«Η επιθυμία.»

276 11 5
                                    

Ο Σταύρος πήγε προς το μέρος της. Την έβλεπε πως ήταν αναστατωμένη.
Σ- Άννα μου είναι όλα καλά;
Δεν απάντησε στην ερώτηση του. Ήταν σαν να έχει σταματήσει ο χρόνος από την στιγμή που ο Δημήτρης εξαφανίστηκε από μπροστά της .Ο Σταύρος την άγγιξε απαλά στο χέρι για να μην την τρομάξει.
Σ- Άννα...
Τότε γύρισε και τον κοίταξε με απόγνωση.
Σ- Είναι όλα καλά;
Α - Εεεμ..., είπε κοιτάζοντας γύρω της , προσπαθώντας να καταλάβει τι συμβαίνει.
Σ- Πάμε στο γραφείο μου να ηρεμήσεις και να μιλήσουμε.
Α - Ναι πάμε, είπε και σκούπισε τα τελευταία δάκρυα που είχε στα μάτια της.
Μετά από λίγο έφτασαν στο γραφείο του. Ο Γιώργος έφερε καφέ και νερό και για τους δύο τους και έφυγε από το γραφείο.
Σ- Σε ακούω τώρα...τι γίνεται μεταξύ εσένα και του Δημήτρη.
Η Άννα τον κοίταξε σοκαρισμένη.Παραλιγο να πνίγει πίνοντας τον καφέ της από την ερώτηση που της έκανε.
Α- Γίνεται να ξανά επαναλάβεις την ερώτηση που έκανες γιατί δεν άκουσα καλά ;
Σ- Έλα και εσύ τώρα που δεν άκουσες... Άννα σε ξέρω αρκετό καιρό....δεν μπορείς να κρυφτείς από εμένα...
Άφησε την κούπα με τον καφέ στην άκρη και ήπιε λίγο νερό.
Α - Δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ εμένα και του Δημήτρη και ούτε πρόκειται να υπάρξει . Τον γνωρίζω μόνο μια μέρα . Είμαι μόνο η δικηγόρος του αυτό είναι όλο.
Σ- Ναι ναι σίγουρα...
Α - Σταύρο; Συγγνώμη γιατί ήρθα εδώ για να με βοηθήσεις να βγάλουμε τον Δημήτρη από την φυλακή ή για να μάθεις τα γκομενικά μου;
Σ- Εγώ καλοπροαίρετα ρώτησα γιατί είδα την οικειότητα ανάμεσα σας . Είδα πως σε άγγιζε...είδα πως κοιτούσατε ο ένας τον άλλον...
Α - Η αλήθεια είναι πως ναι ... μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον... βαθιά μέσα μου νιώθω πράγματα για αυτόν... αλλά ξέρω από την άλλη πως δεν πρόκειται να συμβεί κάτι μεταξύ μας ακόμα και αν ο ίδιος τις τελευταίες ώρες έδειχνε να νιώθει παρόμοια συναισθήματα.... Τέλος πάντων... Εγώ αυτό που ήθελα να σου πω είναι αν μπορείς με κάποιο τρόπο να με βοηθήσεις... ξέρω ότι βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση γιατί ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να κατηγορήσουν και εσένα... απλά θέλω τουλάχιστον να μου πεις κάτι για να κάνω την αρχή...για να ξέρω με ποιον θα έρθω σε επαφή...
Σ- Άρα καλά είχα καταλάβει, είπε γελώντας.
Α - Σταύρο αλήθεια τώρα;
Σ- Συγγνώμη έχεις δίκιο. Θα πας στο αστυνομικό τμήμα και θα ζητήσεις να σε φέρουν σε επαφή με τον διοικητή Ανδρέα Παπαδάκη. Είναι φίλος δικός μου και του Δημήτρη. Δεν ξέρω αν έχει ενημερωθεί ακόμα για την προφυλάκιση του Δημήτρη, πάντως ξέρω πως αν πας και του μιλήσεις θα αρχίσει κατευθείαν να ψάχνει στοιχεία ώστε να καταφέρουμε να αθωωσουμε τον Δημήτρη.Θα σου δώσω και το τηλέφωνο του για να μπορέσετε να έρθετε σε επικοινωνία,αν δεν τον βρεις τώρα στην ασφάλεια., είπε και πήρε ένα χαρτάκι και σημείωσε το νούμερο.
Σ- Ορίστε. Και όπως είπαμε μην μάθει κανένας ότι σου έδωσα έστω και αυτή την μικρή βοήθεια εκτός από τον Ανδρέα και τον Δημήτρη.
Α - Μην ανησυχείς. Δεν πρόκειται να το μάθει κανένας. Τώρα όμως πρέπει να φύγω. Ευχαριστώ και πάλι. Θα τα πούμε σύντομα.
Σ- Αντίο Άννα. Τα λέμε.
Η Άννα έφυγε από το γραφείο του Σταύρου . Θα πήγαινε κατευθείαν στην ασφάλεια για να βρει τον Ανδρέα. Δεν ήθελε να χάσει καθόλου χρόνο . Έφτασε στο αυτοκίνητο της , έβαλε τα κλειδιά στην μηχανή και έφυγε. Μετά από αρκετή ώρα έφτασε και κατευθύνθηκε προς το γραφείου του διοικητή που της είχαν υποδείξει που είναι. Χτύπησε την πόρτα και περίμενε.
Αν - Περάστε.
Α - Καλημέρα σας .
Αν - Καλημέρα σας . Πως θα  μπορούσα να σας βοηθήσω;
Α - Λέγομαι Άννα Ροδίτη. Είμαι δικηγόρος και η υπόθεση για την οποία ήρθα να σας μιλήσω είναι αυτή του εισαγγελέα Δημήτριου Μαρκετου.
Αν - Πριν λίγο ενημερώθηκα και τώρα έψαχνα να βρω ποιος είναι ο συνήγορος υπεράσπισης του. Εσάς ποιος σας έστειλε σε εμένα; Ο εισαγγελέας Μαυρίδης;
Α - Ναι , αυτός με έστειλε , γιατί ο ίδιος δεν μπορεί να ασχοληθεί με την υπόθεση, καθώς έχουν βάλει και τον ίδιο στο μάτι .
Αν - Κατάλαβα. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Όταν θα έχω στοιχεία σχετικά με την υπόθεση θα σε ενημερώσω. Απλά να ξέρεις μην αναφέρεις σε κανέναν από ποιον πήρες πληροφορίες γιατί θα με βάλουν και εμένα στο στόχαστρο.
Α - Μην ανησυχείς θα είμαι προσεκτική. Σε ευχαριστώ όπως και να έχει. Τώρα πρέπει να φύγω. Αν έχεις κάτι νεότερο, κάλεσε με σε αυτό τον αριθμό ώστε να συναντηθούμε για να μιλήσουμε. , είπε δίνοντας του την επαγγελματική της κάρτα.
Άνοιξε την πόρτα και έφυγε. Αμέσως κάλεσε τον Σταύρο.
Α - Όλα είναι υπό έλεγχο. Συννενοηθηκα μαζί του .
Σ - Ωραία. Αν μάθεις κάτι πες μου.
Α - Ναι φυσικά. Τα λέμε αργότερα,θα πάω τώρα να δω τον Δημήτρη στην φυλακή., είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Μπήκε στο αυτοκίνητο της και έφυγε κατευθείαν για τις φυλακές.Όταν έφτασε εκεί έμεινε για λίγο να κοιτάει το κτίριο. Είχε έρθει αρκετές φορές στο παρελθόν ώστε να μιλήσει με άλλους πελάτες της , αλλά αυτή την φορά ένιωθε τελείως διαφορετικά. Ένιωθε πως μέσα εκεί βρισκόταν ένας δικός της άνθρωπος. Μπορεί να τον γνώριζε μόνο για μία μέρα, αλλά στο στομάχι της δεν σταμάτησαν να υπάρχουν πεταλούδες από την στιγμή που αντίκρισε τα μάτια του  και κάθε φορά που τον σκεφτόταν ένιωθε το ίδιο συναίσθημα. Ήθελε να τον βγάλει από εκεί μέσα και έκανε ότι περνούσε από το χέρι της για να το καταφέρει. Μπήκε μέσα στο σωφρονιστικό ίδρυμα και ακολούθησε τις διαδικασίες που έπρεπε πριν μπει στο επισκεπτήριο για να τον συναντήσει.
Ο Δημήτρης από την άλλη βρισκόταν στο κελί του. Είχε μόνο ένα συγκρατούμενο ο οποίος δεν του είχε μιλήσει καθόλου από την στιγμή που ήρθε.Ο Δημήτρης τακτοποιούσε τα ρούχα του σε μια γωνιά όταν τότε άνοιξε η πόρτα και εμφανίστηκε ένας φύλακας.
- Μαρκετο έχεις επισκεπτήριο, σήκω γρήγορα.
Δ - Ποιος ήρθε; , είπε με απορία γιατί πριν από λίγο μεταφέρθηκε εδώ και δεν περίμενε να έχει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα επισκεπτήριο.
- Η δικηγόρος σου . Άντε έλα. Δεν θα περιμένω πολύ.
Ένα γελακι ξέφυγε από τα χείλη του Δημήτρη μόλις άκουσε για την επίσκεψη της Άννας και ακολούθησε τον φύλακα. Όταν έφτασαν στο χώρο των επισκεπτηριων του άνοιξε την πόρτα και ο Δημήτρης μπήκε μέσα.
Όταν ο φύλακας έκλεισε την πόρτα ένιωσε κάποιον να του τραβάει το χέρι. Τότε γύρισε και αντίκρισε τον Ιγκόρ. Ήταν μέλος της μαφίας και μάλιστα αρχηγός μιας από τις πιο επικίνδυνες ομάδες. Ήταν καθισμένος σε καροτσάκι λόγω ενός τραυματισμού που είχε υποστεί αλλά αυτό δεν το σταματούσε από το να κάνει κουμάντο και να μαθαίνει οποία πληροφορία θέλει. Ορισμένοι από τους αστυνομικούς είχαν προδώσει τις αρχές τους για να πάρουν περισσότερα λεφτά, για αυτό και μετέφεραν στον Ιγκόρ ότι μάθαιναν.
Ι - Ποιος ήταν αυτός που έφερες; Είναι ο Μαρκετος ;
- Ναι αυτός είναι. Τι θες να μάθεις για αυτόν;
Ι - Μην ανησυχείς. Τα περισσότερα τα γνωρίζω. Θέλω όμως να μου πεις ποιος ήρθε να τον δει .
- Η δικηγόρος του .
Ι - Η Ροδίτη δεν είναι;
- Ναι . Και συγγνώμη εσύ πως τα έμαθες όλα αυτά τόσο γρήγορα. Που ξέρεις και όνομα της δικηγόρου του ;
Ι - Όλα αυτά τα γνωρίζω γιατί εγώ τον έκλεισα εδώ μέσα. Θέλω να πάρω εκδίκηση και κάτι φιλαράκια μου από την εισαγγελία, εισαγγελείς και αυτοί με  βοήθησαν ώστε να κλείσουμε τον Μαρκέτο εδώ μέσα. Πίστευε πως επειδή με εχωσε στην φυλακή θα ξεμπερδέψει , είναι πολύ γελασμένος .
Στο μεταξύ όταν μπήκε πριν μέσα ο Δημήτρης μόλις τον αντίκρισε η Άννα έτρεξε και κουρνιάσε κατευθείαν στην αγκαλιά του.
Η Άννα βγήκε από την αγκαλιά του και τον κοίταξε στα μάτια. Του χαμογέλασε γλυκά. Ο Δημήτρης της κράτησε γλυκά τα χέρια και της χαμογέλασε και ο ίδιος.
Α - Πως είσαι; Είναι όλα καλά;
Δ - Ναι Άννα μου μην ανησυχείς . Πριν από λίγο ήρθα,δεν υπήρχε περίπτωση να πάθαινα κάτι., είπε και γέλασε.
Η Άννα τον κοίταξε και ένα γελακι ξέφυγε από τα χείλη της . Ένα γλυκό μειδίαμα είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο της .
Α - Έχω να σου πω κάποια πράγματα.
Δ - Ωραία. Πάμε να καθίσουμε., είπε δείχνοντας της το σημείο.
Αφού κάθισαν η Άννα ξεκίνησε να του μιλάει.
Α - Κοίτα μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει τεράστια πρόοδο σχετικά με την υπόθεση σου και πιθανό να θεωρήσεις ανούσια την επίσκεψη μου..., είπε κοιτάζοντας το τραπέζι και όχι τον ίδιο.
Τότε είδε τα χέρια του να αγγίζουν τα δικά της και να την χαϊδεύουν γλυκά. Σήκωσε το βλέμμα της και συνάντησε το δικό του .
Δ - Άννα μου ηρέμησε. Δεν θέλω να ανησυχείς. Εντάξει; Είναι λογικό να μην πρόλαβες να βρεις κάτι. Όλα θα πάνε καλά.
Α - Απλά πίστευα...
Δ - Όλα είναι καλά. Δεν χρειάζεται να απολογηθείς για τίποτα. Εντάξει; Πες μου τώρα τι ήθελες να μου πεις νωρίτερα.
Α - Μίλησα με τον Σταύρο και επειδή ο ίδιος βρίσκεται σε δύσκολη θέση,με παρέπεμψε στο διοικητή της αστυνομίας,τον Ανδρέα Παπαδάκη που από ότι έμαθα είναι και φίλος σου.
Δ - Ναι , ακριβώς.
Α - Μου είπε πως θα βοηθήσει σχετικά με την έρευνα για να καταφέρω να σε αθωώσω . Θα προσπαθήσω να σε βγάλω όσο πιο γρήγορα μπορώ από εδώ μέσα. Αλήθεια σου λέω.
Δ - Το ξέρω Αννιω μου...το ξέρω.. πρέπει να φύγω όμως τώρα...θα τα πούμε σύντομα.., είπε χαμογελώντας της και χαϊδεύοντας της ξανά γλυκά τα χέρια.
Ο Δημήτρης σηκώθηκε και πήγε να φύγει.
Α - Δημήτρη..., είπε και πήγε προς το μέρος του .
Ο Δημήτρης γύρισε και την κοίταξε με απορία.
Δ - Ήθελες να μου πεις και κάτι άλλο;
Α - Πρόκειται για εμάς τους δύο... Δημήτρη σε θέλω.., είπε και ένωσε τα χείλη τους σε ένα παθιασμένο φιλί.
Στα πρόσωπα και των δύο ήταν ζωγραφισμένα χαμόγελα. Όταν χωρίστηκαν τα χείλη τους κοίταξαν ο ένας τον άλλον μέσα στα μάτια.
Α - Συγγνώμη...
Δ - Γιατί μου ζητάς συγγνώμη αγάπη μου; , είπε και την χάιδεψε τρυφερά στο πρόσωπο.
Τα μάτια της Άννας έλαμψαν μόλις άκουσε αυτή την φράση από τα χείλη του.
Δ - Και εγώ το ίδιο θέλω Άννα μου..., είπε χαμογελώντας της γλυκά.
Τότε άνοιξε η πόρτα του κρατητηρίου και η Άννα απομακρύνθηκε ελάχιστα από τον Δημήτρη.
- Μαρκέτο τέλος επισκεπτηρίου . Δεν θα περιμένω καθόλου. Ακολούθα με .
Δ - Θα τα πούμε Άννα μου,της είπε ψιθυριστά.
Η Άννα του χαμογέλασε γλυκά ενώ ο Δημήτρης έφευγε. Ο φύλακας γύρισε και την κοίταξε με υποτιμητικό ύφος και γέλασε , αρπάζοντας τον Δημήτρη από το χέρι για να τον οδηγήσει στο κελί του.
Α - Α δεν ξεκινήσαμε καλά...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 07 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Αν Où les histoires vivent. Découvrez maintenant