Barış (Final)

124 17 29
                                    

Aradan neredeyse 3 hafta geçmişti. Bu 3 hafta içinde Edgar'ı istemeye Fang gelmişti. Bu duruma düşen Edgar çok şaşırmıştı. Çünkü Fang aptalca bir şekilde gelip onu istemişti. O gün Edgar'ın, Fang'i azarlamasıyla geçmişti.

Fang gelip Edgar'ın gözlerini kapadı. Buna şaşıran Edgar konuşmaya başladı.

Edgar.

"Ne yapıyorsun Fang?"

Fang.

"Ben sadece.. Sana sürprizim var!"

Edgar.

"Hmm pekala. Hadi götür beni!"

Bu komutu alan Fang hemen Edgar'ı kucağına aldı. Edgar'a gözlerini sımsıkı kendisinin kapamasını söyledi. Edgar onu onayladı ve kapadı.

Fang, Edgar'ı arabaya bindirmiş, değişik bir yere getirmişti. Ancak Edgar'ın gözleri hala kapalıydı. Bu durumdan sıkılan Edgar artık gözlerini açmak istiyordu. Fang'in kucağına tepinmeye başladı.

Edgar.

"Artık açabilir miyim Fang?!"

Fang.

"Biraz daha sabret bebeğim."

Edgar.

"Pekala!"

Edgar bunu iç çekerek söylemişti. Fang kıkırdadı, ardından geleceği yere geldiler.

Fang arabadan Edgar'ı indirdi. Edgar heyecanlı bir şekilde konuştu.

Edgar.

"Açıyorum Fang!"

Fang.

"Aç bebeğim."

Edgar gözlerini açtı. Karşısında ki manzarayı görünce donup kaldı. Bir adet Colette ona bakıyordu. Yanında Bull, Bibi, Crow, Leon ve Sandy'de vardı. Colette'in elinde bir buket vardı. Yavaşça Edgar'ın yanına yaklaştı. Gözleri dolmuştu. Konuşmaya başladı.

Colette.

"Ben.. Gerçekten çok üzgünüm Edgar! Aptalın tekiyim, salağım, malım. Daha hiçbirşey olmadan direkt Fang'i suçlu gördüm. Bunun içinde he-"

Derken bir anda Leon'un öksürmesi kesti Colette'in lafını. Colette kendini düzeltti ve tekrar söyledi.

Colette.

"Yani elimde hiçbirşey olmadan Fang'i ve Leon'u suçladım. Hem onlardan hem de senden özür dilerim. Seni gerçekten seviyorum Edgar. Sen benim abim gibisin. Benim tek ve gerçek ailemsin. Bana çoğu şeyde yardımcı oldun. Seni gerçekten önemsiyorum. Dediğim gibi hemen Fang'i suçlu buldum. Özür dilerim."

Bunları söylerken Colette'in yüzünden yaşlar süzülmüştü bile. Edgar gülümsedi.

Edgar.

"Sadece sen suçlu bulmadın. Biz suçlu bulduk ve bu fikri de ortaya atan bendim. Bende özür dilerim Colette. Çok abarttım."

Colette ağlayarak Edgar'a sarıldı. Edgar gülmeye başladı.

Edgar.

"Görmeyeli ağlak bebek olmuşsun."

Colette.

"Kes sesini!"

Diyerek daha çok sıkı sarıldı Colette, Edgar'a. Sandy boğazını temizledi. Sanki oda onlarla birlikte sarılmak istiyordu. Bunu anlayan Leon hemen Sandy'nin yanına geldi.

Leon.

"İstersen ben sarılabilirim?"

Sandy.

"Pekala gel."

Leon sımsıkı Sandy'e sarıldı. Sandy, Leon'u itmeye çalışıyordu ama faydasızdı. Çünkü Leon çok güçlüydü. Yerinden bile oynamıyordu.

Onları bu şekilde gören herkes gülmeye başladı. Fang hemen gelip arkadan Edgar'a sarıldı. Colette hemen sinsice sırıttı. Onları bu şekilde gören Crow gözlerini kapattı.

Crow.

"Sikeyim! Siz çocuk değilsiniz. Büyüyün artık da bitirin şu sarılma işini."

Leon.

"Ama çok eğlenceli."

Crow.

"Sana fikrini soran olmadı kertenkele."

Leon.

"Amına koyduğumun kargası. Yolarım tüylerini."

Bu durumda sinirlenen Crow hemen Leon'a daldı. Herkes engel olmaya çalıştı. Onları ayırdılar. İkisini de sakinleştirmeye çalıştılar.

Crow.

"Ben bunla iyi anlaşamayacağım o belli oldu."

Leon.

"Çok meraklıydım sana."

Sandy.

"Leon özür dile."

Leon.

"Özür dilerim Crow kardeşim. Seni kırmak istememiştim. Aslında seni seviyorum fakat sinirimi bozdun az birşey. Yine de üzgünüm seni bu şekilde kırdıysam gerçekten pişmanım. O lafı söylemeyecektim. Tam bir aptalım. Canım Crow'um."

Crow.

"Aşk insanı ne hale sokuyor."

Herkes bir anda gülmeye başladı. Crow da onlara eşlik etmeyi unutmadı. Leon da katıldı. O gün o şekilde geçti.

Artık mutlu huzurlu bir şekilde yaşıyorlardı. Tabi hayatları da bir o kadar mükemmeldi. Fang ile Edgar evlenmişti. Ancak evlilikte başlarına birşey gelebilir miydi? Ya da aile meseleleri büyüyebilir miydi? Veya Buster yani Edgar'ın arkadaşı Edgar'a tuzak kurabilir miydi? Bunları bilemeyiz. Bunları zaman gösterir. Ancak zaman bize gösterir mi onu bilemeyiz. Hoşçakalın. :D

Son...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fucking Freak 2 | FangarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin