Bar

124 19 21
                                    

Edgar evine gelmişti. Akşamı bekliyordu. Colette'in dediklerini kafasına takmak istemiyordu. Çok saçma konuşmuştu. Daha bir kanıtı yokken nasıl suçlayabiliyordu? Kafası iyice karışmıştı Edgar'ın. Ancak bu akşam hepsini öğrenecekti. O yüzden sabırla bekledi.

..

Akşam olmuştu. Fang ile Edgar bar'a gelmişlerdi. Öylece oturuyorlardı. Edgar, Fang'e baktı.

Edgar.

"Ee Fang. Anlatacağın şeyler yok mu?"

Fang.

"Var. Nereden başlasam bilmiyorum."

Edgar.

"Gus'u sen mi öldürdün?"

Fang.

"Gus'u biz öldürmedik. Adamlarımız öldürdü. O gün adamlarımıza bir iş vermiştik fakat onlar gidip Gus'u öldürdü. Leon ile Gus geziyordu. Daha sonrasında Leon, Gus'u eve bıraktı ve gitti. Adamlarımız Leon'u takip etmiş. Dediğimiz adamı Gus sanmışlar. O şekilde zaten gerisini biliyorsundur."

Edgar.

"Sana nerden güvenebilirim? Beni kaçırmıştın."

Fang.

"Sana herşeyi anlatıp babamın intikamını alacaktım."

Edgar.

"Benim babam hakkında birşeyler geveliyordun. Onlar neydi?"

Fang.

"Dediğim gibi baban uyuşturucu satıcısı ve bize verdiği bir söz vardı. Birazcık sıvı uyuşturucuya karşı seni bize sattı. Tabii benim babam iyi birisi seni almadı. Kendi evinde kaldın. Baban aldığı uyuşturucuları bizden daha pahalıya satarak kâr elde ediyordu. Bu sayede bizim aldığımız paradan daha çoğunu alıp bizi geçti. Babam sinirlendi rekabete girdiler. O sırada babam seni unutmuştu. Yoksa seni alıp öldürebilirdi. Ayrıca senin baban çok pislik birisiydi. Anneni hergün dövüyordu. Ablan ona karşı geliyordu fakat birşey değişmiyordu. Ablana da çok işkence etti baban. Tabii ablan buna çok sinirlenip kendi çetesini kurdu. Yer altı çetesi. Bull ve Crow'u bilirsin. Onlarda bunun içindeydi. Ben babam öldükten sonra işin başına geçtim. Senin babanda ölmüştü zaten bilirsin. Daha sonra ablan baban öldü diye beni suçladı. Bana karşı savaşmaya başladı. Sonra da tükendi. Kendini saldı. Artık yorulmuştu. Üstüne sende vardın. Senin uyuşturucu kullanman ablanı mahvetmişti. Ben seninle tanıştığım zaman seni kullanacaktım ama bunun önüne birşey geçti..."

Fang duraksadı. Edgar gözlerini dört açmış şaşkın bir şekilde Fang'e bakıyordu.

Edgar.

"Ne geçti Fang?"

Fang.

"Aşk."

Edgar'ın yüzü kızarmaya başladı. Ancak şuan kendini aşk ile uğraşacak kadar enerjik hissetmiyordu. Fang'e döndü.

Edgar.

"Fang, Leon yaşıyor mu?"

Edgar'ın sorduğu bu soru ile arkadan ses gelmişti.

Leon.

"Yaşıyorum Edgar."

Leon geldi. Bir sandalyeye oturdu. Edgar şaşkın gözlerle bakıyordu. Artık kafası dolmuştu. Beyni o kadar çok karışmıştı ki hiçbirşeyi anlamamaya başladı.

Edgar.

"Sen nasıl hayatta kaldın?"

Leon.

"Sandy'ler gittikten sonra ayağa kalktım ve oradan kaçtım. Oranın yanacağını biliyordum. Fang'in yanacağınıda. O yüzden Fang'i kurtarmak için evin arkasına gittim. Trambolin vardı orada. Eskiden Fang ile oynardık. Onu camın hizasına çektim. Ev yanarken ve Fang orada yalnızken arka camdan atladı. Beraber kaçtık."

Edgar.

"Siktir! Siz neden herşeyden kurtulabiliyorsunuz."

Leon.

"İnan bende bilmiyorum. Bu arada  Sandy napıyor?"

Edgar.

"Merak etme sevgilisi yok."

Leon.

"Ne..?"

Leon anlamamış şekilde baktı Edgar'a. Fang kıkırdadı. Daha sonra Leon anlayınca hemen konuştu.

Leon

"Hayır öyle birşey değil.. Yani.. Şey.. Evet öyle!"

Leon masadan kalktı ve uzaklaştı.

Edgar.

"Ciddi mi bu?"

Fang.

"Utandı biraz."

Edgar.

"Neyse sanırım herşey bu kadarmış."

Fang.

"Gidiyor musun?"

Edgar.

"Evet burada kalacak halim yok ya."

Fang.

"Birşeyler içelim. Ne dersin? Lütfen."

Edgar.

"Peki peki."

Fang 2 tane içki söyledi. Edgar, Fang'e baktı.

Edgar.

"Ben içki içemem. Sarhoş olurum. Eve gidemem."

Fang.

"Birşey olmaz."

Edgar başını onaylar şekilde salladı. İçkiler gelmişti. Edgar içmeye başladı. Fang içkisinden bir yudum bile almamıştı. Edgar Fang'e baktı. Başı dönüyordu.  Sarhoş oluyordu.

Edgar.

"Sikeyim! Hayatıma içki girmeyeli çok olmuş."

Fang.

"Biraz fazla içtin gibi sanki."

Edgar.

"Sanırım yani.."

Edgar gülmeye başladı. Fang, Edgar'ın gözlerine baktı.

Fang.

"Yaramazlık yapmaya ne dersin?"

Edgar.

"Evet derim!"

Fang gülümsedi. Edgar'ı kucağına aldı, ardından onu evine götürdü.

--

Spoiler vermek gibi olmasın ama bence sikişcekler. Neyse bu kitap bitsin bundan sonra leondy yazmak istiyorum ki zaten yazıcam. Bir arkadaşıma sözüm vardı o yüzden. Diğer ki bölümde görüşürüz. Hoşçakalın.

Fucking Freak 2 | FangarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin