פרק 6

880 93 35
                                    

אל תשאלו מה אני עושה ערה בשעה כזאת 😅 פשוט נרדמתי בארבע ומשהו וקמתי מסיבה לא ידועה בשש וחצי. בקיצוורררר תהנו מהפרק יפותיי 🙆💟
- - - - -

למזלה של לירון, אף אחד לא היה בבית הספר כשהמקרה קרה, ומאז היא מתחמקת מדניאל. היא שונאת אותו.

היא שכבה במיטה, שומעת את עדן בן זקן, ״מנגינה״ ברקע, דמעות שקטות זולגות במורד פניה.

היא לא יכלה להפסיק לחשוב עליו, ולבנתיים דניאל היה שקוע במחשבות עלייה.

השיר ״אני רציתי״ של רון ביטון התנגן בלופים בזמן שלגם מבקבוק הטקילה שלו.

״אני רציתייייי לומר לך מילים מהלבבבבב
אניי רציתיייייי ללתתת לך הכול אניי אוהבבבב״ הוא משך את המילים כששר, הקול שלו בהחלט חשף את זה שהוא מסטול.

״אניי רציתייי שתהיי רקק שליי לעולםםם, ועכשיוו כברר ללאא הכלל מושלםם״ הוא סיים, מתייפח וקובר את ראשו בין כפות ידיו.

״לירוש שלייי!!!״ הוא צעק, קם על רגליו בצעדים לא זהירים, מתנדנד אל החלון, מצמיד את פניו אל החלון, כבר שכל חלקי פניו נמחצים אליו.

הוא צפה בה, שוכבת על מיטתה.

״לירוןן״ הוא צעק, כאילו יכלה לשמוע אותו, דופק על החלון כאילו תשים לב אליו בעזרת זה.

״לירוש שלי,״ הוא לחש.

הוא לקח את הנייד בידו, מחפש באנשי הקשר שלו את ירוסלב.

״אע אחי?״ ירוסלב אמר, שומעים מהקו שהוא לועס.

״לירוןן!!״ ירוסלב לא הבין מה קרה.

״למה אתה צועק את השם שלה? אתם שוכבים או משהו?״

״לירוש שליי, ירוסלבבב״ הוא צועק, מתייפח.

״בואנה אחי השתגעת? אתה בבית?״ ירוסלב דאג, אף פעם דניאל לא היה במצב כזה.

״אניי בבייתת!!! אניי מתגעגעע ללירושש-״ ולפני שסיים להמשיך לצעוק ולהתייפח על הקו ירוסלב יצא אליו.

דניאל פתח את חלון חדרו, ״לירוןן חודדה״ הוא צועק בקולי קולותת, לוגם מהבקבוק. ״לירוניי שלייי״ הוא המשיך לצעוק. השכנים כבר החלו להתלונן.

כשירןסלב הגיע, הוא נאלץ להתמודד עם שכנים זועמים שלא הפסיקו לבקש להשתיק את דניאל.

כשנטלי, אמא של דניאל, שמעה אותו צועק מהקומה 14, הקומה האחרונה של הבניין, היא הייתה בטוחה שהוא עומד להירצח, והיא רצה במהירות אל תוך הבניין, אל הקומה שלהם.

היא החלה לבכות כשראתה את הבן שלה מתייסר בין ידיו של ירוסלב.

״מה קרה לו?״ היא שאלה, מתייבשת על ברכיה ומביטה בו זועק מכאבים.

Almost A Love Story | Hebrew | כמעט סיפור אהבהWhere stories live. Discover now