Крихітка

57 10 8
                                    

Минуло два тижні, як відлік до зцілення розбитого серця Чіміна було розпочато, і його терапія в турботливих руках коханої людини та мʼяких лапках Кіти проходила як не можна ефективніше. Чімін ніколи та нізащо не подумав би, що в цьому світі існує хтось, хто любив би обійми більше за нього, проте, таким загребущим і жадібним до обіймів ведмежам раптом виявився його хьон.

З того часу, як Юнгі дізнався, що його почуття, які він так відчайдушно ховав від себе та всього світу, були взаємними, він більше не бажав відпускати Чіміна від себе ані на хвилину. А тому, щойно їх пари закінчувались і вони знову опинялися у рідних стінах своєї кімнати, молодший одразу ж ставав жертвою нестримних нападів ніжності свого хьона. Великі, теплі руки огортали його тіло немов намагались проковтнути заживо. Мін більше не міг уявити читання товстих монотомників з історії кіномистецтва без мʼякого, теплого тіла поруч, що так приємно давило своєю ледь відчутною вагою у його груди або просто сиділо поруч із ноутбуком та графічним планшетом на колінах, створюючи дизайн якогось чергового плакату чи логотипу. Мін не міг сконцентруватися на жодному слові, не запустивши пальці у каштанові пасма, та, здавалося, втрачав свідомість, якщо ненароком хвилину не вдихав улюблений пʼянкий запах шкіри юнака.

Що ж до Чіміна, то кохати ідеального хьона на відстані було важко і боляче, проте, кохати його так близько та тісно виявилося просто поза межами всього розумного і реального. Хоч зовнішній вигляд Юнгі часто міг вводити інших в оману, Чімін завжди вважав, що його хьон це найтурботливіша і найтепліша людина у світі. Та він ніколи не уявляв, як це бути єдиним обʼєктом його нестримної любові та всеохоплюючої турботи — це просто блаженно. Чесно кажучи, Чіміну інколи здавалось, що він захлинеться у цих хвилях ніжності та нескінченного обожнювання — та йому гріх на таке жалітися. От на що йому і справді можна жалітися, так це на відсутність солодких, довгих поцілунків.

Так, ви все вірно розчули, попри всю ніжність та інші приємні аспекти, його хьон виявився ще й жорстоким, дразливим створінням, яке мало сміливість та зухвалість відмовляти губам юнака, щойно ті наближались до нього надто близько. І, правду кажучи, це вже починало зводити Чіміна з розуму. Йому хотілось вити на місяць, як тільки ті заповітні губи знущально оминали його власні та торкались будь якої ділянки на його обличчі, окрім найпухкішої.

Kiss me! please..?Where stories live. Discover now