* Η βασανιστική νύχτα*
Αυτή η νύχτα δεν έλεγε να περάσει, ήτανε κόλαση. Όπως όλες οι προηγούμενες. Δεν μπορούσα να κοιμήθω. Δεν σκεφτόμουν τίποτα. Προσπαθούσα να αποφεύγω τα πάντα όσα με έφερναν σε επαφή με εκείνον. Αλλά το μοναδικό πράγμα που δεν μπορούσα να αποφύγω, ήταν οι νύχτες. Πόσο τις μισώ! Θέλω να ξεχάσω όλα όσα με πονάνε, όλα όσα μου κάνουν κόλλαση τη ζωή μου. Δεν μπορούσα να προχωρήσω μπροστά. Φοβόμουνα μπας και πέσω! Για αυτό αποφάσισα πως θα ζω έτσι για πάντα, με παρέα την πιο γλυκιά ανάμνηση. Αφού δεν μπορούσα να δώσω σε κανέναν άλλο την καρδιά μου, θα έμενα εδώ. Την είχε εκείνος. Μου την είχε κλέψει και δεν μου την έδινε πίσω. Προσπάθησα αρκετές φορές να φύγω, αλλά υπήρχε κάτι που δεν με άφηνε. Κι αυτό το κάτι θα συνεχίσει να μην με αφήνει να φύγω. Η αγάπη μου για εκείνον μετατράπηκε σε μίσος, από τότε που με πλήγωσε. Και το χειρότερο: μάλλον με είχε χρησιμοποιήσει!
Flashback:
Όπως μιλούσαμε στο facebook μου λέει:
- Μέσα στην τάξη γιατί με κοιτάς συνέχεια?, κοκάλωσα.
- Και εσύ με κοιτάς όμως...
- Καμία σχέση!, ένιωσα να μου μπίγει ένα μαχαίρι μέσα μου.
- Οκέυ, του λέω.
- Εε τι οκέυ και ελπίζω να νομίζεις ότι σε θέλω κιόλας..και δεν μου είπες γιατί με κοιτάς.., λες και δεν ξέρεις σκέφτηκα.
- Ξέρεις πολύ καλά γιατί σε κοιτώ δεν είναι ανάγκη να σου το πω και δεν νομίζω πως με θέλεις., του είπα ψέματα.
- Εε καλά αλλά έχω κοπέλα για αυτό μην έχεις και ελπίδες..και θέλω να ξέρεις κάτι..όταν με κοιτάς νευριάζω.
- Όκευ.
- Nice.
- Θέλω να μου ξεκαθαρίσεις ένα πράγμα γιατί απλός έτσι από περιέργεια θέλω να ξέρω. Όταν μέναμε και κοιτούσαμε ο ένας τον άλλο αυτό τι ήταν δηλαδή?? Γιατί με κοιτούσες αφού όπως λες νευριάζεις όταν σε κοιτώ?
- Κόρη μου πότε εγώ σε κοίταξα για πολύ ώρα?? Εγώ απλός γύριζα να σε κοιτάξω να δω αν σταμάτησες να με κοιτάς. Και άντε παρέτα γιατί έχω και προβλήματα. Δεν θα ασχολούμαι με μαλακίες., άκου μαλακίες.
- Οκέυ κανένα πρόβλημα..και μην ανησυχής θα παρατήσω., του είπα νευριασμένα αλλά και με πληγωμένη καρδιά.
- ΕντάξειΕίναι ένας μαλάκας και ... άσε δεν θέλω να ξετιμάζω ...
Είναι και ένας φριχτός ψεύτης. Αφού με κοιτούσε συνέχεια και μερικές φορές μου χαμογελούσε κιόλας. Με φλέρταρε κιόλας. Με κοροϊδευε ... ναι αυτό είναι. Με έκανε να τον ερωτευτώ για να με πληγώσει. Πως και δεν το κατάλαβα??ΕΙΧΕΣ ΤΥΦΛΩΘΕΙ! Εσύ μας έλειπες τώρα. Δεν έδωσα σημασία στο άλλο μέρος του εαυτού μου και έκλεισα το λαπτοπ και κουλουριάστηκα στο κρεβάτι. Έκλαιγα με λυγμούς μέχρι που αποκοιμήθηκα.Τέλος Flashback
Μετά από εκείνη την μέρα δεν μιλούσα σε κανέναν. Εκτός αν με ρώταγαν κάτι τους απαντούσα χαμηλόφωνα. Δεν θα τους έγραφα κιόλας επειδή ένας μαλάκας μου είχε καταστρέψη τη ζωή.
Ο πόνος ήταν απαίσιος. Όταν τον αντίκριζα ένιωθα λες και με σκάλιζε μέσα μου με το μαχαίρι.Περάσαν μήνες από τότε. Κι αγάπη μου για εκείνον μετατράπηκε σε μίσος όταν έμαθα πως εκείνος ήταν play boy. Ήταν κούκλος και για αυτό τον βουρούσαν πολλές από πίσω. Τα έφτιαχνε με όποια του ερχόταν, μετά την πλήγωνε πάρα πολύ, βγάζοντας τη και πουτάνα από πάνω. Το έκανε σε πάρα πολλές κοπέλες. Οι καημένες!
Τέλος πάντων! Κάποτε θα πάθει κι αυτός τα ίδια.Μέσα από αυτές τις σκέψεις αποκοιμήθηκα χωρίς να το θέλω.
Ξύπνησα από τις αχτίνες του ήλιου που μπήκαν μέσα στο δωμάτιο μου από το μπαλκόνι και το παράθυρό μου. Παρατήρησα πως τα μάτια μου ήταν υγρά. Μάλλον θα έκλαιγα μέσα στον ύπνο μου.
Σηκώστηκα πάνω και άνοιξα την μπαλκονόπορτα. Ένα δροσερό αεράκι με τύλιξε κάνοντας με να ανατριχιάσω. Το ρολόι μου έδειχνε 6:30. Μάλιστα! Θα πρέπει να αρχίσω να προετοιμάζομαι για την πρώτη μέρα μου στη δευτέρα λυκείου.
Γειά σας! Είμαι η Βερόνικα αλλά στο wattpad veronikaki! Αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μου. Ελπίζω να σας άρεσε μόνο που είναι πολύ βαρετό έτσι?? Συγνώμη για αυτό απλός είναι μονάχα η αρχή.
Το επόμενο κεφάλαιο θα μπει μέχρι τη Παρασκευή.
Αν θέλετε κάνετε vote σχόλια..αν θέλετε δεν πιέζω.
Φιλιά!! :-*
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Θέλω να με ερωτευτείς
Любовные романыΗ Βερόνικα ήταν μια απλή κοπέλα που λάτρευε τη μουσική. Της άρεσε πολύ να παίζει πιάνο και να τραγουδάει. Έχει έναν αδελφό, τον Μάρκο, ο οποίος είναι για τέσσερα χρόνια μεγαλύτερος της.Στο παρελθόν την είχε πληγώσει πολύ σκληρά ένα αγόρι. Βασικά την...