5

85 8 45
                                    

Bölüm Yeji'nin ağzından olcak artık yavaş yavaş geriliyoruz 😸

Banyoya ilerlerken başımın döndüğünü fark etmiştim. Kapıya tutundum. Yavaşça kapının kulpunu aşağı doğru kaydırdım. Kapıyı kapatmadan kendime aynadan baktım.

- Ryujin! Madem otel odama kadar geldin o zaman bana makyaj malzemelerinden vermek zorundasın.

Ryujinin kıyafetlerini çıkardığını gördüm.

- Napıyorsun?

Üzerine daha rahat bir sweet giymisti.

- Ne yapıyor gibi duruyorum?

Göz devirip yüzümü yıkadım.

- Makyaj malzemen yok mu?

Yeni üzerini değiştirmiş Ryujin yanıma, aynanın karşına geldi.

- Bunlar var.

İşime yarayacaklari teker teker kullanmaya başladım. O da beni bu esnada izliyordu. Maskaramı sürerken aynadan yüzünün yansımasına baktım. Kollarını göğsünde birleştirmiş hiç tepki vermeden beni izliyordu. Arka tarafındaki dusakabine ağırlığını vermiş gibi gorunuyordu.

- Neden bu kadar dikkatli bakıyorsun?

Sol gözüme de maskarayi sürdüm.

- Akşam akşam neden makyaj yapıyorsun?

Bu soruyu ciddi bir şekilde sormuştu. Bende tam olarak bir açıklama bulamamıştım.

- Zaten uyumadan önce yikayacaksin.

Elimdeki maskarayi lavabonun içerisine bıraktım. Kenardaki ıslak mendil ile maskarami silmeye çalıştım. Islaklığı yeterli gelmediği için musluğu açıp ıslatmistim. Tam olarak çıktığında geri her şeyi bana verdiği küçük çantaya koydum.
Yanıma gelip çantayı almadan önce hafif gülümseyerek kulağıma fısıldadı

- Zaten çok güzelsin, inan bunlara gerek bile kalmıyor.

Utanmistim ve yüzümü onun bana yaklastigi tarafın zıttı tarafına çevirmiştim.

Banyonun karşısında bulunan koltuğa oturmustu. Bu odanın manzarası çok güzeldi. Büyük binaların ışıklandırmaları çok hoş görünüyordu ve insanı buyuluyordu.

Televizyondan bir şeyler izlerken koltuğun diğer tarafında oturan Ryujine soru sordum.

- Neden evine gitmedik?

Ryujin bana doğru döndü.

Tell me | Ryeji | ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin