Ik word wakker met een paar benen van Luna over mijn middel en mijn arm vast onder Zora, fijn die slaapt dus, en dan bedoel ik Luna, Zora en mijn arm. Ik hoor Saffier in de keuken bezig en fluister roep haar, ze komt in de deur opening staan en gniffelt. 'Lach maar',zeg ik sarcastisch fluisterend, 'Kun je een emmer water pakken zodat ik bevrijd word van deze slapende mensen?!' Gniffelend loopt Saffier weg en komt later terug met een emmer vol water, ze gooit hem zo over ons heen. Ik spring op en gil: "AAAAAAAAAH, dit water is ijskoud!!!" Ook Zora en Luna gillen. Daarna zien ze Saffier staan met de emmer staan. Hun blik word ineens net zo kill als het water wat we net over ons heen kregen. Ik zie Saffier schrikken. Snel roep ik: 'T was mijn idee!!' Het volgende moment lig ik weer onderop, met Luna en Zora bovenop me. Dan zie ik de klok. De meiden merken het ook op en kijken richting de klok.... we hadden al 10 minuten op school moeten zijn. De meiden schrikken maar ik zeg droog:"Ach joh, ze durven ons toch niets te doen." De meiden knikken instemmend en Zora zegt: "kan wel zijn, maar ik zou nu wel graag droge, maar vooral warme kleren willen." We kleden ons om en aten rustig een wafel van Saffier. Luna zegt druk kauwend: "mjah Saffier jouw wafels zijn heerlijk." Saffier glimlacht. Ik vind t leuk als ze glimlacht het ziet er zo gek uit...ik zie het mijn vader ook nooit doen.
Als we op school aankomen hebben we de eerste 2 lesuren gemist, nah jammer dan. Michael komt deze keer niet naar ons toe, maar hij kijkt ineens heel sjacho in vergelijking met de vorige keer. Ach das alleen maar beter.
Dan krijg ik een SMS-je van mijn vaderLaura, je vorige opdracht ging prima kom vanavond om 11 uur naar de loods voor je volgende opdracht.
Ik laat de SMS aan de meiden zien en vertel ze dat we om 10 voor 11 bij mij verzamelen.
Dan moet Michael maar ff wachten op onze hulp.Tring Tring
Eindelijk was Duits voorbij, kut vak, kut mens, kut kinderen...jup ik heb echt de pest aan Duits. Ik loop naar onze vaste plek en onderweg voegt Zora zich bij me, we zien een paar bruggers zitten die denken dat ze een fijn plekje hebben gevonden, niet dus. Ik ga voor ze staan en bekijk ze. het is een klein jochie met 2 meisjes. Ik zeg: "hey ukkies opzouten das onze plek." Het jochie reageert:" das pech, nu niet meer" Ik lach, dacht hij nou echt dat dat zou werken? 1 van de meisjes zegt;" kom laten we nou maar gaan en ze hun plekje geven." Ik zeg haar dat ze zeker de slimste van de 3 is. Het jochie staat op en kijkt me uitdagend aan, of tenminste, dat probeert hij denk ik.
Ik lach.
Heel hard.
En ik kom niet meer bij.
Dan druipt het jochie toch af en kunnen we eindelijk gaan zitten.Ik haat etterbakjes als hij.
T is tijd. De meiden zijn bij mij en we vertrekken naar de loods, ik ben benieuwd wat de opdracht is...
We lopen binnen en het is weer hetzelfde opgesteld als altijd. mijn vader begint te praten:"Jullie vorige opdracht ging prima, deze keer wil ik dat jullie uitzoeken wie de business van Julio heeft over genomen aangezien ik hem de vorige keer persoonlijk heb vermoord weet ik zeker dat hij het niet heeft overleefd. Succes"
Ik kijk de meiden aan en we nemen de klus, hoe verrassend...
Wie je ook bent hulpje loop maar niet meer alleen op straat, kijk maar constant achter je, pas maar op met slapen, want we komen je halen.
JE LEEST
maffia meid
RomanceLaura is de dochter van een maffia baas en heeft dus een aantal klusjes die ze moet uitvoeren af en toe, totdat de een klus krijgt die misschien wel te groot Is voor haar. .. Dit is mijn eerste boek, tips en ideeën zijn welkom.