ניקול ולירון לגמו מהריבר שלהן, והחלו להתקדם אל מחוץ לקריון, שקיות בגדים מלאות תליות על שתי מפרקי ידיהן.
״אולי נצא היום? אפשר לשבת בספסלים עם הבנות.״ ניקול הציעה ולירון לגמרי הייתה בעניין. לירון אהבה לבלות ובניו יורק לא היה סוף שבוע אחד שהיא ישבה בבית, אך יום למחרת הייתה משתדלת לקום מוקדם ולחרוש למבחנים.
״בואי אליי, נישן שנת צהריים וכשנקום נתקלח, נאכל ונצא, כשנחזור תשני אצלי! מה דעתך?״ לירון אמרה, לוגמת שוב מהריבר שלה ועם ידה השנייה מוציאה את הפלאפון, להודיע לאמא שהיום ניקול תישן אצלה.
״אני אתקשר להודיע.״ ניקול חייכה. היא אהבה את הרעיון, אמנם היא מכירה את לירון תקופה מאוד קצרה, אך אותה היא אוהבת יותר מכל שאר הבנות.
בנתיים לירון התקשרה לאמא שלה, שתדע להכין מספיק אוכל.
ניקול לא יכלה לצאת באותו הערב, היא חלתה קצת והעדיפה ללכת הביתה, אז לירון שאלה את בת הדודה שלה שבאה לקידוש אם תרצה לצאת איתה ואז להישאר ללון כאן, והיא הסכימה. היא חדשה בעיר וביום ראשון היא כבר תלמד בתיכון רבין.
הוא נעל את נעליי האולסטאר הלבנות שלו, הגופיה הלבנה הייתה זרוקה, והפטמות שלו נראו לעין. הוא הוציא מכופתרת אדומה, ותלה אותה בתובר של הג׳ינס.
הוא הביט במראה, חתיך כרגיל. מחייך לעצמו, קורץ, נושך את השפה התחתונה שלו.
אם רק היה יכול, היה מזיין את עצמו כבר מזמן.
הג׳ינס השחור שלו היה תלוי מתחת לקו הבוקסר שלי, והוא התקדמתי לסלון.
״אתה יוצא?״ נטלי, אמא של דניאל שאלה אותו, והוא הנהן, מוציא בקבוק מים של נביעות ולוגם.
״אתה יודע שאין לי שום דבר נגד זה שאתה יוצא ונהנה ומשתכר או כל דבר אחר, אבל אתה מוכן לא להביא היום הביתה את הזונות שלך?״ היא שאלה והוא צחקק, נזכר בכמות הפעמים שהיא ביקשה ממנו את זה והוא לא יכל לקיים את זה.
״אני אשתדל.״ דניאל אמר, נושק ללחי שלה ויוצא.
הוא היה במועדון, שותה אך האלכוהול לא משפיע עליו.
בנות משכו אותו אליהן, לרקוד איתו ברחבה. מושיקו פלוטקה על היה על הסט, והוא הקפיץ את הרחבה, היה שם פשוט משוגע!
הוא רקד צמוד אליהן, ידיו מועברות על גופן תוך כדי והן לא מתנגדות, הן רוצות עוד.
הוא ראה אותה, את לירון שלו, הולכת עם גבר לשירותים, וכשהוא מצמץ פעמיים כדי להיות בטוח, הוא מגלה שהוא דמיין.
״הכול טוב מאמי?״ הבחורה שאלה אותו שוב, אחרי כמה פעמים.
״מ-מה? לא, כן... פשוט, סתם, עזבי!״ הוא אמר, ממשיך לרקוד וגם מנסה לנשק אותה, אבל לירון עוברת למולו והוא לא מצליח שלא להביט בה, ולגלות שהוא דמיין שוב.
YOU ARE READING
Almost A Love Story | Hebrew | כמעט סיפור אהבה
Romanceהיא הייתה מכורה לטעם שלו, שילוב של טקילה וסיגריות ומנטה וזה פשוט הרגיש כל כך טוב כשזה בא מהפה שלו. היא הייתה בטוחה שמחר הוא יישכח, שהוא יקום מחר עם האנגובר ולא יהיה לו מושג מה קרה אתמול, ואז הכל יהיה כרגיל, הוא ימשיך להקניט אותה ולקרוא לה בכינוי שהד...