Edgar sabah kalkmıştı. Bugün işe gidesi yoktu. Ama Fang'i görmek istiyordu. O yüzden gidecekti. Hemen hazırlanmaya başladı.
..
Edgar hazırlanmıştı. İşe doğru yol aldı.
..
Edgar işe gelmişti. İçeriye doğru gitti. Herkese selam verdi ardından masasına doğru gitti. Masasına oturdu Edgar. Etrafına baktı. Sanki birisini arıyor gibiydi. Bir anda aradığı kişi ile göz göze geldi. Fang, Edgar'a Edgar da, Fang'e bakıyordu. Fang gülümsedi. Edgar kendini tutamamış küçük bir gülümseme siması bırakmıştı. Ancak kendini hemen düzeltti. Fang'e tatlı gözükmek istemiyordu.
..
Edgar öğle arasına kadar çalışmıştı. Çok yorulmuştu. Yemek almak için iş yerinin kantinine gitti. Orada Fang'i gördü fakat Fang'i görmemezlikten geldi. Bir masaya oturdu. Eline telefonunu aldı. Hem yemek yerken hem de Sandy ile mesajlaşıyordu.
Sandy
Dün akşam birsey oldu mu???Edgar
Hayir olmadı Bölüm bölüm anlatacakmis beyefendiSandy
Bu işte birsey var ama neyseEdgar tam Sandy'e yazacakken karşısına birisi oturdu. Oturan kişiye bakmak için kafasını kaldırdı Edgar. Oturan kişi Fang idi.
Edgar.
"Lütfen beni sal Fang."
Fang.
"Salmazsam ne olur?"
Edgar.
"Ah sikeyim yeter artık."
Fang kıkırdadı ardından yemeğinden bir kaşık aldı. Yemeği beğenmiş gibi başını salladı. Ağzı doluyken konuşmaya başladı.
Fang.
"Mhh çok güzel olmuş."
Edgar.
"Ağzın doluyken konuşma Fang!"
Fang.
"Nedenki?"
Edgar.
"Terbiyesizlik bu."
Fang tekrardan güldü. Edgar ters ters ona bakıyordu.
Edgar.
"Delirdin mi Fang?"
Fang.
"Olabilir."
Edgar gözlerini devirdi. Daha fazla Fang ile uğraşmak istemediği için yemeğini yemeye başladı. Ancak Edgar içinde bir rahatsızlık hissediyordu. Etrafına baktı. Herkes onlara bakıyordu. Edgar ile Fang'in sevgili olduğunu düşünüyorlardı. Yandan bir kızın konuşma sesi geldi.
?
"Sevgili mi bunlar?"
??
"Bilmiyorum kanka."
???
"Kesin sevgililer benden söylemesi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Freak 2 | Fangar
Teen FictionDuyuru: Bu kitabı okumak istiyorsanız ilk önce Fucking Freak'ten başlayın. Bu kitap Fucking Freak kitabının devamı. Edgar ile Fang yine karşılaşır. Önlerine gelen engelleri kaldırıp birbirlerine bir şans daha verecekler mi? Ya da birbirlerini tekrar...