______________
Привіт-привіт,
я тут принесла вам трішки порно *з почуттями, не судіть суворо, нехай боженька судить ;) (;
_______________
– Чі-Чімін-а... що ти робиш?
– Я з тобою ще не закінчив, Мін Юнгі, – прошепотів у червоне вухо Чімін. – Але ти вільний зупинити мене, якщо хочеш... якщо можеш...
Ні, Юнгі однозначно не може, і однозначно не хоче. Його мовчання було сприйняте вірно і вже наступної миті він відчув, як його член знову мʼяко стискають крізь тканину штанів. Надто мʼяко, немов знущаються, немов йому вже й так недостатньо страждань. Тц, цей малий паршивець. Юнгі обовʼязково пригадає йому все, як тільки зʼявиться можливість, як тільки зʼявиться бодай трохи більше сил. Але ті лише стрімко покидали його під вагою нахабної руки. Здається, його кат вирішив бодай трохи змилостивитися і просунув маленьку ручку під тісну резинку на поясі, торкаючись його крізь тонку тканину чорних боксерів. Тепла долоня врешті дарувала таке необхідне полегшення, скидаючи бодай трохи напруги з натягнутих мʼязів.
Але з Юнгі і справді вже було досить. З останньою дрібкою сили, він схопив Чіміна попід стегна і поволі піднявся з крісла, змушуючи молодшого перелякано схопитися обидвома руками за свою шию. І поки на язиці Пака крутилось кількадесят нецензурних висловів, у старшого була змога дати власним ногам трохи розрухатись від довгого сидіння.
– Х-хьон, ти... ти злишся на мене?
Мабуть, питання хлопця було спровоковане невдоволеною морщинкою на переніссі Юнгі. Коли насправді, він лише боровся з власним збудженням, намагаючись не звалитися на землю разом зі своїм дорогоцінним вантажем.
– Мгм, хочеш спокутати свою провину? – дразнив Мін, користуючись спантеличенням хлопця.
– Я-а... – Чімін кліпав пустими очима, не в змозі зібрати думок до купи.
Хлопець виглядав надто мило, щоб його не дражнити, немов сам на це напрошувався, тому це не провина Юнгі, ні, на його місці так вчинив би кожен.
– Годинник тікає, Пак Чімін. Дверцята сповідальниці скоро зачиняться.
– Щ-що? Якої спові...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Kiss me! please..?
FanficЧімін і Юнгі сусіди по кімнаті в гуртожитку. Вони зустрічаються. Начебто як... У них є кіт на імʼя Кіт. Але Чімін називає його Кіта. Більше деталей у Передмові, xx.