Στεκόμουν στο δωμάτιο , κοίταξα έχοντας χάσει πια τον χρόνο την στολή μου πάνω στο κρεβάτι . Ένας αγώνας , ένας τελευταίος αγώνας . Ποιος να το φανταζόταν πως επιτέλους θα τελείωναν όλα ,οι ψεύτικοι φίλοι , οι αποτυχίες , οι χαμηλοί βαθμοί.. . Το Λύκειο για εμένα ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης ειδικά μετά τον θάνατο της αδερφής μου Loren , όλα άλλαξαν . Μα τέλος πια , αυτός ο τελευταίος αγώνας ράγκμπι με την ομάδα του σχολείου θα σηματοδοτήσει μια νέα αρχή .
Σκέφτηκε ο Caleb , καθώς ετοιμαζόταν για τον τελικό του σχολικού πρωταθλήματος . Κατέβηκε γρήγορα , δυο - δυο τα σκαλιά ,χαιρέτησε με ένα νεύμα την μητέρα του στην κουζίνα και κατευθύνθηκε προς το αυτοκίνητο του . Ένα μεταχειρισμένο ford ranger . Δεν ήταν κάτι σπουδαίο καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε ταλαιπωρήσει αρκετά μα ο Caleb το λάτρευε . Το είχε αγοράσει με τα λεφτά του από την δουλειά του σε ένα μπαρ της πόλης . Ξεκίνησε την δουλειά εκεί μετά τον θάνατο της αδερφής του . Στην αρχή για να ξεχνιέται και να περνάει ο χρόνος του και έπειτα από συνήθεια . Η μηχανή του αυτοκινήτου έσβησε λίγο έξω από το γήπεδο του σχολείου . Αρπάζοντας τον αθλητικό του σάκο έτρεξε στα αποδυτήρια όπου θα τους μιλούσε ο προπονητής . Πριν τον αγώνα στο διάδρομο συνάντησε τον Matt , ο μόνος φίλος του στο Λύκειο και γείτονας . Τα δυο αγόρια προχώρησαν προς την κεντρική αίθουσα ώσπου ξαφνικά αντίκρισαν τον Zak Green . Τελειόφοιτος όπως και οι ίδιοι ,ιδιαίτερα δημοφιλής , αρχηγός της αντίπαλης ομάδας και αγαπητός από τις μαζορέτες . Πάντα κυκλοφορεί με ένα πλήθος από αυτές . Στερέωνε το έμβλημα του αρχηγού στην μπλούζα του όταν το βλέμμα του διασταυρώθηκε με του Caleb . Ο Zak ήταν ο πρώην της Loren και μετά τον ξαφνικό θάνατο της προσπαθούσε να την ξεπεράσει με το να κοιμάται με οποία βρει . Το βλέμμα του Caleb ήταν γεμάτο μίσος , έσφιξε ασυναίσθητα τις γροθιές του και προσπάθησε να τον προσπεράσει χωρίς να μιλήσουν .
"Ειι West , γιατί τόσο βιαστικός ? " έτρεξε ο Zak προς το μέρος του Caleb και στάθηκε μπροστά του .
" τι κάνει η αδερφή σου ? Κρίμα που δεν είναι εδώ ...πρέπει να συμβιβάζομαι με αυτές " συνέχισε δείχνοντας ειρωνικά τις μαζορέτες οι οποίες βρίσκονταν πιο πίσω .
Ο Caleb ένιωθε το αίμα σε όλες του τις φλέβες να πάλλεται σαν τρελό , ο θυμός του τον είχε κυριεύσει σε όλο του το σώμα . Η μονή του επιθυμία ήταν να ορμήσει επάνω στον Ζακ . Ο Matt τον συγκράτησε και τον έσπρωξε μπροστά στον διάδρομο .
" τα λέμε ίσως μια άλλη φορά West ! " φώναξε ο Ζακ γελώντας .
Λίγα λεπτά αργότερα αφού ο κόουτς επανέλαβε τις απαραίτητες οδηγίες και εμψύχωσε τους παίκτες του , οι βασικοί μεταφέρθηκαν στον αγωνιστικό χώρο όπου και πήραν τις θέσεις τους ενώ οι αναπληρωματικοί ακολούθησαν τον κόουτς στον πάγκο . Ο Caleb χαλάρωσε στην θέση του , έβγαλε το κινητό του και χάθηκε στις σκέψεις του καθώς το παιχνίδι ξεκινούσε .
VOUS LISEZ
COVEN : initiation
FantastiqueΠερπατούσα μέσα στο σκοτάδι χωρίς να ξέρω που πηγαίνω. Προσπαθούσα απλά να μην χαθώ. Aκολουθούσα τον δρόμο που μου είχε πει ο Άλεκ ,αλλά στο δάσος όλα φαίνονταν ίδια, κάθε δέντρο κάθε στροφή κάθε μονοπάτι . Με κάθε βήμα ένιωθα όλο και πιο περίε...