לירון התעוררה חמש דקות לפני השעון המוערר שלה, כאבי בטן עזים תוקפים אותה, היא ידעה מה פירוש הדבר- מחזור.
היא קמה מהמיטה, נאנחת. המחזור הזה בא בתזמון גרוע, תמיד.
כשהיא לבשה ג'ינס כהה משופשף, וחולצת גבר שחורה עם סמל בית הספר שלה, היא הלכה אל הסלון. "אבא, קח אותי היום לבית הספר בבקשה." היא ביקשה, והוא הנהן.
"בעוד כמה זמן תהיי מוכנה? אני צריך להיות בעבודה בעוד חצי שעה." הוא שאל, והיא הביטה בשעון שתלוי על הקיר, מעל הטלוויזיה הענקית.
"בעוד חמש דקות." לירון אומרת, נזכרת בכך שצריכה לקחת ניורופן כדי שלא תבכה מכאבים בבית הספר. אחרי שלקחה את הכדור שלה, היא התאפרה במהירות. המייקאפ היה מרוח על עורה בצורה אחידה והיא קיבעה אותו בעזרת פודרה שקופה, מרחה על ריסייה מסקרה מחברת בורז'ואה, המסקה האהובה עלייה ואת אודם גוון 31 של ביוטיקר, היא הניחה מעט סומק על לחייה וכך סיימה את הלוק.
תיק אדידס שחור נתלה על גבה, שכלל בתוכו מטען, תיק איפור בכדי לעשות טאצ'אפים אם תצטרך, כסף, מפתחות ושתי מחברות.
היא נשקה לאופל כשפגשה אותה, והן התקדמו יחד אל הקפיטריה.
"אבא שלי הזמין אותך אלינו היום אחרי בית הספר, תבואי? הוא לא ראה אותך מלא זמן." לירון שאלה, ואופל צחקקה.
"קובי חודדה מתגעגע, אע?" הן צחקו יחדיו.
"בואי! משעמם לי להיות בודדה וחסרת אחים!" לירון נזפה.
"אני מעדיפה להיות בת יחידה ומשועממת." אופל אמרה, מחייכת.
"הו, לא את לא." לירון התיישבה ואופל אחרייה,
אופל השפילה את מבטה, מתעסקת בפלאפון שלה ותוך כדי אומרת, "הם מביטים בך."
"מי?"
"דניאל והשאר." היא השיבה ולירון הסתובבה, בוחנת את מבטם ואז חזרה אל אופל.
"שיקפצו." לירון סיננה מבין שפתייה, משחקת באוכל שלה עם המזלג.
חוט המחשבה שלה נקטע כשאוכל חם ושתייה נשפכו על חולצתה וגם השיער שלה היה ספוג, על ידי דניאל כוכב.
״אופססס!״ דניאל זייף, והיא הרימה את מבטה אליו, חסרת מילים ומבוישת. אופל הביטה בה, היא ידעה שבכל רגע לירון תתחיל לבכות והגנה עלייה.
״חתיכת ילד זין!״ היא אמרה, הקולה שלה עושה את דרכה אל החולצה של דניאל.
״בת זונ-״ דניאל החל לומר, ונעצר כי נזכר כמה כבוד יש לו אל אמא של יאיר- אח של אופל, ואל ירוסלב- חבר של אופל. ״יש לך מזל שאת אחותו של יאיר.״
״גם אם לא הייתי, אתה ממש לא מאיים עליי.״ אופל חייכה, והוא ידע שהיא צודקת.
לירון רצה אל מחוץ לקפיטריה, אל השירותים והסתגרה.
YOU ARE READING
Almost A Love Story | Hebrew | כמעט סיפור אהבה
Romanceהיא הייתה מכורה לטעם שלו, שילוב של טקילה וסיגריות ומנטה וזה פשוט הרגיש כל כך טוב כשזה בא מהפה שלו. היא הייתה בטוחה שמחר הוא יישכח, שהוא יקום מחר עם האנגובר ולא יהיה לו מושג מה קרה אתמול, ואז הכל יהיה כרגיל, הוא ימשיך להקניט אותה ולקרוא לה בכינוי שהד...