yeni eleman

25 0 1
                                    

Yep yeni bir is gunune uyanmistim..... uyanmaz olaydim. bugun patron ise yeni bir garson alacakti, neymis isleri buyutecekmis falan filan aaaa. Neyse asil ise gitmeden ilk bi 8 saatlik okul isim var. Kalktim yataktan hazirlandim ne gerek vardiysa ne kdr guzel oldugum kac yazar beni Cooper görmedikten sonra bee. Neyse mal Albertonun mesajiyla evden ciktim.


+Lan alberto Carlos hayirdir

+Hopela ayarlayacaktin noldu o is

+he olmadi bir sey fotonu gösterdim kim bu maymun oglu maymun dedi ben de sormadim hic daha cok rezo olma diye


Alberto bizim sinifa giden nasil olduysa yakin oldugum dallamanin teki her arkadasima yazdigi icin millet benle arkadas olmaktan cekinir oldu vallahi. Hope da gecen yil sinavda bana kopya veren sonra ahiretligim olan yan sinifima giden bir kezbos.

Alberto bana Hope la ilgili aglayadururken okula varmistik. Tek yapmak istedigim sirama gecip uykuma kaldigim yerden devam etmekti ama özurlu James siramda oturmus kizlara yeni aldigi rolex saatini göstermekle mesguldu.

+kizlar bakin son model Allahima daha dunya döndugunu farketmeden haberim oluyor

gibi sacma rizzlere basvururken araya girdim

+knkssss yerime oturmusun yalniz

+evet kizlar mesela daha kezbaniye agzini acmadan saatim yine sacmalayacagini bana bildirmisti deyip siritti ama hocanin gelmesiyle usul usul yerine gecti.

8 saat boyu rahat bir uyku cektikten sonra uyanip bu hayattaki tek gercek olan isime babanin donat dukkanina dogru yola koyuldum. Ama yol buram buram axe koktugu icin cok cetrefilli gecti. Albertonun teri bile bu kdr agir kokmuyordu. Dukkana girdigimde patron kapida beni bekliyordu.

+heh kizim kezbaniye sonunda gelebildin valla birak sen su okulu fultime burda calis diyorum sana neyse bak kizim.

dedi ve arkabahcede sigara dumanini ejderha gibi ufleyen axe final level boss saclari apaci style havaya dikilmis cocugu gösterdi

+bu osman kendisi yegenimdir yeni baslayacak eleman o gösterirsin ortaligi sana emanet kzim hadi bana bb

dedi ve gitti ben de arka bahceye dogru yöneldim


+Osman versene bi dal dedim guc gösterisi yapip patronun kim oldugunu göstermek icin. Osman bir sey demeden sigarayi verdi ve böylece 5 dakikamiz doldu Osmana hizlica siparisleri bana söylicen iste ooffff dedikten sonran dukkani actim.


Iceri musteriler dolusmustu ama benim gözlerim tek bir ismi ariyordu ama napsin o da her gun gelemezdi sonucta six packlerini korumaliydi derken iceri james geldi hayaller hayatlar aq

+ lo kezbaniye kizim bune ya yopl boyu axe cektim icime babam oglu eski köylu hayatindaki gibi axe a maruz kalsin diye mi cekti bu cileleri milyarder oldu dava etcem sizi görursun hahahaha

tam bos yapma aq diyecekken Osmanin gölgesi adeta karabasan gibi Jamesin ustune cöktu. James arkasina dönmeye yetisemeden Osman onu tek yumrukla yere indirmisti. Cocugun son model utra super muper dayanikli rolex saatinde bir cizik olusmustu.


+BENIM ADIM OSMAN BADBOY OSMAN HERKES AYAGINI DENK ALICAK

İşinde gücünde aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin