«Όλα είναι καλά.»

569 18 9
                                    

Της χαμογέλασε ειρωνικά και γέλασε.
Κ - Από ότι βλέπω ήταν προετοιμασμένος ο εισαγγελέας Μαρκετος για την προφυλάκιση του... εσείς όμως δεν ήσαστε η δικηγόρος που είχε εχθές καυγά με τον εισαγγελέα Παπαγεωργίου...πως και σας έβγαλαν ήδη μέσα από το κρατητήριο...;
Α - Ναι εγώ είμαι... αλλά εδώ δεν έχω έρθει να συζητήσουμε για τις δικές μου περιπέτειες αλλά για να δω την δικογραφία του πελάτη μου...
Κ - Εντάξει... όπως νομίζετε κυρία Ροδίτη... ορίστε ο φάκελος..., είπε και της τον έδωσε.
Η Άννα κάθισε σε μια από τις καρέκλες και άνοιξε τον φάκελο.Κοιτουσε ένα ένα τα χαρτιά και ήταν όντως για τα έγγραφα που της είχε μιλήσει ο Δημήτρης. Όμως υπήρχαν και κάποια επιπλέον. Ήταν η φωτογραφία ενός αγαλματιδιου και το χαρτί που το συνόδευε και κατηγορούσε τον Δημήτρη ότι συμμετείχε σε σπιρα που διέπραττε αρχαιοκαπηλία.
Α - Συγγνώμη αλλά αυτό το έγγραφο πως συνδέεται με την υπόθεση του Δημήτρη; Δεν μου μίλησε για τίποτα τέτοιο εχθές.
Κ - Γιατί είστε τόσο αφελής κυρία Ροδίτη;Πιστεύετε κάποιον που μπορεί να οδηγηθεί στην φυλακή σε λίγες ώρες;
Α - Από ότι φαίνεται ξεχάσατε ότι είμαι δικηγόρος. Ο πελάτης μου μου έκανε γνωστά τα στοιχεία που είχαν προκύψει. Και επίσης δεν θα αποφασίσετε εσείς αν ο Δημήτρης θα μεταφερθεί στην φυλακή ή όχι. Είναι δουλειά του ανακριτή., είπε κλείνοντας τον φάκελο και πετώντας τον πάνω στο γραφείο του.
Έφυγε από το γραφείο και έκλεισε με δύναμη την πόρτα πίσω της.
Κ - Πιάσαμε λαυράκι..., είπε γελώντας.
Έβγαλε το τηλέφωνο και έκανε μια κλήση.
Κ - Έλα με ακούς; Εσύ θα είσαι ο ανακριτής για την υπόθεση του μπασταρδου του Μαρκετου;
- Ναι, γιατί ρωτάς;
Κ - Ότι στοιχεία και αν σου παραθέσει η δικηγόρος του ,ότι και αν πει ο Μαρκετος εσύ δεν θα τα πιστέψεις,θα τον καταδικάσεις σε ποινή φυλάκισης για όλα τα εγκλήματα που έχει διαπράξει. Αφού το κάνεις αυτό η αμοιβή σου θα μπει αμέσως στον τραπεζικό λογαριασμό σου .
- Εντάξει.
Η κλήση έληξε.
Η Άννα από την άλλη βρισκόταν στις σκάλες προς τα κρατητήρια . Μόλις έφτασε πήγε σιγά σιγά προς το κελί του Δημήτρη ώστε να μην τον τρομάξει. Ο Δημήτρης κατάλαβε αμέσως την παρουσία της στον χώρο και σήκωσε το βλέμμα του να την κοιτάξει .Μπορούσε να καταλάβει πως δεν θα του έφαιρνε καλά νέα. Σηκώθηκε και πήγε προς την πόρτα του κελιού.
Η Άννα δυσκολευόταν να τον κοιτάξει στα μάτια. Δεν ήξερε τι να του πει ακριβώς.
Δ - Ξέρω ότι θες να μου πεις κάτι...και ξέρω ότι δεν θα είναι καλό...πες μου...
Α - Δημήτρη... βρέθηκαν και άλλα στοιχεία...σε κατηγορούν ότι διέπραξες αρχαιοκαπηλία... για την ακρίβεια από ότι κατάλαβα συνδέεται με τον τύπο που ήρθες σε επαφή για να πάρεις πληροφορίες...
Δ - Δεν τους βοήθησα Άννα αλήθεια σου λέω...δεν ξέρω καν που βρίσκονται τα αγαλματίδια...
Α - Δημήτρη.... ένα από αυτά βρέθηκε στο σπίτι σου ...και επίσης έκαναν μια υποτυπώδη έφοδο στο κτίριο που ήταν τα υπόλοιπα και δεν βρέθηκε τίποτα...
Δ - Άννα δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο... ούτε καν ήξερα ότι υπήρχε κάτι τέτοιο στο σπίτι μου...σε παρακαλώ πίστεψε με...
Α - Σε πιστεύω Δημήτρη μου...και θα κάνω τα πάντα για να σε αθωωσω , είπε και έπιασε ασυναίσθητα τα χέρια του που την ακουμπησμενα στα κάγκελα του κελιού.
Ο Δημήτρης γύρισε και κοίταξε τα δάκτυλα της να τον χαϊδεύουν στο χέρι και έψαξε τα μάτια της. Φαινόταν σαν να είχε απορροφηθεί .Μετά όμως από μερικά δευτερόλεπτα επανήλθε στην πραγματικότητα και απομάκρυνε τα χέρια της από τα δικά του.
Α - Εεε.. εγώ θα πάω τώρα στον πάνω όροφο...να μελετήσω καλύτερα τα στοιχεία...για να είμαι έτοιμη για την ανάκριση που είναι σε λίγο..., είπε παίρνοντας την τσάντα της και φεύγοντας.
Ένα γελακι ξέφυγε από τα χείλη του Δημήτρη όσο την έβλεπε .Του είχε κάνει μεγάλη εντύπωση το πώς μέσα σε λίγες ώρες είχε αλλάξει γενικότερα στάση της απέναντι του . Και ο ίδιος ήξερε πως στην αρχή την πλησίασε με λάθος τρόπο,πως ήταν απότομος, αλλά από την άλλη η Άννα ήταν μια γυναίκα με πείσμα και τσαγανο που δεν φοβόταν να πει αυτό που θέλει και του το απέδειξε από την πρώτη συζήτηση που αντάλλαξαν.Και αυτό ήταν που τον τραβούσε σε εκείνη.Ένιωθε πεταλούδες στο στομάχι του κάθε φορά που την κοιτούσε, αλλά ήξερε ότι μπορεί και να μην συμβεί και τίποτα μεταξύ τους .
Γύρισε και ξανακαθισε στο παγκάκι και χάθηκε στις σκέψεις του.
Η ώρα πέρασε και βρισκόταν μαζί με την Άννα έξω από το γραφείο του ανακριτή.Δεν είχε γυρίσει να τον κοιτάξει καθόλου. Φαινόταν να είχε ντραπει για την κίνηση που είχε κάνει νωρίτερα.
Δ - Άννα...
Α - Τι έγινε; , είπε κοιτάζοντας τον με ανησυχία.
Δ - Τίποτα.. απλά ήθελα να σου πω πως όλα είναι καλά...δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι για τίποτα..., είπε και ακούμπησε γλυκά το χέρι της .
Το γλυκό μειδίαμα σχηματίστηκε στα χείλη της.Τοτε άνοιξε η πόρτα του γραφείου του ανακριτή ,και αμέσως ο Δημήτρης απομάκρυνε το χέρι του από το χέρι της Άννας.
- Μπορείτε να περάσετε μέσα. Ο κύριος ανακριτής σας περιμένει.
Α- Ευχαριστούμε.
Αφού μπήκαν μέσα ο ανακριτής άνοιξε τον φάκελο με τα στοιχεία τηε υπόθεσης του Δημήτρη και άρχισε να τα διαβάζει.Μετά από λίγο τον έκλεισε και ους κοίταξε.
- Σας ακούω...
Α - Ο εντολέας μου ποτέ δεν δωροδοκήθηκε και ούτε είχε συναλλαγές με καμία εγκληματική οργάνωση.Αρνουμαστε τις κατηγορίες.Και για αυτό βρισκόμαστε σήμερα απέναντι σας ζητώντας της βοήθεια σας ,να διορθώσουμε ένα τεράστιο Γνωρίζετε τον κύριο Μαρκετο ίσως μέλος του δικαστικού σώματος, άρα γνωρίζετε πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να του επιβληθεί η προσωρινή κράτηση. Σας ζητάω να αφεθεί ελεύθερος μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.
- Δυστυχώς λόγω των δεδομένων που μου έχουν παρατεθεί δεν μπορώ να κάνω δεκτό το αίτημα σας . Με την σύμφωνη γνώμη του κυρίου εισαγγελέα Καρελη ,ο κύριος Μαρκετος θα τεθεί υπό προσωρινή κράτηση.
Ο Δημήτρης κατέβασε το κεφάλι του και ένα γελακι ξέφυγε από τα χείλη του .Δύο αστυνομικοί μπήκαν μέσα στο γραφείο και τον πήραν ώστε να τον οδηγήσουν στο μεταγωγικό όχημα που θα τον μετέφερε στις φυλακές.Η Άννα ήταν θαρρείς και είχε παγώσει στην θέση της . Δεν ήξερε τι να κάνει. Τα βήματα της ήταν αργά και τον έβλεπε να χάνεται από το οπτικό της πεδίο. Δεν γινόταν όμως να μην του μιλήσει για τελευταία φορά πριν τον μεταφέρουν στην φυλακή. Άρχισε να τρέχει στους διαδρόμους της εισαγγελίας. Είχαν βγει ήδη έξω από το κτίριο. Ευτυχώς τον πρόλαβε πριν τον βάλουν μέσα στο αυτοκίνητο.
Α - Δημήτρη!
Γύρισε και την κοίταξε και την είδε να τρέχει προς το μέρος του. Ένας αστυνομικός πήγε να την απομακρύνει.
Σ- Είναι η συνήγορος υπεράσπισης του, αφήστε τον να μιλήσει μαζί της .
Α - Δημήτρη... συγγνώμη...δεν ήθελα να έχει τέτοια έκβαση η υπόθεση... εγώ φταίω... εγώ...δεν έκανα σωστά την δουλειά μου...και τώρα θα σε βάλουν μέσα στην φυλακή..., είπε με δάκρυα στα μάτια.
Δ - Ει ει...σε παρακαλώ μην κλαίς... εσύ δεν φταις σε τίποτα...και οι δύο ξέρουμε πως σίγουρα η απόφαση ήδη είχε παρθεί και δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι..., είπε ακουμπώντας της όσο μπορούσε το πρόσωπο γιατί δυσκολευόταν λόγω των χειροπέδων και της σκούπιζε τα δάκρυα.
Α - Σου υπόσχομαι...θα σε βγάλω από εκεί μέσα...
Δ - Το ξέρω Άννα μου...το ξέρω... θέλω να μείνεις δυνατή και για τους δύο μας ... εντάξει;
Η Άννα κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και του χαμογέλασε γλυκά.
Οι αστυνομικοί πήραν τον Δημήτρη και τον έβαλαν μέσα στο αυτοκίνητο.
Το βλέμμα του ακόμα και μέσα από το αυτοκίνητο έπεφτε πάνω της . Το ίδιο έκανε και η Άννα.Δεν μπορούσε να σταματήσει να τον κοιτάει. Τον έβλεπε να φεύγει μακρυά της .

Αν Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang