BİLYELER VE PAPATYALAR

87 18 75
                                    

Bölüm şarkısını açmayı,
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
İyi Okumalar...

Duman - Seni Kendime Sakladım

...
Dün olanlardan sonra karakola gidip ifademizi verdik ve kan etanol testi yapıldı.

Elis'in başı da biraz belaya girmişti fakat Emir abi bir şekilde halletmişti.

Şu an ise okula gidiyordum. Kulağımda kulaklığım, ellerim cebimde yürüyordum.

Okula vardığımda içeriye girip sınıfıma geldim.
Yanımdaki kız bugün okula gelmemişti.

Dersin başlamasına son 5 dakika kala Ayaz kapıdan içeriye girdi. Bana bakmadan yanımdan geçip arkaya ilerledi. Bende ona bakmadan kafamı sıraya gömdüm.

Kapı kapanma sesi duyduğumda edebiyat hocası içeriye girdi. Kafamı sıradan kaldırdığımda edebiyat hocasının arkasından içeriye bir çocuk girdi.

Sırada dikleştiğimde arkamdaki Ayaz da hareketlendi.

Hoca eliyle çocuğu gösterip "Yeni sınıf arkadaşınız Bora. Boş bir yere geç." dedi.

Adını yeni öğrendiğim çocuk sınıfa göz gezdirdi. Bakışları benim sırama döndüğünde bana doğru ilerlemeye başladı.

Yanım anında dolduğunda bakışlarımı yanıma çevirdim ve Ayaz'ın yanıma geçtiğini gördüm.

Bora istifini bozmadan ve bize bakmadan Ayaz'ın sırasına geçip oturdu.

Arkamı dönüp Bora'ya baktım. Bana bakıp hafif bir tebessüm etti. Mahcup bir bakışla gülümsedim ve önüme döndüm. Hoca dersi anlatmaya başladı.

Teneffüs zili çaldığında Ayaz rahatını bozmadan yanımda oturmaya devam etti. Bende bir yere gitmeyeceğim için sırada oturmaya devam ettim.

...

Eşyalarımı toplayıp sınıftan çıktım. Bahçeye geldiğimde kapının önünde gördüğüm silüet karşısında afalladım.

Herkes okuldan çıkarken hızlı bir şekilde koşmaya başladım. Herkesin bana baktığını biliyordum fakat umursamadım.

Bahçenin kapısına ulaşınca karşımdaki kişinin kollarına bıraktım kendimi.

Aras beni kollarının altına aldığında güvende hissettim.

Aras benden ayrılınca yüzüne baktım ve gülümsedim. Gülümsemekten ağzım yırtılacaktı!

"Sakin ol Sarışın." dedi ufak bir kahkaha atarken. Yüzüne bakmaya devam ederken bir kere daha sarıldım ona. O da kollarını tekrar belime sardı. Onu hiç bırakmak istemedim. Hep bu şekilde kalalım istedim.

"Tamam! Bu kadar yeterli. Hadi atla, evde görüşeceğiz seninle." dedi yapma bir kızgınlıkla. Çok şirin oluyordu.

Koşarak o çok sevdiğim Yamaha R1 motora koştum.

Koşarak o çok sevdiğim Yamaha R1 motora koştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KİMSE SENİ ANLAYAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin