Giriş

23 7 7
                                    

Kar bel hizasındaydı. Bu havada yürümek bile çok zorken onlar ava çıkmıştı.

-insanların para için yapamayacağı şey yok,dedi Max
-Sence buraya paa için mi geldik? Diye çıkıştı jan
-Evet bu etleri satıp para kazanıcaz, başka ne yapıcaz ki?
-Onları yicez sikkafa! Karnın açken cebinde para olsa ne yazar!

Bu salakça tartışmaları Jhon'u sinirlendirdi;

-Siz iki gerizekalı çenenizi kaptmazsanız ormandaki bütün hayvanları kaçırıcaksınız!

-Burda hayvanı bırak şu ağaçların bile canlı olduğundan şüpheliyim!

-var.

Jhon fısıldadı ve diyerkerı buna şaşırdı. Jhon eliyle ağaçların arasını işaret etti . Sanki orda birisi yürüyordu ama emin olamıyorlardı uzaktaydı, sadece karda biraktığı izler gözüküyordu. Ekip emin olamadı, acaba bu ormanda o kadar uzun süre tek dolaştıkları için halisünasyon mu görüyorlardı?

Buna rağmen gidip bakmaya karar verdiler. Yürüyeni korkutmadan hızla yaklaştılar şanslarına yürüyen çok yavaş gidiyordu.

Yaklaştıkça bunun bir kadın olduğunu fark ettiler. Uzun , beyaz saçları beline kadar geliyordu, üstünce incecik bir ipli elbise vardı , elbise demeye bin şahit isticek kadar kısa.

Tam gidip kadının sesleniceklerdi ki kız yere yığıldı. Kiza doğru koştular. Jhon'un kafasında bir sürü soru vardı. Jhon kadının yanına gelince hemen nabzınî ölçmeye başladı, kalbi hala atıyordu.

-Kadını almalı mıyız? Diye soru yöneltti Max

-Doyurucak başka bir karın mı? Hayır ben almiyim, diye cevapladı jan

-Bu kadar insafsız mısın?

Konuşmaları Jhon'un kadını sırtlamasıyla bölündü

-Onu cidden götürücek miyiz? Soru Max'dan gelmişti

-Sen bakmicaksın merak etme! Bağırmamıştı ama sesinde agrasiflik belli oluyordu.

-Annenin yanında bir de bu kadına mı bakıcaksın?

-Beğenemedin mi?! Umrumda değil! Çantamdaki örtüyü kızın üstüne at ve kapa çeneni!

-Kim bilir ne zamandır burda yürüyor şimdiden donmuş olması gerekmez mi? Diye sordu max kızın üstüne örtüyü atarken.

-Buranın yakınlarında yerleşim yeri de yok bu halde buraya nasıl geldi acaba? Diye ekledi Jan

Bu oonuşmalardan sıkılan Jhon yürümeye başladı.

-Bön dönüyorum siz isterseniz gelirsiniz, dedi Jhon ve diğerleri knu takip etmeye başladı.

Jhon duraksayız kızın geldiği yere baktı. Jhon'a sonsuzluk gibi gelen bir yoldan gelmişti kadın. Kafasındaki soruları cevaplayabilicek tek kişi sırtındaydı ve onu güvenli (!) bir yere götürmeliydi.

Yürümeye devam etti...


Gizli DeneylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin