμουν ο υπεύθυνος εισαγγελέας σε μια υπόθεση δολοφονίας...δεν ξέρω αν άκουσες καθόλου για αυτή... είχε δολοφονηθεί μια νύφη την ημέρα του γάμου της...με δολοφόνο τον ίδιο της τον σύζυγο... όπως αποκαλύφθηκε στην συνέχεια ο γαμπρός είχε κάποια μπλεξίματα με την μαφία για αυτό έγινε και ο γάμος...για ξεπληρωθουν χρέη που υπήρχαν μεταξύ των δύο οικογενειών...
Α - Και συγγνώμη η μαφία που κολλάει στην δική σου υπόθεση...;
Δ - Με σκοπό να μην αποκαλύψει ο κατηγορούμενος πληροφορίες για αυτή την σπιρα μαφιόζων ήθελαν να με απομακρύνουν από την υπόθεση... ήθελαν να την κλείσω.... παρόλα αυτά εγώ συνέχισα...και κατάφερα να πιάσω τον εγκέφαλο της ομάδας αυτής... όμως επειδή έπρεπε να συλληφθεί και η υπόλοιπη ομάδα... εγώ σε εισαγωγικά χρησιμοποίησα έναν παράνομο τρόπο για να φτάσω στο σημείο να τους πιάσω... όπως κατάλαβες...
Α - Σε κατηγορούν για παράβαση καθήκοντος...
Δ - Ακριβώς...και όχι μόνο αυτό... αλλά και πως είχα οικονομικό όφελος από αυτή την συνάντηση... βρέθηκε ηλεκτρονικό πορτοφόλι στο κινητό μου...και μεγάλα χρηματικά ποσά μεταφέρθηκαν στους λογαριασμούς συγγενών μου...και το καλύτερο...υπάρχει και απόδειξη των συναλλαγών αυτών...με την δικιά μου υπογραφή...
Α - Λυπάμαι για αυτό πραγματικά...
Δ - Άννα δεν είμαι ένοχος...δεν θα πρόδιδα ποτέ τα πιστεύω μου... ποτέ....
Α - Το ξέρω... ακόμα και αν δεν σε γνωρίζω προσωπικά ξέρω πόσο πολύ αγαπάς την δουλειά σου ...
Δ - Ακριβώς... εσύ όμως γιατί βρίσκεσαι εδώ...τι έγινε;
Α - Μπλέχτηκα σε καυγά με έναν εισαγγελέα για μια υπόθεση που έχω αναλάβει... ξέφυγαν εκείνη την ώρα κάποιοι χαρακτηρισμοί... αλλά όπως άκουσα θα λυθεί γρήγορα αυτό... και πιθανόν αύριο θα είμαι έξω... γνωρίζω τον εισαγγελέα Μαυρίδη...και είπε πριν με μεταφέρουν εδώ πως θα με βοηθήσει...
Δ - Α ξέρεις τον Σταύρο ... , είπε γελώντας.
Α - Γνωρίζεστε;
Δ - Ναι είμαστε πολύ καλοί φίλοι... γνωριζόμαστε από παιδιά...
Α - Κατάλαβα ... άρα δεν ήταν ο Σταύρος που σε έκλεισε εδώ μέσα....
Δ - Όχι... είναι ένας καινούργιος εισαγγελέας ...και είναι μάλιστα και υποδιευθυντής του Αρείου πάγου .... είναι ο εισαγγελέας Καρελης ... γενικότερα από την πρώτη στιγμή που τον είδα... δεν μου γέμισε πολύ το μάτι.... Ο Σταύρος δεν μπορεί να με βοηθήσει...τον έχουν βάλει και εκείνο στο μάτι...
Α - Άρα πιστεύεις ότι μπορεί να κρύβεται και αυτός ο Καρελης πίσω από όλο το φιάσκο;
Δ - Ναι ...
Α - Κατάλαβα... Δημήτρη θα αναλάβω την υπόθεση σου ...
Δ - Αύριο θα με πάνε στον ανακριτή...αν δεν σε βγάλουν νωρίς από εδώ μέσα...
Α - Μην προτρέχεις ... ξέρω πως αύριο μπορεί η απόφαση του ανακριτή να μην είναι αυτή που θέλουμε και να σε οδηγήσουν στην φυλακή... αλλά σου υπόσχομαι ότι θα σε βγάλω από εκεί μέσα...
Ένα γλυκό μειδίαμα σχηματίστηκε στα χείλη του .
Δ - Σε ευχαριστώ...σε ευχαριστώ πραγματικά ... Δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν ήσουν εσύ...
Α - Υπερβολές..., είπε γελώντας.
Τότε ήρθε ένας αστυνομικός και έδωσε στον καθένα τους από ένα δίσκο με φαγητό.
Α- Έχει τα πάντα μέσα... έχει και ντομάτα που την λατρεύω...
Τότε γύρισε ο Δημήτρης και την κοίταξε πήρε το μπολακι με την σαλάτα και το πέρασε με το χέρι του στο κελί της ...
Δ - Ορίστε...
Α - Δημήτρη...δεν χρειάζεται.. είναι δικό σου... είσαι αρκετές ώρες νηστικός...
Δ - Μην ανησυχείς... είμαι μια χαρά.  Εξάλλου δεν μου αρέσουν τόσο οι ντομάτες... οπότε φάε τις εσύ να μην πάνε χαμένες...
Η Άννα σηκώθηκε και πήγε προς το μέρος του για να πάρει το μπολακι. Άγγιξε το χέρι του και του το χάιδεψε ασυναίσθητα. Πήρε το φαγητό και κάθισε πάλι στην θέση της.
Το επόμενο πρωί είχε φτάσει και είχαν βγάλει ήδη την Άννα από το κελί της και βρισκόταν έξω από το γραφείο του εισαγγελέα Καρελη και περίμενε για να μπει μέσα να του μιλήσει.
Το προηγούμενο άτομο που βρισκόταν μέσα μόλις βγήκε και άφησε την πόρτα ανοιχτή. Η Άννα την χτύπησε ελάχιστα για να κάνει αισθητή την παρουσία της .
Κ- Καλημέρα σας ,πως θα μπορούσα να σας βοηθήσω, κλείσαμε κάποιο ραντεβού για συνάντηση;
Α - Όχι, δυστυχώς.Ηρθα για να λάβω γνώση της δικογραφίας του εντολέα μου.
Κ - Συγγνώμη...να το πάρουμε λίγο από την αρχή...πως ονομαζεστε και ποιον υπερασπίζεστε ;
Α - Είμαι η δικηγόρος Άννα Ροδίτη και έχω αναλάβει την υπεράσπιση του  εισαγγελέα Δημήτρη Μαρκετου.

Αν Donde viven las historias. Descúbrelo ahora