1.Bölüm

26.9K 180 152
                                    

Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz.

🏹🕯️🥂

Salondaki geniş kanepede uzanmış tabletimde takılırken annemin salona girmesiyle bakışlarımı anneme çevirdim. Hemen arkasından içeriye giren yabancı bir adamı görmek benim için beklenmedik bir şeydi.

Uzandığım yerden doğrulup ayağa kalktım. Üzerimde yalnızca bir tişört olduğu için bütün vücut hatlarım belli oluyordu. Tişört dizimin hemen üstünde duruyordu. Hareket etmemle külotum görünecek kadar kısa duruyordu.

Annemin hemen yanında duran siyah takım elbiseli adamın bakışları çıplak olan bacaklarıma ve sütyen giymediğim için tişörtümden belli olan göğüslerime kaydı.

"Asi."

Annem adımı söyleyerek elini bana doğru uzattı. "Gel kızım." ikisine doğru bir adım atıp bakışlarımı adını henüz bilmediğim adama çevirdim.

"Kızım, bu Ateş amcan... kendisi benim liseden arkadaşım."

"Ben de Asi." elimi öne doğru uzatıp gülümsedim.

"Ateş amcan bu gece burada kalacak canım."

Ateş amca ona uzattığım elimi tutarak sıktığında vücuduma tarif edemediğim bir sıcaklık yayıldı ve birden kendimi onun altında inlerken hayal ettim. Onun aleti içimdeyken nasıl inleyeceğimi, altında ezilircesine onun beni sikmesi için nasıl yalvaracağımı düşündüm.

Kadınlığımda bir sızı oluşunca tuttuğum elini serbest bıraktım. Elimi enseme götürüp ovarak başımı yana eğdim.

"Ben odamdayım."

İkisinin yanından hızlı adımlarla yürüyerek odama gittim. Kapıyı arkamdan kapatıp üzerimdeki tişörtümü çıkarıp yatağa attım. Bana ne olduğunu hiç bilmiyordum. Bildiğim tek bir şey vardı; o da, Ateş amcayı gördüğüm an onun altında olmak istediğimdi.

Üzerimde yalnızca külotumla kendimi yatağa atıp akşam yemeğine kadar odadan hiç çıkmamaya karar verdim.

Akşam saat 8'de akşam yemeği için hazırlanıyordum. Kot pantolonumu giyip üstüne de siyah tişörtümü giydikten sonra odadan çıktım. Merdivenleri inerek yemek masasının bulunduğu salona doğru yürümeye başladım.

Annem ve Ateş amcayı masanın başında otururken görünce gülümseyerek onlara doğru yürüdüm. Masanın hemen başında annem solunda ise Ateş amca oturuyordu. Ben de her zaman olduğu gibi annemin sağındaki yerimi aldım.

ASİ (+21) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin