Ένιωθε μια ελαφριά ζάλη καθώς προσπαθούσε να ξυπνήσει τρίβοντας τα μάτια του . Από τις κουρτίνες διέφευγαν κάποιες αχτίνες του ήλιου , αδύναμες καθώς ήταν ακόμα πολύ νωρίς το πρωί . Το στομάχι του παρέμενε στην ίδια ανυπόφορη κατάσταση με εχθές καθώς από το άγχος το ένιωθε σαν ένα κόμπο . Αφού έμεινε για λίγα δεύτερα ξαπλωμένος ανάσκελα κοιτώντας το ταβάνι , πήρε μια ανάσα και σηκώθηκε . Κατευθύνθηκε προς το μπάνιο . Ήταν ο καλύτερος τρόπος να χαλαρώσει . Πάντα , όταν είχε άγχος ήξερε πως με ένα ζεστό μπάνιο θα ηρεμούσε . Έτσι, ρίχνοντας τα ρούχα του στο πάτωμα αφέθηκε στο ζεστό νερό που έρεε πάνω του.
Ήταν οχτώ η ώρα και όπως κάθε μέρα , η κουζίνα μοσχοβολούσε καφέ . Ξύπνιος πλέον , ο Caleb γέμισε ένα θερμό με το αγαπημένο του ρόφημα και περπάτησε ως την εξώπορτα του κήπου . Εκεί βρίσκονταν οι γονείς του παίρνοντας το πρωινό τους . " Καλημέρα αγόρι μου . " έκανε ο πατέρας του . Οι δύο γονείς σηκώθηκαν από τις θέσεις τους και αποχαιρέτησαν ο καθένας με τον τρόπο του τον γιο τους . Μια αγκαλιά από την μητέρα του και μια γερή χειραψία ανάμεσα στους δυο άντρες .
Ο Sam βρίσκονταν ήδη έξω και φόρτωνε τις βαλίτσες του αδερφού του στο τζιπ που θα τους μετέφερε στο αεροδρόμιο . Σήμερα ήταν το τέλος των διακοπών του Sam και εκείνος θα γυρνούσε στο Στάνφορντ για την συνέχεια των σπουδών του . Αφού αποχαιρέτησε και αυτός τον κύριο και την κυρία West τα δυο αγόρια μπήκαν στο αυτοκίνητο και χάθηκαν στο τέλος του δρόμου μπαίνοντας στον κεντρικό .
" παρακαλώ προσδεθείτε στις θέσεις καθώς ετοιμαζόμαστε για προσγείωση . Η ώρα είναι δυο και μισή , ο καιρός είναι αίθριος με λίγα σύννεφα . Ευχαριστώ , ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ."
Ο Caleb ξύπνησε στην θέση του δίπλα στο παράθυρο . Οι σκέψεις του τον γύρισαν πίσω . Θυμήθηκε το γκολ , το πάρτι , τον Zak , το αστυνομικό τμήμα και την ποινή του . Θυμήθηκε τον αδερφό του να τον αγκαλιάζει καθώς χώριζαν ο καθένας για την αίθουσα αναμονής της πτήσης του. Όλα αυτά που τον οδήγησαν σήμερα να βρίσκεται στο αεροδρόμιο της Βοστώνης. Βγαίνοντας από το αεροπλάνο ένιωσε την διαφορά του κλήματος και συνειδητοποίησε το πόσο μακριά βρισκόταν από το σπίτι . Το μέρος που είχε περάσει όλα τα παιδικά του χρόνια . Σε αντίθεση με το Ορλάντο εδώ είχε κρύο . Παρότι ήταν ακόμα αρχές του φθινοπώρου , ο παγωμένος αέρας και η χαμηλή θερμοκρασία που επικρατούσε θύμιζε χειμώνα . Το εσωτερικό του αεροδρομίου ήταν παρόμοιο με όλα τα αεροδρόμια που είχε επισκεφθεί ο Caleb . Ήταν κατάμεστο και επικρατούσε μια ασφυκτική ατμόσφαιρα καθώς ο κόσμος μάχονταν για μια θέση στην ουρά αναμονής . Μέσα σε μια αίθουσα γεμάτη κόσμο εκείνος ένιωθε πιο μόνος από ποτέ ,περιμένοντας τις αποσκευές του .
ESTÁS LEYENDO
COVEN : initiation
ParanormalΠερπατούσα μέσα στο σκοτάδι χωρίς να ξέρω που πηγαίνω. Προσπαθούσα απλά να μην χαθώ. Aκολουθούσα τον δρόμο που μου είχε πει ο Άλεκ ,αλλά στο δάσος όλα φαίνονταν ίδια, κάθε δέντρο κάθε στροφή κάθε μονοπάτι . Με κάθε βήμα ένιωθα όλο και πιο περίε...